2015-10-25, 18:01
Medlem
nygards avatar
Skitmatch egentligen. Men jaja, vi vann.

Franz Brorsson!!
Citera
2015-10-25, 19:23
Medlem
nygards avatar
Fina resultat i övrigt idag. Det kan alltså räcka med kryss i sista matchen för oss, om pest och kolera spelar oavgjort imorgon. Vi får fjärdeplatsen och peking vinner guldet..
Citera
2015-10-25, 19:29
Medlem
simonvps avatar
Vinst Peking alltså, enligt planerna. Innebär i princip att båda lagen måste gå för vinst imorgon, Gbg än mer än aik. Förlust och Gbg är borta från guldet (vilket man hade varit oavsett Pekings resultat idag). Skriker ju egentligen kryss om en sån här match, och att båda lagen sabbar för varandra därmed. Nu tror jag dock att aik, med hela solna bakom sig, har på tok för mycket vind i seglen för att sumpa det här. Lägg till att Gbg sett väldigt bleka och viljelösa ut på slutet, och jag tror att aik kommer ta det relativt enkelt och med marginal imorgon. Kan mycket väl bli tre,fyra måls marginal i aiks favör.

Bajen-Malmö idag var riktigt avslagen. Många bajare som hyllade unge mittbacskdebutanten Aidoo, själv tyckte jag dock att han var väldigt fladdrig och oslipad, men det går ju inte att snacka bort att det finns potential där. Dock inte på mittbacksplatsen vi behöver värva enligt mig, men det skadar ju inte att vara stark där heller
Citera
2015-10-25, 19:36
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Fina resultat i övrigt idag. Det kan alltså räcka med kryss i sista matchen för oss, om pest och kolera spelar oavgjort imorgon. Vi får fjärdeplatsen och peking vinner guldet..
Jag lovar att vi kommer satsa extra på att vinna cupen nästa år om ert resultat betyder att vi vinner guld.

Deal?
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Vinst Peking alltså, enligt planerna. Innebär i princip att båda lagen måste gå för vinst imorgon, Gbg än mer än aik.
Värst vad det är viktigt för er att AIK inte vinner guld, influenser från söder?
Citera
2015-10-25, 19:45
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Jag lovar att vi kommer satsa extra på att vinna cupen nästa år om ert resultat betyder att vi vinner guld.

Deal?

Värst vad det är viktigt för er att AIK inte vinner guld, influenser från söder?

Nu när vi inte har något att spela för så är det av yttersta vikt ja. Dock är det ju inget som vi kan påverka (vi gjorde ju vårt bästa att sabba för er till skillnad från dif) men hoppas kan man ju alltid göra. Ni kommer dock greja det, var inte orolig, ALLT pekar på det
Citera
2015-10-25, 19:45
Medlem
svulles avatar
Citat:

Vad är det för hittepå att ni har någon form av hat mot oss (annat än det sedvanliga som alla har)?

Vinn bara, danskjävlar.
Citera
2015-10-25, 19:46
Medlem
Bigbadwolfzors avatar
Det blir ändå en intressant tillställning nästa söndag när Peking kommer på besök. På ett sätt har vi ändå guldet i "egna händer..."
Citera
2015-10-25, 19:53
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Skitmatch egentligen. Men jaja, vi vann.

Franz Brorsson!!

Han kommer nog att få ett A-lagskontrakt i vinter. Kan inte se något annat.

Vi spelade med två 96r från start och både gjorde det bra. Sådant glädjer.
Citera
2015-10-25, 19:59
Medlem
simonvps avatar
Citat:

Deal?

Ska kanske påpeka att "vinst enligt planerna" i det här fallet betydde att det var väntat att Peking slog ett avhängt HBK. Men jo, jag vill ju inte att ni vinner guldet heller
Citera
2015-10-25, 20:07
Medlem
nygards avatar
Citat:

Deal?

Skämt åsido, är rätt övertygad om att våra spelare kommer gå för det. Peking är dock riktigt bra, så det är inte omöjligt att dom lyckas sätta käppar i hjulen för oss på eget bevåg s.a.s. Och jag skulle ju inte direkt gråta om det råkar bli kryss.

Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Vad är det för hittepå att ni har någon form av hat mot oss (annat än det sedvanliga som alla har)?

Vinn bara, danskjävlar.

Majoriteten av oss ser absolut hellre att ni tar det framför göteborg. Men allra helst peking. Inget konstigt.
Citera
2015-10-25, 20:12
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Han kommer nog att få ett A-lagskontrakt i vinter. Kan inte se något annat.

Vi spelade med två 96r från start och både gjorde det bra. Sådant glädjer.

Tror det jag med. Han är en jävla klippa.

Ja, alltid extra kul att se egna killar komma in och leverera så bra. Synd att inte Svanberg fick göra ett inhopp också.
Citera
2015-10-25, 20:16
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Nu när vi inte har något att spela för så är det av yttersta vikt ja. Dock är det ju inget som vi kan påverka (vi gjorde ju vårt bästa att sabba för er till skillnad från dif) men hoppas kan man ju alltid göra. Ni kommer dock greja det, var inte orolig, ALLT pekar på det
Jinx försök.. Nåja, vad du skriver på internet kan väl knappast ha nån inverkan på fotbollsmatcher.. ( )
Citat:
Ska kanske påpeka att "vinst enligt planerna" i det här fallet betydde att det var väntat att Peking slog ett avhängt HBK. Men jo, jag vill ju inte att ni vinner guldet heller
Mjo jag förstod det men reagerade på att det är först nu när ni gått upp till allsvenskan som det verkar va av yttersta vikt att vi inte vinner guld, mellan 2011-2014 hördes det inte ett pip.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in