Citat:
1) Jag har inte sagt det. Jag har sagt att jag vet hur kvinnor tänker. Om en man tackar nej till sex hela tiden då är det inte svårt för andra män att räkna ut varför han gör det (kvinnan är ful, mannen är bög, etc) det är samma sak för kvinnor.
2) Om du/ni funderar på hur det skulle kännas för män att bli knullade av en annan man kan du säkert förstå varför de flesta män skulle tycka att det var obehagligt och tacka nej till det. Det är samma sak för kvinnor de flesta kvinnor tycker att penetration är obehagligt och förnedrande och vill inte uppleva det.
2) Om du/ni funderar på hur det skulle kännas för män att bli knullade av en annan man kan du säkert förstå varför de flesta män skulle tycka att det var obehagligt och tacka nej till det. Det är samma sak för kvinnor de flesta kvinnor tycker att penetration är obehagligt och förnedrande och vill inte uppleva det.
Hur vet du vad alla kvinnor tänker?
Bara egenskapen att du utger dig för att vara ett fruntimmer ger inte dig den förmågan.
Citat:
1) Förnekar du att de flesta män är helt vanliga män och att de får relationer med kvinnor?
2) Varför gifter sig inte 1000 kvinnor med Mikael Persbrandt i så fall?
3) Kvinnor föredrar män med utbildning för att de känns rikare men ingen kvinna tycker att de är Brad Pitt.
2) Varför gifter sig inte 1000 kvinnor med Mikael Persbrandt i så fall?
3) Kvinnor föredrar män med utbildning för att de känns rikare men ingen kvinna tycker att de är Brad Pitt.
1.) Statistiken talar ett annat språk.
Utbildning och lön spelar en avgörande roll för oss män att hitta en partner.
Enligt Bo Rothstein har 73% av de akademiska männen i åldrarna 25-45år familj med barn.
Bland LO-medlemmarna sjunker siffran till 50% och för de arbetslösa är siffran nere till 23%.
Och det här är siffror som är över fem år gamla.
Jag förmodar att det är ännu värre idag med den mansimport vi har i form av invandring.
http://www.dagenssamhalle.se/nyhet/ratade-arga-unga-maen-braer-en-fara-foer-samhaellet-5401
http://www.expressen.se/debatt/nobbade-man-ar-en-tickande-bomb/
2.) Därför att polygami är inte tillåtet.
Samt att jag tror inte kvinnor är särskilt intresserade av att dela på samma karl. De vill ha honom för sig själv. Däremot tror jag att Mikael Persbrandt har knullat med minst 1000 olika kvinnor.
3.) Kvinnor väljer män hög utbildning för att det symboliserar status, vilket är en stark trosvätare.
Citat:
Därför att alla kvinnor har träffat män som kör förhållande-game 1000 gånger. Ingen kvinna ställer upp på sex med en man bara för att han säger att han vill ha ett förhållande det krävs konkreta bevis (till exempel att mannen spenderar pengar på kvinnan) för att kvinna ska ha sex.
Vis av erfarenhet lär sig kvinnor så småningom att inte lita på männens floskler om kärlek, familj och annat smicker.
Unga kvinnor, särskilt de med lite dåligt självförtroende, kan dock fortfarande gå på det.