Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Kvinnor har sex med aids-negrer för att de tror att killen är typ Fresh Prince in Bel Air. De har sex med öl-stinkande lodare för att de påminner dem om Johnny Depp eller nåt. Kvinnor kan inte resonera, de följer sina "feels". "Hel och ren" betyder inte att mannen ska ha bra hygien. Det betyder att han ska se ut som Mikael Persbrandt eller han ska vara en kille som är villig att försörja dem, eller ha samma kläder som Brad Pitt, och annat nonsens.
Intimhygienen? Hur många
kvinnor tror du sköter intimhygienen? Hur många kvinnor rakar sig överhuvudtaget till exempel? Det är det sista kvinnor tänker på när det kommer till män.
2) Jag har samma storlek som en 9-åring. Är det för mycket begärt att kvinnor bör ha en storlek större än min?
Edit: Nu sitter jag och postar live, passa på,
https://www.omgcafe.com/
Idiot. Kolla vilken kontaktannons som helst så ser du att både män och kvinnor efterlyser partners som sköter hygienen. Du är ju helt oseriös.
Hel och ren betyder hel och ren. Det hör till normalt vett att sköta sin hygien. De som missköter den är antingen
1: Hemlösa med dåliga tvättmöjligheter
2: Svårt alkoholiserade
3: Narkomaner som är så djupt nere i missbruket att de inte längre bryr sig eller har tid för att sköta hygienen. All tid går åt till att jaga pengar till nästa fix.
4: Uppväxta i en kultur där man inte bryr sig om hygienen
5: Psykiskt sjuka
6: Personlighetsstörda
7: Djupt deprimerade
8: Handikappade som inte får hjälp av utomstående
9: Barn eller utecklingsstörda som inte förstår vikten av att tvätta sig och borsta tänderna
Normala människor tvättar sig.
Många kvinnor rakar sig på benen, under armarna osv. Alla rakar däremot inte fittan. Det betyder inte att de missköter hygienen i övrigt. Det här helrakade pedofilmodet som bland annat du har fastnat för är ganska nytt.
Du nämner Johnny Depp, Mikael Persbrandt och Brad Pitt (som du tidigare kallade metrosexuell, omanlig osv). Jag kan slå vad om att de allra flesta INTE vill ha sex med dem om det visar sig att de går runt och stinker gammal uteliggare, sur tvättsvamp, rutten fisk eller har veckogammal flensost. Det är möjligt att du inte bryr dig om hygien men tala inte för alla andra. Din kvinnomisshandlande "man" kanske luktar gamla ostbågar om kuken men det lär inte locka någon annan nämnvärt.