2015-11-27, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnilas-bulle
Har en fråga till chirho och Babianen. Om jag förstått det rätt, så utöver att kvinnor generellt sätt är frigida, egoistiska och materialistiska så är svenska kvinnor och vår feministiska samhällsordning något ni stör er på. Finns det någon kultur, region, religion eller land som ni föredrar eller ser som ett exempel att ta efter för att stävja kvinnornas inneboende tillkortakommanden?
Kort svar, Tyskland men Sverige är ett riktigt bra land men som tyvärr ruttnar bort tack vare feminismen och mycket mer men som inte är direkt relevant för den här tråden. Jag skulle vilja ta bort sexköpslagen och öppna upp horhus i landet för att frisätta marknaden. Först då kommer män och kvinnor att jobba för att göra sig attraktiva exakt lika mycket. Nu tvingas män att söka vanliga, arroganta och otacksamma kvinnor som inte känner av någon konkurrens.
Citera
2015-11-27, 20:11
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Kvinnor har sex med aids-negrer för att de tror att killen är typ Fresh Prince in Bel Air. De har sex med öl-stinkande lodare för att de påminner dem om Johnny Depp eller nåt. Kvinnor kan inte resonera, de följer sina "feels". "Hel och ren" betyder inte att mannen ska ha bra hygien. Det betyder att han ska se ut som Mikael Persbrandt eller han ska vara en kille som är villig att försörja dem, eller ha samma kläder som Brad Pitt, och annat nonsens.

Intimhygienen? Hur många kvinnor tror du sköter intimhygienen? Hur många kvinnor rakar sig överhuvudtaget till exempel? Det är det sista kvinnor tänker på när det kommer till män.

2) Jag har samma storlek som en 9-åring. Är det för mycket begärt att kvinnor bör ha en storlek större än min?

Edit: Nu sitter jag och postar live, passa på, https://www.omgcafe.com/
Idiot. Kolla vilken kontaktannons som helst så ser du att både män och kvinnor efterlyser partners som sköter hygienen. Du är ju helt oseriös.

Hel och ren betyder hel och ren. Det hör till normalt vett att sköta sin hygien. De som missköter den är antingen
1: Hemlösa med dåliga tvättmöjligheter
2: Svårt alkoholiserade
3: Narkomaner som är så djupt nere i missbruket att de inte längre bryr sig eller har tid för att sköta hygienen. All tid går åt till att jaga pengar till nästa fix.
4: Uppväxta i en kultur där man inte bryr sig om hygienen
5: Psykiskt sjuka
6: Personlighetsstörda
7: Djupt deprimerade
8: Handikappade som inte får hjälp av utomstående
9: Barn eller utecklingsstörda som inte förstår vikten av att tvätta sig och borsta tänderna

Normala människor tvättar sig.
Många kvinnor rakar sig på benen, under armarna osv. Alla rakar däremot inte fittan. Det betyder inte att de missköter hygienen i övrigt. Det här helrakade pedofilmodet som bland annat du har fastnat för är ganska nytt.

Du nämner Johnny Depp, Mikael Persbrandt och Brad Pitt (som du tidigare kallade metrosexuell, omanlig osv). Jag kan slå vad om att de allra flesta INTE vill ha sex med dem om det visar sig att de går runt och stinker gammal uteliggare, sur tvättsvamp, rutten fisk eller har veckogammal flensost. Det är möjligt att du inte bryr dig om hygien men tala inte för alla andra. Din kvinnomisshandlande "man" kanske luktar gamla ostbågar om kuken men det lär inte locka någon annan nämnvärt.
Citera
2015-11-27, 20:13
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Du fattar inte att kvinnor är materialsexuella. De är inte heterosexuella som du vill tro. Har de materiell vinning av att vara med dig så särar de sina ben. Varför skulle de ge bort sex gratis när de kan ta betalt för att ha sex.

Detta är sanningen och det är deras egoism som gör att de aldrig gör nåt för killar av ren välvilja. De vill inte göra andra glada utan att kräva nåt i gengäld.
Bitterfitta.

De män som tjänar avsevärt mycket sämre än kvinnan, som är sjukskrivna eller arbetslösa. Vad "erbjuder" de? Fattar du inte att det finns fler anledningar till att man älskar nån än att denne har en fet plånbok eller ett glassigt jobb. Du resonerar lika efterblivet som Babianen och alla dennes alias.
Citera
2015-11-27, 20:15
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Jag skulle säga att sex-drift är något som man föds med. En man som har fötts med en manlig sex-drift kommer alltid att ha det även om han skaffar kvinnliga köns-organ (en man kan aldrig bli kvinna trust me).

Kvinnor skaffar barn av egoism och materialism. För det garaterar att kvinnan blir försörjd för resten av livet.
Du har missat alla ensamstående mödrar som tvingas ta två eller tre deltidsjobb för att kunna försörja sig? Rätt vanligt i USA t.e.x.
Citera
2015-11-27, 20:20
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Full disclosure: jag är kvinna.

2) Ja 90% av kvinnorna har genetiskt låg sex-drift. En stor del av kvinnorna har ingen sexdrift överhuvudtaget.

4) Kvinnor är låg-intelligenta djur (ungefär som höns) du kan bara uppfostra dem så långt. En kvinna kommer alltid att vara egoistisk både med sex och resurser om hon inte blir tvingad till att bete sig annorlunda.

5) Om du jämför kvinnor med hundar kan du se att hundar är mycket mer intelligenta och lojala än kvinnor. Så kvinnor ligger på en lägre nivå än hundar. Om du tittar på höns kan de se att de äter, går runt planlöst, och sover. Det är på den nivån som kvinnor är.

6) Så det här är en diskussion om höns gillar sex och vad män kan göra för att få ligga med dem. Tänk på kvinnor som höns i kvinnors kroppar. Se ni hur bisarrt det är att vi överhuvudtaget diskuterar vad kvinnor vill? Det är som att diskutera vad höns vill.
De enda undantagen i en värld med flera miljarder kvinnor är du och din väninnor?
Kan höns läsa och skriva? Kan höns bli läkare, ingenjörer, arkitekter? Dags för din man att släppa ut dig ur sin Fritzl-källare kanske.....
Citera
2015-11-27, 20:25
Medlem
Gunnilas-bulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Kort svar, Tyskland men Sverige är ett riktigt bra land men som tyvärr ruttnar bort tack vare feminismen och mycket mer men som inte är direkt relevant för den här tråden. Jag skulle vilja ta bort sexköpslagen och öppna upp horhus i landet för att frisätta marknaden. Först då kommer män och kvinnor att jobba för att göra sig attraktiva exakt lika mycket. Nu tvingas män att söka vanliga, arroganta och otacksamma kvinnor som inte känner av någon konkurrens.

Har jag förstått det rätt om jag säger att med en legalisering av prostitution och väl tilltagna "red light" i alla städer och tätorter blir effekten att du och vi övriga män kommer få knulla mer samtidigt som det minskar det nuvarande matriarkatets fitt-power vilket leder till mindre egoistiska och materiella kvinnor?

1. Kan man sträcka sig så långt att påstå att ovan nämnda scenario skulle ge omtänksamma och varma kvinnor?
2. Är tyskorna kåtare eller på annat sätt bättre än svenskorna?
3. Du har aldrig funderat på att gå med i tyska Match eller BC?
4. Skulle du kunna tänka dig att importera en tyska under förutsättningen att hon är domesticerad?
Citera
2015-11-27, 20:40
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Du är så söt och underhållande, Babianen

Människor är sexuella varelser. Det gäller både män och kvinnor.
Att det ska vara så svårt att ta till sig...

Jag har postat massor med studier som visar att kvinnor inte är intresserade av sex. Varför kommenterar ni inte det?

Citat:
Jag är helt ointresserad av Babianens identitet. Hen har säkert väldigt roligt när hen trollar

Jag visar inte mitt ansikte obivously. Men ni kan se at jag är kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av bockyboat
Den är avskuren för att jag inte vill visa mer på Flashback, det är korrekt. Eftersom man inte kan se baksidan på din bild kan man ju lika gärna säga att detsamma gäller för dig - fejk.

1) Haha. Men det syns inte att måttbandet går hela vägen runt kroppen på min bild gör det det.

2) Jag kan gå på cam om du vill? Då kan ni se att jag är på riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av bockyboat
Jag har förresten haft annat för mig än att sitta här hela dagen. Om du nu är mamma kan man fråga sig hur det kommer sig att du sitter här och postar inlägg stup i kvarten, eller för den skull har tid att sitta framför webcamen hela dagen. Kul för ungen att se sin mamma halvnäck på nätet när den växer upp, för övrigt. Som upplagt för att bli mobbad.

1) Min man tar hand om barnen mycket.

2) Om 20 år kommer ingen att bry sig.

Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
1) Tillräckligt många skulle jag väl säga.
I tonåren va väl storleken och formen på brösten viktigare än de är nu. Med det sagt så föredrar jag så klart åt det fastare hållet än hängiga.

Lol du vet att 7 av 10 tonårs-tjejer har hängiga bröst right? Och resten har väldigt mycket fett.

Citat:
3)Det finns säkert många män, precis som det finns många kvinnor som ångrat att ingå i äktenskap med vanliga partners som inte har 30 cm kukar, eller stora fasta melonbröst.
Men det finns så mycket viktigare saker än sex i ett förhållande. Vem kan tänka sig att leva tillsammans med en person som har en snygg kropp, men som man inte passar tillsammans med? Inte många som klarar av att ha ett seriöst förhållande med porrtypen.

I see. Hur tror du att ett sex-löst förhållande känns? Typ vanilj med en fläskis 2 gånger/månad.

Citat:
4) Finns mycket man kan göra i ett förhållande.

Sure men när du är 80 och sitter på hemmet vill du titta tillbaka på massor med roligt sex eller långa skogs-promenader?

Citat:
Har en fråga till chirho och Babianen. Om jag förstått det rätt, så utöver att kvinnor generellt är frigida, egoistiska och materialistiska så är svenska kvinnor och vår feministiska samhällsordning något ni stör er på. Finns det någon kultur, region, religion eller land som ni föredrar eller ser som ett exempel att ta efter för att stävja kvinnornas inneboende tillkortakommanden?

Talibanerna i Afghanistan. Real talk.
Citera
2015-11-27, 20:53
Bannlyst
Citat:
Har jag förstått det rätt om jag säger att med en legalisering av prostitution och väl tilltagna "red light" i alla städer och tätorter blir effekten att du och vi övriga män kommer få knulla mer samtidigt som det minskar det nuvarande matriarkatets fitt-power vilket leder till mindre egoistiska och materiella kvinnor?

1. Kan man sträcka sig så långt att påstå att ovan nämnda scenario skulle ge omtänksamma och varma kvinnor?
4. Skulle du kunna tänka dig att importera en tyska under förutsättningen att hon är domesticerad?

Vi kanske inte får ligga mer men kvinnor kommer definitivt behöva ta mer initiativ och ansträmga sig i stället för som nu sitta på höga hästar och välja som de vill. Tanken att staten ska bestämma över vuxna människors kroppar är bara det helt uppåt väggarna.

1. Jag ser ingen ytterligare försämring om horhus skulle öppnas så kvinnorna blir säkert bättre.
2. Kvittar.
3. BC? Var inne där och det finns som sagt BBW, 140 och 160. Skriver man inte enhet så vet man inte vad som är vikten. Så nej tack.
4. Vet inte. Jag tycker mycket är fel med kvinnors sätt att vara idag och jag tror de kan bättre. Och det är då fel att ta in en kvinna för att jag ska njuta när större delen av kvinnofolket tänker egoistiskt. Feminismen är en del till att relationer har sabbats. Men även utan feminismen är kvinnor tyvärr lågbegåvade.
Senast redigerad av chirho 2015-11-27 kl. 21:02.
Citera
2015-11-27, 21:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Idiot. Kolla vilken kontaktannons som helst så ser du att både män och kvinnor efterlyser partners som sköter hygienen. Du är ju helt oseriös.

Hel och ren betyder hel och ren. Det hör till normalt vett att sköta sin hygien. De som missköter den är antingen
1: Hemlösa med dåliga tvättmöjligheter
2: Svårt alkoholiserade
3: Narkomaner som är så djupt nere i missbruket att de inte längre bryr sig eller har tid för att sköta hygienen. All tid går åt till att jaga pengar till nästa fix.
4: Uppväxta i en kultur där man inte bryr sig om hygienen
5: Psykiskt sjuka
6: Personlighetsstörda
7: Djupt deprimerade
8: Handikappade som inte får hjälp av utomstående
9: Barn eller utecklingsstörda som inte förstår vikten av att tvätta sig och borsta tänderna

Normala människor tvättar sig.
Många kvinnor rakar sig på benen, under armarna osv. Alla rakar däremot inte fittan. Det betyder inte att de missköter hygienen i övrigt. Det här helrakade pedofilmodet som bland annat du har fastnat för är ganska nytt.

Du nämner Johnny Depp, Mikael Persbrandt och Brad Pitt (som du tidigare kallade metrosexuell, omanlig osv). Jag kan slå vad om att de allra flesta INTE vill ha sex med dem om det visar sig att de går runt och stinker gammal uteliggare, sur tvättsvamp, rutten fisk eller har veckogammal flensost. Det är möjligt att du inte bryr dig om hygien men tala inte för alla andra. Din kvinnomisshandlande "man" kanske luktar gamla ostbågar om kuken men det lär inte locka någon annan nämnvärt.

Så varför har de sex med män med HIV,

Citat:
Sheen's doctor, Dr. Robert Huizenga, is one of the two-thirds of doctors who did know about it, and he prescribed PrEP to several of Sheen's sexual partners.

Citat:
She says she was careful to use protection when she first started dating Sheen.

"That option of being unprotected was not even an option for me," Bruce said. "Once we became a couple, I decided not to use them any longer. That became another discussion."

Citat:
"In numerous situations he would inform his partner and then he would often have the partner see me and we would have an incredibly frank discussion about their exact risks based on their known information and their options," Huizenga told NBC News.

Sheen's former girlfriend, nurse Amanda Bruce, was one of those partners. She took PrEP, which has been shown to lower the risk of infection by more than 90 percent.

hur känns det att veta att det finns kvinnor som kullar män med HIV medan ni är incels?

Citat:
Du har missat alla ensamstående mödrar som tvingas ta två eller tre deltidsjobb för att kunna försörja sig? Rätt vanligt i USA t.e.x.

Det är deras val det finns inget som hindrar dem från att skaffa en man som försörjer dem.

Citat:
De enda undantagen i en värld med flera miljarder kvinnor är du och din väninnor?
Kan höns läsa och skriva? Kan höns bli läkare, ingenjörer, arkitekter? Dags för din man att släppa ut dig ur sin Fritzl-källare kanske.....

Du kan träna apor till att måla och hundar till att räkna också. Det är ett cirkus-trick.
Citera
2015-11-27, 21:18
Medlem
Citat:
Jag har postat massor med studier som visar att kvinnor inte är intresserade av sex. Varför kommenterar ni inte det?

Jag visar inte mitt ansikte obivously. Men ni kan se at jag är kvinna.

1) Haha. Men det syns inte att måttbandet går hela vägen runt kroppen på min bild gör det det.

2) Jag kan gå på cam om du vill? Då kan ni se att jag är på riktigt.

1) Min man tar hand om barnen mycket.

2) Om 20 år kommer ingen att bry sig.

Lol du vet att 7 av 10 tonårs-tjejer har hängiga bröst right? Och resten har väldigt mycket fett.

I see. Hur tror du att ett sex-löst förhållande känns? Typ vanilj med en fläskis 2 gånger/månad.

Sure men när du är 80 och sitter på hemmet vill du titta tillbaka på massor med roligt sex eller långa skogs-promenader?

Talibanerna i Afghanistan. Real talk.

Om du visar dig på cam, då ska du hålla upp ditt användarnamn också så att den som ser vet att du inte tagit en video från nätet.
Om du inte gör det blir det svårt att tro på vad du säger. Eller så går du med på att träffa muscleshark på riktigt
Vem vet, då kanske du blir känd på riktigt eftersom att han säkert komma ladda upp videon på sin youtube kanal som har flera hundratusentals följare. Win win situation för dig ju

Som jag sa, jag bryr mig inte speciellt mycket. Finns viktigare saker i livet än porrigt sex.
Citera
2015-11-27, 21:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Men varför hålla på och tramsa med prostitution när man bara kan tvinga kvinnor istället? Hur svårt kan det vara,

Citat:
In the year 2022 many countries passed the ‘Compulsory Female Slavery Law’ that permits the sexual use and sale of nubile women over 18 years of age.

When a girl reaches slavery age, she can be bought and sold, hired and whored, and can be used in every way imaginable as her owner’s personal property, unless she can pay for her freedom.

After the law, increasing demand for sex-slaves created a huge market in which females are bought and sold in great numbers. .

det här är det naturliga tillståndet,http://s.8muses.com/data/fu/ad9d1OtRmLEqxpzPNZnbriDLnfffDj9lBmGmmc-5aX1jYEMU2226.jpg varför ändra på ett vinnande koncept?

2) Inse att det här är det enda sättet som ni kan få ligga på. Om ni ger kvinnor ett fritt val kommer de att vägra sex och dessutom mobba er.

3) Skulle ni inte hellre vilja köpa en kvinna och kunna göra vad ni ville med henne? Så har det funkat i flera 1000 år i historien.

Citat:
Om du visar dig på cam, då ska du hålla upp ditt användarnamn också så att den som ser vet att du inte tagit en video från nätet.

Ja självklart. Hang on så ska jag göra ett nytt chatrum.

Citat:
Som jag sa, jag bryr mig inte speciellt mycket. Finns viktigare saker i livet än porrigt sex.

Vad kan vara viktigare än porrigt sex? Om vi talar om intressen.
Senast redigerad av Babianen 2015-11-27 kl. 21:23.
Citera
2015-11-27, 21:34
Bannlyst
Citat:
Bitterfitta.

De män som tjänar avsevärt mycket sämre än kvinnan, som är sjukskrivna eller arbetslösa. Vad "erbjuder" de? Fattar du inte att det finns fler anledningar till att man älskar nån än att denne har en fet plånbok eller ett glassigt jobb. Du resonerar lika efterblivet som Babianen och alla dennes alias.
De männen har oftast heller ingen flickvän. Ställ hur många rika och fattiga killar som går utan flickvän så ser du att praktislt taget alla rika har flickvän medan de flesta fattiga är utan. Ska vi säga att kvinnor ser till killens personlighet efter det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in