Citat:
Nej de kan de inte eftersom män på college inte har lika många sexpartners. Vi gick igenom detta tidigare i tråden, det är lättare för kvinnor att ligga än män. Och att kvinnor har mer sexpartners än killar är därför ganska självklart. Inte konstigt att män som de testat på säger ja direkt - eftersom de inte har andra alternativ.
Klart jag kan acceptera det, har t.om. förespråkat det i tråden tidigare. Men det stämmer inte att kvinnor generellt inte är intresserade. Det vet jag. Dock vet jag inte vad för anti-kvinno agenda du försöker framhäva här. Har du ens kvinnliga kompisar irl?
Klart jag kan acceptera det, har t.om. förespråkat det i tråden tidigare. Men det stämmer inte att kvinnor generellt inte är intresserade. Det vet jag. Dock vet jag inte vad för anti-kvinno agenda du försöker framhäva här. Har du ens kvinnliga kompisar irl?
1) Om en man har sex med en kvinna så riskerar han också att få en sjukdom så risken för sjukdomar är ingen legit ursäkt till varför kvinnor tackar nej till sex medan män tackar ja.
2) Nej kvinnor har inte fler sex-partners är män för kvinnor är mindre intresserade av sex.
3) Jag är kvinna så ja jag har kvinnliga vänner och bekanta i princip alla har 0 intresse för sex.
Jo det stämmer. Det är empiriskt sant därför att kvinnors ideal är det du ser i mode-branschen (kvinnor köper mode-tidningar till exempel) medan mäns ideal är det du ser i porr-branschen (män betalar för porr till exempel). Så när kvinnor bedömer andra kvinnor är det efter standarden i mode-branschen medan män bedömer kvinnor efter standarden i porr-branschen. Därför är mäns bedömning irrelevant för kvinnor.
Citat:
Till exempel det här settet fick/skulle få sämre respons än det här settet. Då vet kvinnan att hon bör köra på Girl Next Door istället leather Slave om hon vill vara attraktiv för vanliga män. Kvinnor experimenterar med olika koncept för att hitta det som funkar.
Citat:
1. Va? Så om en kvinna är intresserad/fantiserar om rape-sex så betyder det att hon vill ha det irl? Nej.
2. Va?
3. Okej, men hur vet du att de som skriver är 100% män? Du är ju kvinna ---> inne på porrforum = motbevisar din tes om att kvinnor är inne på porrforum. Ännu en gång talar de emot dig själv.
2. Va?
3. Okej, men hur vet du att de som skriver är 100% män? Du är ju kvinna ---> inne på porrforum = motbevisar din tes om att kvinnor är inne på porrforum. Ännu en gång talar de emot dig själv.
1) Ja självklart. Män som tittar på FFM porr vill ju ha 3kant med 2 tjejer i verkligheten de vill inte bara fantisera om det. Varför skulle det vara annorlunda för kvinnor?
2) Om kvinnor inte postar på porr-forum vad ska de göra på Internet istället? Alternativet Internet-socialt är att posta på facebook.
3) Därför att män skriver om efterblivna saker som typ om reality-porr är på riktigt.
Citat:
Jag är intresserad av sex men jag är ett undantag. Hur många kvinnor känner du som har lagt upp filmer på porr-sidor?
Citat:
1) En annan upplevelse? Inte förutsättningvis bättre. Ju längre jag har varit tillsammans med någon desto bättre har vi synkat och utvecklat vårt sex. Sex är skönare med en person jag attraheras av.
2) a) På vilket sätt skriver jag som en fjortis? b) Om jag vore frigid hur skulle jag då kunna njuta av sexet? Varför skulle jag då onanera? Hur skulle jag då få orgasmer med min partner?
3. Är du kvinna?
2) a) På vilket sätt skriver jag som en fjortis? b) Om jag vore frigid hur skulle jag då kunna njuta av sexet? Varför skulle jag då onanera? Hur skulle jag då få orgasmer med min partner?
3. Är du kvinna?
1) Men man vill fortfarande ha variation. Man vill fortfarande ha en spännande upplevelse. Till exempel att gå ut och ha sex med olika människor kan vara en spännande upplevelse.
2) a) det är ett väldigt medvetet omoget sätt att skriva på. b) det är inte saker som en kvinna skulle skriva ("varför skulle jag då onanera?") tror du att kvinnor skriver om sådana här saker? Det skriker fulgubbe lång väg.
3) Jag har postat bevis för det här.
Senast redigerad av Babianen 2015-01-05 kl. 20:42.
Senast redigerad av Babianen 2015-01-05 kl. 20:42.
I vardagen förstår du väl själv varför man inte klär sig sexuellt. Inte så att killar går runt halvnäck och visar sina muskler bara för att de vill ligga. Det finns sociala normer som följs.