2015-12-13, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men tänk om kvinnor inte vill ha sex överhuvudtaget? Allt tyder på att kvinnor inte ligger särskilt mycket även om relationen är perfekt.

Kvinnor ser vissa män som är vandrande dildos och vissa män som är vandrande plånböcker.

Kvinnor gillar sex utan känslor (hur ska man annars ha sex?) men det är mycket mer sällan än män gillar sex utan känslor.

Men kvinnor är bra fertila högst 5 dagar/månad så de kan knulla utan risk för graviditet resten av månaden.

1) Om vi talar om sex hur spelar mannens resurser någon roll? Kvinnan har inte sex med resurserna.

2) Om kvinnor sökte de bästa generna skulle alla kvinnor leta eter nobelpris vinnare right? Är ett nobelpris i fysik något som går hem på krogen? Om du jämför med Justin Bieber?

För att hon vill ligga regelbundet? Det är inte som att 80% av männen känner lust till sina kvinnor men de tycker att sexet är värt det ändå.

Samhällen där kvinnor får välja kommer inte att klara sig alls eftersom varje kvinna föder färre än 2 barn så de kommer att dö ut på lång sikt. Tycker du att det är rationellt att ha en policy som gör att stammen dör ut?

Många frågor!
Bara en grej.....vår sexualitet och våra instinkter är inriktade på reproduktion, även om 99% av samlagen inte resulterar i barn. Men tycker unga/fertila kvinnor är vackra...och kvinnor attraheras av resursstyrka

Sen, vem säger att en nördig Nobelpristagares gener är bättre än Justin Biebers? Nobelpristagaren kanske är mer intelligent, men Justin har säkert andra kvatitéer, t ex charm och attraktionskraft. Och ett ansenligt kapital.

Jo, den fria reproduktionen kommer att vara en bidragande orsak till den västerländska civilisationens undergång. Såtillvida vi inte kan framställa avkomma i laboratirium inom överskådlig tid. Men.......vem fan vill begå socialt och politiskt självmord med att säga detta öppet?
Citera
2015-12-13, 22:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Nonsens och feltolkning av statistik.
Är det nonsens att marknaden för män som säljer sex knappt existerar medan den kvinnliga är stor?
Citera
2015-12-13, 22:46
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Det man tänker och tror är vad man får serverat, säger du. Jag har blivit förbannad för att jag haft en väldigt negativ erfarenhet med en kvinna. Innan var jag naiv, öppen och kunde luras exakt var kvinnan ville, hon utnyttjade det för egoistisk vinning utan att jag hade gjort henne nåt illa. Vad säger du om det då?

Om det är så enkelt att bara ändra mentaliteten, varför kan inte fler göra det? Du vet väl om att erfarenheter formar en och oavsett om du vill förändras så kan du inte rå för att du har vissa inneboende känslor. Du är medveten om dem men kan inte riktigt förhålla dig till dem på ett sunt sätt.

Du får ändra mig hur du vill. Vad säger du till mig då?

Försök inte med nåt larv som att det inte går eller något annat idiotiskt, för du kommer bli grillad av mig.
Stackars snutteplutt. En dålig erfarenhet av en kvinna och en osympatisk mamma. Halledunanedej vad synd det är om dig. Vet du, alla går på en blåsning ibland. Det är en del av livet. Jag har också råkat ut för otrohet men det var över 20 år sen. Jag grämer mig inte för det idag. Jag bara skiter i den exflickvännen. Enkelt och bekvämt. Genomelak, rentav vidrig morsa har jag också erfarenhet av. Har det fått mig att hata kvinnor för det? Nej, inte det minsta.
Senast redigerad av Cineasten 2015-12-13 kl. 22:55.
Citera
2015-12-13, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Nonsens och feltolkning av statistik.

Vilken skulle då den rätta tolkningen vara?

Och hur ser det ut med sexköp och med könsfördelningen på detsamma?( Nu talar jag om manifest prostutiution alltså.)
Citera
2015-12-13, 22:53
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Det där är små detaljer i sammanhanget. Du försvarar deras natur med att kvinnorna är ute för att skaffa barn och därför väljer den lämpligaste killen i alla partnerval, det är inte sant eftersom man sällan skaffar barn. De väljer däremot alltid killar som de kan bli försörjda av och det är inget riktigt sätt att visa uppskattning på, tvärtom är det rent utnyttjande. Och jag vill inte bli utnyttjad.

Fortfarande är vår attraktion kopplad till de som individer medan kvinnor fullständigt skiter i vem killen är utan går på hur hög hans staus är och hur mycket pengar han har. Det är falskt och äckligt. Tänk att ha en kvinna boendes i samma lägenhet som inte uppskattar dig för vem du är utan enbart för de saker hon kan dra fördel av av dig. Man får lust att stycka kvinnan i 50 bitar och göra matlådor av fanskapet.
Vad oerhört sympatisk du är. Jag förstår varför kvinnor skyr dig som pesten.
Citera
2015-12-13, 22:56
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Vilken skulle då den rätta tolkningen vara?

Och hur ser det ut med sexköp och med könsfördelningen på detsamma?( Nu talar jag om manifest prostutiution alltså.)
Vi män är mer desperata och kvinnor är mer selektiva av biologiska orsaker. Det har redan förklarats och behöver inte ältas om igen.
Citera
2015-12-13, 23:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vandrande dildosar bland vanliga människor är ungefär en på tiotusen. Så det är en bortförklaring till att kvinnor gillar sex men att det inte finns många sexkillar att ha det med. Kvinnor ser med andra ord inte sexkillar och de låtsas vara intresserade av sex genom att gnälla på att sexkillarna inte finns.

1) Jag menar att även om det finns sex-killar så är det inte alltid som kvinnor vill ha sex med dem.

2) Till exempel en man som ser en kvinnlig porr stjärna vill garanterat ha sex med henne. Men en kvinna som ser en manlig porr stjärna kommer att tänka "han är en sex-kille men jag känner inte för att ha sex just nu".

3) Så även om du är Rocco Siffredi måste "the stars align" för att en vanlig kvinna ska vilja ha sex med dig.

Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Nej han är en gammal gubbe med pengar. Inse att de bara har sex med han för pengar ingenting annat.

Han ser ut som Milhouse i Simpsons,

http://www.thenation.com/wp-content/uploads/2015/06/kissinger_1968_ap_img.jpg

vs

https://metrouk2.files.wordpress.com/2015/09/milhouse_van_houten.jpg
Senast redigerad av Babianen 2015-12-13 kl. 23:10.
Citera
2015-12-13, 23:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Han ser ut som Milhouse i Simpsons,

http://www.thenation.com/wp-content/uploads/2015/06/kissinger_1968_ap_img.jpg

vs

https://metrouk2.files.wordpress.com/2015/09/milhouse_van_houten.jpg
Spot on.
Citera
2015-12-13, 23:34
Medlem
Dianoias avatar
babianen ti balnoj shtoli? zajobvjsh, davaj stretemsa blyat.

Ont, hur fan kan inte du vilja ha sex Babi, är det endast porrfilmer som intresserar dig rent sexuellt?
Citera
2015-12-14, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dianoia
babianen ti balnoj shtoli? zajobvjsh, davaj stretemsa blyat.

Ont, hur fan kan inte du vilja ha sex Babi, är det endast porrfilmer som intresserar dig rent sexuellt?

Ты знаешь русский?
Citera
2015-12-14, 00:53
Medlem
Onanizts avatar
Citat:
Jag kommer få mängder av idioter mot mig i samband med denna trådstart men det skiter jag i. Jag vill gå på djupet och ta reda på varför det är så här.

Jag hävdar bestämt att tjejer nästintill inte är intresserade av sex, är de intresserade av en kille så är det primärt för andra skäl än för sexet. Det kan vara att hon får saker av killen eller nåt annat och i utbyte ger hon sex. Jag säger ger för att killen aldrig får sex i den mängd som han egentligen skulle vilja ha. Jag har provat att fråga tjejer rakt ut om de vill ha sex eller följa med mig hem och mysa, inte ett enda jakande svar har jag fått. Varken på internet eller i verkligheten.

Nu tittar vi på bögarna. Där kan killar fråga rakt ut till den andra killen (trots att han är okänd för den som frågar) om han vill ha sex eller följa med hem och mysa. Svaret blir antingen ja eller nej. Ser vi statistiken för antal partners som homosexuella killar har så är det i snitt hundratal vi pratar om. Under en livstid kan det röra sig om 500 till en bit över 1000 partner. Det råder inga tvivel om att flaskhalsen är tjejerna som visar på ett starkt ointresse för sex.

Med bögarna som underlag så innebär det att om tjejer inte var en sådan flaskhals skulle varje heterokille snitta lika många partner som bögarna. Säg nu inte att tjejerna skulle betraktas som horor om de följde med hem, för det skulle ingen frisk kille säga, i alla fall inte öppet.

Jag räknar inte med några ärliga svar utan ser hellre på hur världen faktiskt ser ut och hur könen skiljer sig åt. Homosexuella killar badar i sex medan heterosexuella killar blockeras pga tjejers ointresse. Detta är sjukt uppenbart och ändå sitter feminister och fula misslyckade tjejer och förnekar detta. Är man intresserad av något så ser man till att utöva det så ofta man får chansen. Har jag fel?

Vad är alternativen för oss som gillar sex? Köpesex är ju förbjudet och tjejer är ointresserade. Vad kan man göra för att ha snabb och enkel tillgång till sex?
Snabb tillgång innebär tillgång till sex inom 30 min, för att exemplifiera.
Varför är tjejer ointresserade av sex? Tycker man att sex är obekvämt?
Varför säger tjejen att killen är "creepy" (klassiska fjortisordet hos svenska tjejer) när han frågar om sex, men aldrig när bögar frågar varandra om sex? Bögarna är lika okända för varandra och har ändå sex med varandra men när det kommer till tjejer så försvarar de deras ointresse för sex med att de inte känner killen.

Nej, mycket riktigt är tjejer inte helt som bögar. Skulle du vilja att det var annorlunda?

Att kvinnor inte skulle kunna vara intresserade av (enbart) sex är däremot fel. Ibland vill kvinnor inte något annat än att (enbart) knulla. Varför tror du kvinnor åker på knullresor?
Citera
2015-12-14, 02:39
Medlem
Dianoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grovkuk00
Ты знаешь русский?
niet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto