2015-12-06, 19:56
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VidgatBrugdgap
På dig låter det som att fittan inte är konstruerad för att uppleva skönhet.

1) Den är framförallt konstruerad för att kvinnor ska föda barn. Inte för njutning.

2) Därför sitter det mesta av känseln på klitoris och man har väldigt lite känsel inuti. Så penetration ger ingenting för de flesta kvinnor.

3) Att en kvinna får njutning av penetration är en undantags grej som man måste öva upp (både mentalt och fysiskt) det kommer inte automatiskt. De flesta kvinnor kommer aldrig att få ut något av sex om de inte övar.

4) Du kan jämföra det med att hetero-män skulle lära sig att njuta av att bli anal-knullade av bögar.
Citera
2015-12-06, 19:59
Medlem
Dock så är det ju mer stimuli inblandat i knull än penetration, om inte så får tjejen se till att det blir det.

Det är ju trevligt när en person av det kön man tänder på håller på med ens könsorgan på ett bra sätt.
Citera
2015-12-06, 20:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Dock så är det ju mer stimuli inblandat i knull än penetration, om inte så får tjejen se till att det blir det.

Det är ju trevligt när en person av det kön man tänder på håller på med ens könsorgan på ett bra sätt.

1) Titta på det här klippet i helskärm, http://xhamster.com/movies/3654588/google_glass_morning_female_pov.html så är det att ha sex med en man.

2) Tycker du att det är upphetsande?

3) Varför tror du att kvinnor tänder på män? Vad skulle de tända på?
Citera
2015-12-06, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Titta på det här klippet i helskärm, http://xhamster.com/movies/3654588/google_glass_morning_female_pov.html så är det att ha sex med en man.

1. *Tittar på det*

2. Nej, det var inte i min smak riktigt.

3. Har ingen aning om varför kvinnor tänder på män, men det sägs ju att de gör det. Man får väl anta att det är rimligt enligt naturen att de tänder på män i vissa lägen åtminstone.

Är din uppfattning att kvinnor hellre skulle vilja ha kukar som de kan knulla tjejer med?
Citera
2015-12-06, 20:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. *Tittar på det*

Good job.

Citat:
2. Nej, det var inte i min smak riktigt.

Vad var det som du inte gillade? Seriös fråga.

Citat:
3. Har ingen aning om varför kvinnor tänder på män, men det sägs ju att de gör det. Man får väl anta att det är rimligt enligt naturen att de tänder på män i vissa lägen åtminstone.

Sorry dude,
Citat:
“For heterosexual women,” a researcher, Meredith Chivers, says in a new documentary about bisexuality called “Bi the Way,” which was shown at the NewFest film festival in New York last Friday, “looking at a naked man walking on the beach is about as exciting as looking at landscapes.”

Dr. Chivers, a research fellow at the Center for Addiction and Mental Health at the University of Toronto, says she has data to support this assertion. She recently published results of a study in which she showed people video clips of naked men and women in various sexual and nonsexual situations and measured their genital arousal.

Heterosexual women, Dr. Chivers and her colleagues found, were no more excited by athletic naked men doing yoga or tossing stones into the ocean than they were by the control footage: long pans of the snowcapped Himalayas. When straight women viewed a video of a naked woman doing calisthenics, on the other hand, their blood flow increased significantly.

du kan se att kvinnor tänder inte på nakna män men de tänder på nakna kvinnor.

Citat:
Är din uppfattning att kvinnor hellre skulle vilja ha kukar som de kan knulla tjejer med?

1) Nej. Kvinnor vill hellre ha godis och facebook.

2) Det finns saker som kvinnor skulle tända på men även då kommer det inte att vara oftare än kanske 1 gång/vecka. Kvinnor är mycket mindre kåta än män.
Citera
2015-12-06, 21:54
Medlem
Lasbond3000s avatar
Citat:
För att alla kvinnor resonerar på ungefär samma sätt.

De tänker inte som dig i alla fall.

Citat:
Män med akademisk utbildning räknas fortfarande som vanliga män. Män som är attraktiva på riktigt är idrottare, kändisar, etc.

Ja det är ju klart.
Jämför man akademikermän i medelåldern med kändisar så har de ju ingen chans.
Men jämfört med resten av allmogenmän så ser man tydligt att akademiker har bättre chanser på partnermarknaden.

Citat:
De behöver inte gifta sig med honom formellt. Är det inte bättre att dela på Persbrandt än att vara ensam om Anders Svensson?

Uppenbarligen inte.

Citat:
1) Har kvinnan sex med mannens status? Nej det är en rationalisering från män som inte vill acceptera att deras kvinnor är tillsammans med dem för försörjningen.

Mannens status (i det här fallet en hög utbildning) är det som väcker kvinnans intresse.
Resten är social kompetens.
Lite grann som en flaska vin faktiskt.

Citat:
2) Kvinnor skiljer på sex och förhållanden, man har sex-killar för sex (och förhållande om man kan) och förhållande-killar för försörjning.

Nej du. Det är vi män som vill ha älskarinnor och kk's.
Kvinnor har inget större behov utav det.
Tiger Woods och John F Kennedy samt inte minst Svennis Eriksson är exempel på välkända runtknullare som har haft otaliga kvinnoaffärer utanför sina äktenskap.

Citat:
Så du tror inte att alla kvinnor vet vad mannen är ute efter när han börjar tala om förhållanden? Jag kan garantera att alla kvinor vet att mannen är desperat efter att få ligga.

Nej det tror jag inte med tanke på alla WT-morsor som har typ tre ungar med tre olika fäder.
Citera
2015-12-06, 22:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasbond3000
Uppenbarligen inte.

Yeah. Det är bättre att bli försörjd av Svensson än att knulla Persbrandt. Vad säger det om kvinnors intresse för sex?

Citat:
Mannens status (i det här fallet en hög utbildning) är det som väcker kvinnans intresse.
Resten är social kompetens.
Lite grann som en flaska vin faktiskt.

1) Hahah. Det som väcker kvinnans intresse är mannens förmåga att försörja henne.

2) Dude, Hugh Hefner knullar fler och snyggare kvinnor den här veckan än någon manlig akademiker i Sverige. Tror du att det är på grund av hans sociala kompetens?

Citat:
Nej du. Det är vi män som vill ha älskarinnor och kk's.
Kvinnor har inget större behov utav det.
Tiger Woods och John F Kennedy samt inte minst Svennis Eriksson är exempel på välkända runtknullare som har haft otaliga kvinnoaffärer utanför sina äktenskap.

1) Lol. Män vill ha älskarinnor och kk's för att skryta för andra män. När kvinnor har sex med en sex-kille gör de det för sexet och håller tyst om det.

2) Det är så du vet att de än som du nämner är fake. Män som knullar runt på riktigt är diskreta med det.

Citat:
Nej det tror jag inte med tanke på alla WT-morsor som har typ tre ungar med tre olika fäder.

Det beror på att kvinnan lämnar mannen för att byta upp sig.
Citera
2015-12-08, 15:13
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Det och tonvis med andra inlägg där du säger att ingen kvinna vill ha sex med män.

Och här skrev du följande ditt jävla ökentroll
Citat:
Men det är inte äckligt eller obehagligt att bli penetrerad. Jag tror att den här inställningen till våldtäkt kommer från kvinnor som är rädda för att bli penetrerade typ att det ska göra ont, att de inte kan slappna av så det känns obehagligt, att de är rädda för män och tror att de ska skada dem. Om man är heterosexuell och gillar män då gillar man att bli påsatt av män även om det inte är den man man vill bli påsatt av just då det kan vara bra ändå. Hur kan en kvinna klaga på att hon får gratis sex? Det finns kvinnor som inte får sex vill du hellre vara som dem?

Fail igen alltså.
Senast redigerad av Cineasten 2015-12-08 kl. 15:20.
Citera
2015-12-08, 15:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det och tonvis med andra inlägg där du säger att ingen kvinna vill ha sex med män.

Och här skrev du följande ditt jävla ökentroll

Fail igen alltså.

1) Ja om man gillar sex. Men de flesta kvinnor gillar inte sex.

2) Så sex är en all or nothing deal antingen kan man knulla vem som helst eller så knullar man ingen.
Citera
2015-12-08, 15:25
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Ja om man gillar sex. Men de flesta kvinnor gillar inte sex.

2) Så sex är en all or nothing deal antingen kan man knulla vem som helst eller så knullar man ingen.
Nej. Du skriver att i princip ingen heterosexuell kvinna gillar sex med män men i andra inlägg skriver du precis motsatsen vilket jag visade i de citerade länkarna. Idiot. Fail. Ökentroll.

I princip ingen kvinna kan tänka sig ha sex med vilken man som helst (undantag finns såklart men de torde vara extremt få. Få män kan tänka sig att knulla vilken kvinna som helst men troligtvis är män av naturen mindre nogräknade än kvinnor och därför ses vi som mer desperata. Det finns ju en orsak till varför män säger "kuken har inga ögon" eller "hon måste inte vara snygg för det är alltid gött att knulla en brud").

Du själv erkänner ju t.o.m själv att du är selektiv. Ändå håller du på och tjafsar och säger motsatsen hela tiden. Varför erkänner du inte bara att ditt syfte med att hänga på flashback är för att bråka med folk och skapa en hätsk stämning så att du kan sitta i din skabbiga kvart och mysa medan andra skribenter svär sig blå i nyllet framför skärmen?
Senast redigerad av Cineasten 2015-12-08 kl. 15:31.
Citera
2015-12-08, 15:39
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej. Du skriver att i princip ingen heterosexuell kvinna gillar sex med män men i andra inlägg skriver du precis motsatsen vilket jag visade i de citerade länkarna. Idiot. Fail. Ökentroll.

Jag har skrivt att det är ungefär 10% av kvinnorna som gillar sex och 90% av kvinnorna som är frigida i olika grad.

Citat:
I princip ingen kvinna kan tänka sig ha sex med vilken man som helst (undantag finns såklart men de torde vara extremt få. Få män kan tänka sig att knulla vilken kvinna som helst men troligtvis är män av naturen mindre nogräknade än kvinnor och därför ses vi som mer desperata. Det finns ju en orsak till varför män säger "kuken har inga ögon" eller "hon måste inte vara snygg för det är alltid gött att knulla en brud").

1) Nope. Om man gillar sex då är det en turn on att knulla vem som helst.

2) Vad män säger är lol för 90% av männen har inget regelbundet sex-liv.

Citat:
Du själv erkänner ju t.o.m själv att du är selektiv. Ändå håller du på och tjafsar och säger motsatsen hela tiden. Varför erkänner du inte bara att ditt syfte med att hänga på flashback är för att bråka med folk och skapa en hätsk stämning så att du kan sitta i din skabbiga kvart och mysa medan andra skribenter svär sig blå i nyllet framför skärmen?

1) Jag är selektiv för att jag har vissa kinks, inte för att det är en big deal att ha sex med vem som helst.

2) Jag säger bara som det är. Det är inte mitt fel att ni inte kan hantera sanningen.
Citera
2015-12-09, 08:42
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Jag har skrivt att det är ungefär 10% av kvinnorna som gillar sex och 90% av kvinnorna som är frigida i olika grad.

1) Nope. Om man gillar sex då är det en turn on att knulla vem som helst.

2) Vad män säger är lol för 90% av männen har inget regelbundet sex-liv.

1) Jag är selektiv för att jag har vissa kinks, inte för att det är en big deal att ha sex med vem som helst.

2) Jag säger bara som det är. Det är inte mitt fel att ni inte kan hantera sanningen.
Det enda du gör är att trolla. Hade kvinnor inte gillat sex hade mänskligheten dött ut för länge sen. Att 90% av alla män inte har regelbundet sex är ju så jävl ologiskt så det finns inte. Du säger att man inte ska bry sig om vad män säger, samtidigt säger du att alla kvinor är duma i huvudet och att de alltid ljuger. Så vem ska man lyssna på? Hela ditt resonemang är så ologiskt så det går inte att ta dig seriöst. Troligtvis sitter du och din man vid varsin dator och skapar mängder med användare för att fler ska konfirmera era idiotiska påståenden. Troll.

Du säger frigid i olika grad. Antingen är du frigid eller inte. Det finns inga mellanting. Man kan däremot gilla sex i olika hög grad. Man kan älska sex men ändå inte vilja knulla med vartenda jävel som går på två ben. Knullar man med allt och alla är man nymfoman vilket är en sexuell avvikelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in