Citat:
Ursprungligen postat av
BorgeH
Eller kanske stämmer beskrivningen "De klarsynta, pk-befriade, realisternas diskussionsforum".
Istället för svepande one-liners tycker jag att du istället skall diskutera varför många män tycker att kvinnor är ointresserad av sex när de väl lockat männen dit de vill med sin sockerfälla.
Det är inte verklighetsförankrat och det är just svepande oneliners ni kvinnohatare kommer med. Vissa kvinnor är intresserade, andra inte men min erfarenhet är inte att kvinnor är ointresserade av sex överlag.
Intressant är att på just flashback sprids åsikten att kvinnor inte gillar sex samtidigt som den motsatta åsikten sprids, nämligen den att alla kvinnor är slampor. Det handlar knappast om vad kvinnor är eller gillar, det handlar om ert behov av att hata kvinnor och sprida en mass dynga om dem.
Kom sen inte och kalla mig feminist eller dylikt INNAN du läst min kritik mot just feminismen och feministerna. F.ö börjar det bli rätt tjatigt att läsa pk hit och pk dit så fort man säger emot er haters. Det handlar inte om pk överhuvudtaget.