2016-09-28, 07:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Nej. För dig som inte ha ett sexliv eller har polare med sexliv är det så klart inte bevisat. Du vet ju inget om hur det funkar. Eller så är du och de du känner kass på sex. För oss som har erfarenhet, även om det bara skulle vara genom att höra om andras sexliv, är det bevisat.

1) För att män (och kvinnor) skulle aldrig ljuga om sitt sexliv för att framstå som mer lyckade?

2) Som tur är har vi masor med studier och statistik på det här och alla visar att kvinnor a) har lågt intresse av sex b) att intresset minskar med tiden.
Citera
2016-09-28, 07:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Den poängen har tyvärr försvunnit under tonvis med dynga.

Flera kvinnor i tråden hävdar motsatsen, att de uppskattar och tycker sex är skönt. Det som många gör är att utgå ifrån manlig sexualitet som normen, och om kvinnor då generellt agerar annorlunda så kan man inte dra slutsatsen att kvinnor inte har en egen lust. Jag har varit mest sugen på sex i förhållanden och det är inte så ovanligt.

1) Nej e-transor har hävdat motsatsen.

2) Nej normen är att kvinnors sexlust minskar i förhållanden medan mäns sexlust inte gör det. Det finns en studie som visar det.

3) Varför skulle kvinnor agera annorlunda om de ville ligga? Kvinnor som vill ligga agerar precis som män som vill ligga.

4) Kvinnors "lust" är inte begränsad till sex den inkluderar saker som mat, shopping, och uppmärksamhet så det är 100 gånger lättare för kvinnor att få sin lust tillfredsställd genom mat och facebook än genom sex. Därför är sex meningslöst för kvinnor.
Citera
2016-09-28, 08:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) För att män (och kvinnor) skulle aldrig ljuga om sitt sexliv för att framstå som mer lyckade?

2) Som tur är har vi masor med studier och statistik på det här och alla visar att kvinnor a) har lågt intresse av sex b) att intresset minskar med tiden.
Glöm inte att kvinnor även är oärliga i undersökningar och svarar vad de tror är rätt för omgivningen, mörkertalet om den egentligen siffran är säkert mycket lägre.
Citera
2016-09-28, 08:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Har redan postat ett antal

https://imageshack.com/i/pla3w4lhj

Bland annat den här
https://imageshack.com/i/pouoG2dBj och den här.

1) Jag kan ta samma bild så kan vi jämföra, http://www.imagebam.com/image/7b0ccc506791713

ni kan se,

a) hela min arm när jag håller i skylten. Jag har inte klistrat in en hand som du har gjort.

b) min hand är proportionell mot resten av kroppen. Den hand som du har klistrat in är för stor jämfört med kvinnans kropp.

c) skuggan ovanför skylten på din bild är för mycket.

2) Här är min video så att ni kan ser att jag är samma person som på bilden, https://sendvid.com/os263peh

Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Glöm inte att kvinnor även är oärliga i undersökningar och svarar vad de tror är rätt för omgivningen, mörkertalet om den egentligen siffran är säkert mycket lägre.

1) Ja det stämmer. Men det viktigaste som kvinnor ljuger om är att de tycker att sex är äckligt. Det betyder att det finns 0 tillfällen i (de flesta) kvinnors liv när de tycker att sex är bra.

2) Därför kan ni utgå ifrån att kvinnor tycker att sex är vidrigt 100% av gångerna.

3) Det här är anledningen till att kvinnor aktivt undviker sex. De är inte bara ointresserade av det.

4) Så varje gång som ni har sex med en kvinna tycker hon ni (mannen) är vidrig.

5) Vill ni fortfarande ha sex med kvinnor nu när ni vet att de hatar det och tycker illa om er?
Senast redigerad av Babianen 2016-09-28 kl. 08:17.
Citera
2016-09-28, 08:28
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Hon ser ju ut som en jävla transa. Typ en kille som opererat sig till tjej, äckligt. Det är ganska förvånande hur rätt babianen har.

Kvinnor kan gå igenom 1000 killar på en dejtsajt och så sitter ni här och säger att det måste finnas attraktion. Menar ni att det inte finns attraktion till nån av dessa 1000 killar? Jävla töntar. Ni är ointresserade. Ungefär som att jag bara kan spela hockey med Peter Forsberg och sen säga att jag är intresserad av hockey. Det håller inte.

Hur jag ser ut hör inte hit. Du må tycka att jag är ful, men du är en feg liten person med billiga angrepp. Kom med nåt nytt förfan.
Att du inte lyckas få till det betyder inte att det gäller på andra. Om man väljer att höra på klagokören så verkar det säkert så, men här postar just de som hamnar utanför. Har man något hum om verkligheten vet man att de allra flesta vanliga män kan få både relationer och sex.
Citera
2016-09-28, 08:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Hur jag ser ut hör inte hit. Du må tycka att jag är ful, men du är en feg liten person med billiga angrepp. Kom med nåt nytt förfan.
Att du inte lyckas få till det betyder inte att det gäller på andra. Om man väljer att höra på klagokören så verkar det säkert så, men här postar just de som hamnar utanför. Har man något hum om verkligheten vet man att de allra flesta vanliga män kan få både relationer och sex.

1) Jag är kvinna och har aldrig haft problem med att få ligga.

2) I princip alla män misslyckas med att få till det för att ointresset kommer från kvinnorna.

3) De enda män som lyckas gör det för att a) de har pengar b) de ser ut nån från TV (eller är med på TV) c) de träffar kvinnor som vill ligga (av någon anledning).

4) Så om du inte är rik, känd, eller har tur kommer du (ni) aldrig att få ligga regelbundet.

5) Nej de flesta män får inte regelbundet sex. Kvinnan har sex så länge som hon måste för att säkra försörjning från mannen sen är det slut med sexet.
Citera
2016-09-28, 08:57
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
5) Som sagt jag är kvinna och nej jag och mina vänner satt aldrig och tittade på killar i skolkatalogen. Vi tittade på porr med vuxna män med stora kukar eller hentai med tentakel-monster.

Hur gammal var du då? En ung tjej som kollar sånt ... inte konstigt då att få en märkligt uppfattning om sex, kärlek och hur förhållanden funkar för att vara sunt och bra.

Tror jag har fått ett svar på vart alla annorlunda inlägg från dig kommer.
Citera
2016-09-28, 09:03
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Du är efterbliven.

Om kvinnor var intresserade av sex så skulle de inte försöka sälja sin kropp till rika män. De idioter i tråden som säger att de inte bara vill ha sex ger mig helt rätt i att det måste finnas ett annat villkor med i bilden för att de ska vilja ha sex. Får de inget i utbyte så vill de inte ha sex och ser man i samhället hur det ser ut på exempelvis krogen och nätsajter så går möts män och kvinnor aldrig för enbart sex.

Du är helt enkelt efterbliven om du inte ser det här, no offense men jag menar det när jag säger att du är efterbliven.
Den som sa det var det...

Jag kan inte rå för att du är en misslyckad sopa som aldrig träffat några kvinnor och är ansedd som ett obehagligt creep. Det är ditt problem och du måste lösa det själv.
Citera
2016-09-28, 09:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Hur gammal var du då? En ung tjej som kollar sånt ... inte konstigt då att få en märkligt uppfattning om sex, kärlek och hur förhållanden funkar för att vara sunt och bra.

Tror jag har fått ett svar på vart alla annorlunda inlägg från dig kommer.

1) Jag var 14 jag brukade titta tillsammans med min bästa vän.

2) Det är tvärtom om man inte blir intresserad av sex tidigt då blir man frigid.
Citera
2016-09-28, 09:17
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Hon ser ju ut som en jävla transa. Typ en kille som opererat sig till tjej, äckligt. Det är ganska förvånande hur rätt babianen har.

Kvinnor kan gå igenom 1000 killar på en dejtsajt och så sitter ni här och säger att det måste finnas attraktion. Menar ni att det inte finns attraktion till nån av dessa 1000 killar? Jävla töntar. Ni är ointresserade. Ungefär som att jag bara kan spela hockey med Peter Forsberg och sen säga att jag är intresserad av hockey. Det håller inte.

På vilket sätt tillför förolämpningar av någons utseende något i diskussionen? Mer än att ditt sura kiss stänker tillbaka på dig själv förstås. Och det är du som sitter här blöt och illaluktande.

Nåväl. Jag har redan förklarat det i tråden. Bara för att man tycker om att resa betyder det inte att man vill resa till Skövde eller Grängesberg. Inte sant? Det är inte intressant och kostar mer än det smakar. Då spar man tid, energi och pengar till en resa till Berlin, La Grave eller vad nu har lust att åka.

Att avböja en bussresa till Skövde betyder inte att man är ointresserad sv förstörelsen resa som sådan. Förstår du?
Citera
2016-09-28, 09:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
På vilket sätt tillför förolämpningar av någons utseende något i diskussionen? Mer än att ditt sura kiss stänker tillbaka på dig själv förstås. Och det är du som sitter här blöt och illaluktande.

Nåväl. Jag har redan förklarat det i tråden. Bara för att man tycker om att resa betyder det inte att man vill resa till Skövde eller Grängesberg. Inte sant? Det är inte intressant och kostar mer än det smakar. Då spar man tid, energi och pengar till en resa till Berlin, La Grave eller vad nu har lust att åka.

Att avböja en bussresa till Skövde betyder inte att man är ointresserad sv förstörelsen resa som sådan. Förstår du?

1) Men det problemet finns inte bland män eller hur? Män är villiga att sänka sina krav mycket mer än kvinnor.

2) Om en kvinna har en massa krav för att ha sex då är hon inte intresserad av sexet hon är intresserad av det som hon kan få ut av mannen.
Citera
2016-09-28, 09:24
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Jag kan ta samma bild så kan vi jämföra, http://www.imagebam.com/image/7b0ccc506791713

ni kan se,

a) hela min arm när jag håller i skylten. Jag har inte klistrat in en hand som du har gjort.

b) min hand är proportionell mot resten av kroppen. Den hand som du har klistrat in är för stor jämfört med kvinnans kropp.

c) skuggan ovanför skylten på din bild är för mycket.

2) Här är min video så att ni kan ser att jag är samma person som på bilden, https://sendvid.com/os263peh

1) Ja det stämmer. Men det viktigaste som kvinnor ljuger om är att de tycker att sex är äckligt. Det betyder att det finns 0 tillfällen i (de flesta) kvinnors liv när de tycker att sex är bra.

2) Därför kan ni utgå ifrån att kvinnor tycker att sex är vidrigt 100% av gångerna.

3) Det här är anledningen till att kvinnor aktivt undviker sex. De är inte bara ointresserade av det.

4) Så varje gång som ni har sex med en kvinna tycker hon ni (mannen) är vidrig.

5) Vill ni fortfarande ha sex med kvinnor nu när ni vet att de hatar det och tycker illa om er?

Nu råkar det ju faktiskt finnas folk i forumet som träffat Buffy i verkligheten och kan intyga att det är hon på bilderna. Kanske dags för dem att kliva fram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in