2017-03-31, 13:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Yeah dude, https://eroshare.com/v99xoddt

2) Svara på mitt argument är man intresserad av sex om man sitter hemma och klagar istället för att ta initiativ själv?

3) Vi kan jämföra med mat. Om man sitter hemma och klagar på maten som serveras men inte orkar laga mat själv är man intresserad då eller vill man bara klaga?

Kan du inte uppdatera din video? Önskar det till påsk.
Citera
2017-03-31, 13:28
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harigapa
Jag går inte i gång på snacket om att inte kvinnor gillar sex dom är lika nyfikana som alla andra.

Men man måste ge en eloge till dom som vågar att tala om sånt som ingen vågar tala om det må vara omskärelse eller incest eller sex mellan barn?

Jag vet massor av folk i vuxen ålder som sitter hos psykologer och talar om just detta sex inom släkten.
Det vanligaste är självklart att en vuxen har sex med en som är minderårig mot dennes vilja.

Har haft förhållande med en kvinna som blev brutalt våldtagen från en från Libanon men hon gav aldrig upp sex.
Det är väl det bästa beviset. Kvinnor gillar sex lika mycket som män speciellt över tid.

Att kvinnor egentligen inte gillar sex är biologiskt. En graviditet har inneburit döden för miljontals lättfotade kvinnor. Kvar finns de kvinnor som krävde garantier innan samlag och befruktning skedde. De som motiverades av njutning har helt enkelt dött och försvunnit ur genpoolen.
Citera
2017-03-31, 14:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman

Tjejer vill inte det och det beror inte på att männen är dåliga eller vad ni nu vill säga.

Det beror på att tjejer vill ha betalt för sexet på ett eller annat sätt.

Svårare än så är det inte!

1) Sex med män är inte bra eller dåligt. Om man gillar att få kuk är det alltid bra. Om man inte gillar kuk är det alltid dåligt.

2) Dessutom är det ingen big deal att bli påsatt så tjejer kan ställa upp även om de inte vill det gör inte ont eller är obehagligt. Så man måste ogilla män rejält för att vägra sex som kvinna.

3) Här är en studie (jag länkade till den tidigare men det här är en bättre länk) som visar vad män och kvinnor värderar i partners, Men want beauty, women want financial security from relationships

Citat:
Women want rich men. Men want beautiful women. And these stereotypes hold true for rich and poor, young and old, high school dropouts and university graduates, and even those who think they're hot and those who think they're not, according to new research published in the peer-reviewed academic journal Personality and Individual Differences.

Citat:
The study of more than 27,600 heterosexual people in the US – published by a team of health, social and behavioural scientists at UCLA, Chapman University, Indiana University and Rutgers University – asked respondents to rate the importance of different characteristics in a long-term partner. It found people's preferences were more consistent with gender than with age, income, education or satisfaction with their own appearance.

- "Det är essentiellt att min partner har en fast inkomst"

Män: 17%
Kvinnor: 68%

Citat:
For example, one of the most widely-cited studies of partner preferences – David Buss' 1989 survey of more than 10,000 men and women from 37 cultures – famously found that, in all cultures, women valued resources and men valued physical attractiveness.

Citat:
Ursprungligen postat av musicheurlaos
Kan du inte uppdatera din video? Önskar det till påsk.

Jag ska se vad jag kan göra. Förslag på hur den ska vara?
Citera
2017-03-31, 14:35
Medlem
Citat:
1) Yeah dude, https://eroshare.com/v99xoddt

2) Svara på mitt argument är man intresserad av sex om man sitter hemma och klagar istället för att ta initiativ själv?

3) Vi kan jämföra med mat. Om man sitter hemma och klagar på maten som serveras men inte orkar laga mat själv är man intresserad då eller vill man bara klaga?

2. Jepp, kan man mkt väl vara.

3. Jo, jag är intresserad av god mat men orkar inte laga, är bara lat inte ointresserad.

glömde 1) Yeah brah, jag finner dej inte särskilt snygg. Någon gör det säkert, alla har olika smak.
Citera
2017-03-31, 14:39
Bannlyst
Citat:
1) Sex med män är inte bra eller dåligt. Om man gillar att få kuk är det alltid bra. Om man inte gillar kuk är det alltid dåligt.

2) Dessutom är det ingen big deal att bli påsatt så tjejer kan ställa upp även om de inte vill det gör inte ont eller är obehagligt. Så man måste ogilla män rejält för att vägra sex som kvinna.

3) Här är en studie (jag länkade till den tidigare men det här är en bättre länk) som visar vad män och kvinnor värderar i partners, Men want beauty, women want financial security from relationships

Gör en likadan, ge lite men inte allt, denna videon är en poppis ska du veta. Ditt snack gör susen.
Citera
2017-03-31, 14:42
Medlem
Citat:

Spara ut håret först och främst
Citera
2017-03-31, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hmannen12345
Spara ut håret först och främst

Skitsnack, hon ser bra ut som hon är. Ni som attackerar henne ger er aldrig, men som tur skiter hon i det.
Citera
2017-03-31, 14:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hmannen12345
2. Jepp, kan man mkt väl vara.

3. Jo, jag är intresserad av god mat men orkar inte laga, är bara lat inte ointresserad.

glömde 1) Yeah brah, jag finner dej inte särskilt snygg. Någon gör det säkert, alla har olika smak.

2) Om vi tittar på vad som krävs för att en kvinna ska få sex,

A) lägga sig i sängen med sin man (om hon har en man ).

B) gå på tinder och välja en eller flera män som kommer och sätter på henne.

C) lägga upp en annons på Craigslist och få betalt för sex.

Så om kvinnor inte vill investera 10-20 minuter i att kunna välja och vraka bland män hur intresserade är de?
Citera
2017-03-31, 17:50
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Hur kan de veta att de är dåliga i sängen förrän de provat killarna?
Bara för att en tjej inte är intresserad av att ligga med alla killar betyder ju inte det att hon är ointresserad av ligg. Jag försöker alltså framföra att bara för att en tjej väljer bort att prova mig eller dig, så kanske hon är intresserad av att prova andra.

Om ingen tjej vill prova mig så ska jag kanske inte dra slutsatsen att ingen tjej vill ha sex alls. De vill bara inte ha det med mig.
Hajar du?
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Jättebra kommentar! Instämmer! Vi är verkligen inte ointresserade av häftiga ligg tvärtom. De är ju detta vi längtar efter och söker efter. Påståendet i den här tråden att vi tjejer inte är intresserade av sex är ju helt befängt.
I verkliga världen rätt befängt, ja. Men inte i detta delforum.
Citat:
Egentligen borde påståendet avfärdats direkt Ändå har det blivit till synes ändlösa diskussioner.Inte klokt att den här tråden har varit aktuell i över två år trots att vi bestämt förnekar att vi inte skulle vara intresserade av sex. Ja, killar hur skulle ni annars få ett ligg om inte vi var intresserade?
Min fetning: Det är nog så att de flesta av de killarna som skriver att ni är ointresserade inte får sig så många ligg, så de kan antagligen inte besvara din fråga
Citat:
Babianen har naturligtvis med sina 1158 inlägg sitt svar. Jag har mitt som delas av de allra ,allra flesta tjejer. Naturligtvis förnekar jag inte att undantag finns.
Babianen är lite... speciell. Men har ju rätt att hitta på vad hon/han/hen vill.
Citera
2017-03-31, 18:08
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Eller så är det tjejerna som är så dåliga i sängen att sex inte ger dom något?
Eller är det en slump att jag tycker 90-95% av mina ligg varit bra i sängen?
Så kan det också vara, att maj. av alla tjejer är dåliga på sex och därför inte vill ha sex. Eller så är det lite mer komplext än så. Kanske att sex varit centrerat kring mannens njutning och att killar måste lära sig att inte bara köra på som de gör i porr. För då blir ju inte sex så jävla njutbart för de flesta tjejer.

Sen har jag för mig att du är lite av ett unikum, eller ovanlig, som kvinna då du inte vill ha förspel, utan helst pang-på-penetrering , fram och bak. Att du har jättelätt för vaginala orgasmer osv. Då är det ju inte så konstigt om du tycker att nästan alla killar du har varit med är skitbra i sängen.

De flesta tjejer jag har varit med har inte funkat som du. Ja. Vissa ville ha pang på men absolut inte den största delen.
Så jag upprepar, tjejer är intresserade av sex (med undantag förstås) om de får bra ligg.
Citera
2017-03-31, 18:10
Medlem
Citat:
2) Om vi tittar på vad som krävs för att en kvinna ska få sex,

A) lägga sig i sängen med sin man (om hon har en man ).

B) gå på tinder och välja en eller flera män som kommer och sätter på henne.

C) lägga upp en annons på Craigslist och få betalt för sex.

Så om kvinnor inte vill investera 10-20 minuter i att kunna välja och vraka bland män hur intresserade är de?

Jadu breh, kan väl finnas massvis av olika anledningar som jag inte vet, du får väl fråga folk personligen. Tänker inte fråga varenda människa i världen varför dom inte följer dina tips, men några kan ju va att man inte använder sig av sociala medier, kanske är för blyg för att träffa främlingar bara sådär, kanske bara ren lathet. Finns genvägar i allt och just detta ämne är väl inget undantag, men din logik så kan man ju fråga sig varför inte alla som vill ha pengar rånar en butik, tar ju bara några sekunder att spraya en soft airgunpistol svart och sedan klä ut sig.

Vill bara lägga till att dethära är sådant jag inte skulle behöva förklara egentligen för en vanlig person, som kan använda sin fantasi o inte är korkad
Citera
2017-03-31, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Så kan det också vara, att maj. av alla tjejer är dåliga på sex och därför inte vill ha sex. Eller så är det lite mer komplext än så. Kanske att sex varit centrerat kring mannens njutning och att killar måste lära sig att inte bara köra på som de gör i porr. För då blir ju inte sex så jävla njutbart för de flesta tjejer.

Sen har jag för mig att du är lite av ett unikum, eller ovanlig, som kvinna då du inte vill ha förspel, utan helst pang-på-penetrering , fram och bak. Att du har jättelätt för vaginala orgasmer osv. Då är det ju inte så konstigt om du tycker att nästan alla killar du har varit med är skitbra i sängen.

De flesta tjejer jag har varit med har inte funkat som du. Ja. Vissa ville ha pang på men absolut inte den största delen.
Så jag upprepar, tjejer är intresserade av sex (med undantag förstås) om de får bra ligg.

Hade de varit bra på sex hade "porr-sexet" gett de orgasmer. Eller tror du naturen tänkt att en normalt kön bara ska kunna få orgasm av sådant som inte leder till barn?

Jag vill suga av killen, det räcker som förspel.
Så med andra ord är det inte killarna det är fel på utan tjejerna. Hade alla tjejer lärt sig få orgasm av penetration skulle de vara lika nöjd med killarna som jag är.
Jag har inte alltid haft lätt att få orgasm. Däremot har jag varit smart nog att förstå att det inte är killarna det var fel på utan mig. Första 2 åren med en kille fick jag inga orgasmer, en kväll fick jag det trots att han knullade mig på samma sätt som alltid. Alltså var det mitt fel att sexet varit så dåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in