2016-09-10, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Ärligt talat så har aldrig feminism varit för mig. Så vad de tycker struntar jag i att läsa.
Tänk i ex. Saudiarabien där män och kvinnor knappt får träffas, där borde alltså lesbiskt sex vara normen? Så kan inte handla om att man måste umgås med män.
Så hur lär sig en kvinna heterosex? För mig har det alltid varit så, inget jag tänkt på.
Men i Saudiarabien sker praktiskt taget allt efter tvång. Finns ingen fri vilja där. Här har du friheten att gå ut i t shirt eller långärmat, där är det inte lika fritt.
Där är lesbiskt sex inte normen för att.... Ja behövs det en förklaring? Män har makten och då vill ogärna ha bögsex, och kvinnorna förbjuds att ha lesbiskt sex.
Citera
2016-09-10, 23:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Men i Saudiarabien sker praktiskt taget allt efter tvång. Finns ingen fri vilja där. Här har du friheten att gå ut i t shirt eller långärmat, där är det inte lika fritt.
Där är lesbiskt sex inte normen för att.... Ja behövs det en förklaring? Män har makten och då vill ogärna ha bögsex, och kvinnorna förbjuds att ha lesbiskt sex.

Varit i ett arabland där man fick gå klädd som man ville. Inte norm att män och kvinnor umgås ensamma(vilket de gjorde ändå) men ändå verkade de flesta vara hetero.
Tro det eller ej, jag älskar att ha sex med killar fast jag har rättigheten att vara homo.
Citera
2016-09-10, 23:38
Medlem
adolf512s avatar
Jag tror också att kvinnor behöver lära sig att tycka om sex, tror det är lagom för dem att bli knullade vid 13 års ålder(vikingarna körde från 12). Även män kan lära sig att uppskatta att bli knullade av män och suga kuk, homosexualitet har varit väldigt vanligt i vissa tidsperioder. Vidare tror jag inte sex för kvinnor är mindre fysiskt skönt än sex med män, handlar nog snarare om sexdrift hur många män känner stort behov av att bli rövknullade?

Verkar som om kvinnor behöver typ tvingas till sex för att det ska bli av, de gillar de först när mannen har hållt på ett tag att dominera henne. Utan en dominant partner så går sexet mot noll http://www.goodtherapy.org/blog/truth-about-lesbian-bed-death-its-complicated-1210134
Citat:
Ursprungligen postat av asdagfadsfgs
En sak jag märkt är att tjejer är intresserade utav sex till de fångat en med sina klor då genast blir de mindre sex och till slut helt obefintligt med sex.
Kvinnor använder ofta sin sexualitet för att fånga män, det är en effektiv metod som garanterat funkar på mig iallafall, om man då kärar ner sig och binder upp sig så dras sexet givetvis ner till noll.

Kvinnor kan ha sex med män utan att ens säga att de vill ha mer(ex pengar), det som för mannen började med kåthet slutar i skilsmässa och ruinerad ekonomi(kvinnan tar hälften).
Citera
2016-09-11, 00:08
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Jag tror också att kvinnor behöver lära sig att tycka om sex, tror det är lagom för dem att bli knullade vid 13 års ålder(vikingarna körde från 12). Även män kan lära sig att uppskatta att bli knullade av män och suga kuk, homosexualitet har varit väldigt vanligt i vissa tidsperioder. Vidare tror jag inte sex för kvinnor är mindre fysiskt skönt än sex med män, handlar nog snarare om sexdrift hur många män känner stort behov av att bli rövknullade?

Verkar som om kvinnor behöver typ tvingas till sex för att det ska bli av, de gillar de först när mannen har hållt på ett tag att dominera henne. Utan en dominant partner så går sexet mot noll http://www.goodtherapy.org/blog/truth-about-lesbian-bed-death-its-complicated-1210134

Kvinnor använder ofta sin sexualitet för att fånga män, det är en effektiv metod som garanterat funkar på mig iallafall, om man då kärar ner sig och binder upp sig så dras sexet givetvis ner till noll.

Kvinnor kan ha sex med män utan att ens säga att de vill ha mer(ex pengar), det som för mannen började med kåthet slutar i skilsmässa och ruinerad ekonomi(kvinnan tar hälften).

Tramseria, tramsera. 10 minuter under förmedeltid och du hade grinat som en korgosse efter söndagens fysiska fostran.

Jag har alltid vetat att sex varit viktigt för mig, utan att någon man behövde tvinga det ur mig. Men här kommer det intressanta, jag gillar dominans, och är undergiven i relationer. MEN det var inte det som kom först. Jagtror a tt det här finns hos vissa kvinnor, det går inte utgå ifrån att det är hur kvinnor i allmänhet funkar. Känner kvinnor som är betydligt mer bekväma och uppskattar sex mer när de får vara styrande.
Citera
2016-09-11, 00:32
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Försöker du dra saker till en löjlig spets för att försöka motbevisa mig? Nej en strikt ålder tror jag inte finns men jag tror definitivt att det finns faktorer i uppväxten som gör att kvinnor är mindre intresserade av sex med män och en av förklaringen är att kvinnor måste lära sig heterosex. Finns en hel tråd om det i feminismforumet. Heterosex är inte naturligt för kvinnor eller vad den heter.

Roligaste jag hört. Det är medfött att jag som kvinna är intresserad av män (om man inte är lesbisk såklart). Jag hade min sexdebut vid 20 men var intresserad av killar långt innan dess.

Det där är något påfund av människor som kanske avviker från normen.
Citera
2016-09-13, 12:32
Bannlyst
Grejen är att babianen har med sitt idoga arbete i tråden helt rätt vad gäller att kvinnor vill ha något i gengäld. Inget sex i världen är gratis. Och om det kostar menar jag inte att du offrar skosulorna för att ta dig till henne utan att deras vilja av att ha sex med praktiskt taget vilken kille som helst är noll om han inte betalar nåt.

En man och en kvinna, var och en med eget boende och eget jobb, kan aldrig ha en relation där mannen ringer till henne efter jobbet och frågar om de ska ha sex, för att sedan åk hem till sitt eget boende och jobba för att repetera samma procedur. Det finns inte. Det kallas i dagligt tal för KK relation men något sånt existerar inte.
Citera
2016-09-13, 15:03
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Hur skulle det kännas för en hetero man att suga kuk?

2) Tror du att det är annorlunda för kvinnor?

Män älskar suga och slicka fittan, precis som kvinnor älskar suga kuk.

Kvinnor har nog inte samma upplevelse som män och har också ett mindre behov av sex, deras mål med sex är att skaffa barn så småningom, därför ligger de runt i ung ålder för att skaffa erfarenhet för att senare hitta en lämplig donator för sitt barn.

Finns en anledning dom flesta äktenskap spricker kort efter kvinnan fått sitt första barn, målet är som sagt framme och mannen behövs inte längre, dock kan det hålla en bit till om mannnen är duktig och lyckas övertala kvinnan att skaffa ett barn till eller materiell lycka för kvinnan.

Dock är det bara köpa tid då kvinnans mål är att lämna mannen.
Citera
2016-09-14, 07:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Män älskar suga och slicka fittan, precis som kvinnor älskar suga kuk.

Kvinnor har nog inte samma upplevelse som män och har också ett mindre behov av sex, deras mål med sex är att skaffa barn så småningom, därför ligger de runt i ung ålder för att skaffa erfarenhet för att senare hitta en lämplig donator för sitt barn.

Finns en anledning dom flesta äktenskap spricker kort efter kvinnan fått sitt första barn, målet är som sagt framme och mannen behövs inte längre, dock kan det hålla en bit till om mannnen är duktig och lyckas övertala kvinnan att skaffa ett barn till eller materiell lycka för kvinnan.

Dock är det bara köpa tid då kvinnans mål är att lämna mannen.
Nej kvinnor älskar inte att suga kuk. Det finns tre alternativ som är rätt uppenbara om man är någorlunda klarvaken.

1. Den här gruppen av kvinnor ogillar sex i alla former. De ställer bara upp på vanligt tråkigt sex om de måste för att få en relation och jobbar dagligen på att minska sexet med massa lögnaktiga ursäkter. De säger aldrig att de gillar sex.
2. Den här gruppen består av medelsnygga kvinnor som tänder på tanken att kunna ge sex till mannen men som de misstar som att de älskar sex. De begriper sällan att det är själva makten över att deras slida kan få ut så mycket saker som de gillar och inte själva sexet. Ta bort alla resurser som går til kvinnan och jag lovar dig att du kommer se flera kvinnor gå i sexuell pension långt i förtid.
3. Mycket sällsynt grupp. De kvinnor som gillar sex har det i alla former. Det finns inga krav här, de tar allt för att släcka sin lust. Tjocka, korta, fula, feta, finniga, smala osv spelar ingen roll.

Sen om kvinnor gillar sex så är det logiskt att vilja ha sex hela tiden, inte att försvara sig med att man då kommer bli kallad för hora. Det är löjligt. Vad väger mest, att ha sex som man tycker om eller avstå för att man råkade bli kallad hora?

Jag hoppas fler börjar förstå vilket mansförakt många kvinnor har mot män. Får de inget ut av oss i form av resurser så vill de inte ha nåt med oss att göra.
Citera
2016-09-14, 08:09
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Nej kvinnor älskar inte att suga kuk. Det finns tre alternativ som är rätt uppenbara om man är någorlunda klarvaken.

1. Den här gruppen av kvinnor ogillar sex i alla former. De ställer bara upp på vanligt tråkigt sex om de måste för att få en relation och jobbar dagligen på att minska sexet med massa lögnaktiga ursäkter. De säger aldrig att de gillar sex.
2. Den här gruppen består av medelsnygga kvinnor som tänder på tanken att kunna ge sex till mannen men som de misstar som att de älskar sex. De begriper sällan att det är själva makten över att deras slida kan få ut så mycket saker som de gillar och inte själva sexet. Ta bort alla resurser som går til kvinnan och jag lovar dig att du kommer se flera kvinnor gå i sexuell pension långt i förtid.
3. Mycket sällsynt grupp. De kvinnor som gillar sex har det i alla former. Det finns inga krav här, de tar allt för att släcka sin lust. Tjocka, korta, fula, feta, finniga, smala osv spelar ingen roll.

Sen om kvinnor gillar sex så är det logiskt att vilja ha sex hela tiden, inte att försvara sig med att man då kommer bli kallad för hora. Det är löjligt. Vad väger mest, att ha sex som man tycker om eller avstå för att man råkade bli kallad hora?

Jag hoppas fler börjar förstå vilket mansförakt många kvinnor har mot män. Får de inget ut av oss i form av resurser så vill de inte ha nåt med oss att göra.
Äsch. Stämmer inte. Jag försörjde min sambo/pojkvän jag hade under långa perioder när han pluggade. Och vi hade regelbundet samliv.
Citera
2016-09-14, 08:18
Avslutad
Citat:

1. Stämmer inte på mig.
2. Får inga resurser av killen men ligger ändå med honom varje gång vi ses.
3. Nej den stämmer inte heller, har höga krav på dom jag har sex med.
Citera
2016-09-14, 08:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Äsch. Stämmer inte. Jag försörjde min sambo/pojkvän jag hade under långa perioder när han pluggade. Och vi hade regelbundet samliv.
Nej sånt förekommer inte. Isåfall har du gjort det för att du innan eller efter har fått eller kommer få resurser. Kvinnors sex är aldrig gratis så från det perspektivet är alla kvinnor säljare av sin egen kropp, dvs horor.

Studier som gjorts i USA visar att kvinnor använder sin slida som handelsvara men det verkar passera er helt obemärkt förbi...
Citera
2016-09-14, 08:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
1. Stämmer inte på mig.
2. Får inga resurser av killen men ligger ändå med honom varje gång vi ses.
3. Nej den stämmer inte heller, har höga krav på dom jag har sex med.
Nej ni ljuger båda två. Studier visa på verkligheten. Ni är inte tillräckligt klarvakna för att berätta hur det faktiskt ser ut för er.

En man och en kvinna kan vara med om exakt samma händelse och när de återberättar vad som har hänt så är det alltid mannens berättelse som har högre sanningshalt. Kvinnor sätt att återberätta verkligheten är att ljuga och blanda in hur de önskar att det var.

Så ni är korkade båda två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in