Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Då var det här med det stora världsomspännande kvinnliga konspirationen som alla kvinnor i världen är med på? Eller ja, dom flesta i alla fall. Något som jag verkligen tycker verkar rimligt
1) Är du med på det här med att kvinnor inte känner något när de blir knullade vaginalt?
2) Om vi
låtsas att kvinnor tänder på Brad Pitt och kan tänka sig att ha honom ovanpå sig, hur roligt tror du att det är att ligga under "Arne Svensson 55"?
3) Så om vi lägger ihop de här 2 sakerna ingen fysisk njutning + man ligger under "Arne Svensson 55" tror du att kvinnor njuter av det?
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Något som du vet eftersom du givetvis känner alla kvinnor i hela världen eftersom du vet hur dom fungerar.
1) Lek med tanken att kuk-sugning är likadant för kvinnor som för män. Sitter du som hetero-mam och diskuterar kuk-sugning med andra hetero-män? Om en man i ditt sällskap skulle börja prata om kuk-sugning, kuk-storlek, hur han gillar att svälja hur skulle du reagera då?
2) Det här är min utgångspunkt. Kan du se varför jag säger att inga kvinnor pratar om sex? Skulle du säga samma sak om jag talade om hur hetero-män sitter och diskuterar hur mycket de gillar att suga kuk?
3) Om jag då sa "bara för att du inte pratar om kuk-sugning med dina vänner kan du inte tala för alla män i hela världen" hur skulle det framstå?
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Jag har inget problem med att några kvinnor inte vill ha sex med mig eftersom jag vet att det finns andra som både vill göra det och gör det. Varför skulle jag hänga upp mig på dom som inte vill när det är mer värt att ägna sig åt dom som faktiskt vill?
Ingen kvinna
vill ha sex med dig. Kvinnor kan
ställa upp för att de får någonting i för det men de kommer inte att vara sexuellt attraherade av dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Mmm, det är verkligen upphetsande att tänka på att den här tjejen kanske ligger som en död jävla fisk eller att hon bara iskallt förväntar sig att jag ska veta vad exakt hon gillar för att sedan bli sur eller förvånad när jag till slut helt enkelt gör det jag känner för att göra. Visserligen finns det ju alltid en chans att det är just det som hon råkar gilla men sånt hade ju varit kul att veta i förväg. Jorrå, jag tycker det är ett fantastiskt koncept.
1) Men det är du som vill göra saker som tjejen gillar right? Har du funderat på om det är vad tjejen vill?
2) Tänk om tjejen bara vill bli sexuellt utnyttjad? Och att sex med främlingar är hett för att man blir sexuellt utnyttjad av folk som man inte känner?
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Jag vet inte, jag är inte en vanlig kvinna. Inte en ovanlig heller för den delen. Till skillnad från dig så uttalar jag mig inte gärna i så svepande termer som du gör.
Men försök dude, du träffar en kille på en krog, ni går in på en toalett, du suger hans kuk, sen kör han in kuken i dig och knullar tills han sprutar, du går hem med sperma rinnande ur dig. Tror du att det här är nåt som kvinnor vill göra?
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Jag skulle inte komma. Jag blir liksom inte ens det minsta upphetsad av tanken på en avsugning från en man.
OK. Men tänk om du gör det så många gånger att du vänjer dig vid det. Om mannen får dig att spruta då kommer det att kännas ännu värre för att du kom medan du gjorde något vidrigt. Så är det för kvinnor att få orgasm med en man.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Här visar du bara att du inte riktigt förstår hur osäkert det är för framför allt yngre tjejer att råka illa ut när dom följer med en okänd man hem. Jag är inte jätterädd för tjejer i den storleken jag brukar vilja ha att göra med, dom måste liksom i stort sett droga mig för att få övertaget. Medans för en tjej, vi kan säga att hon är i den storleken som jag brukar vilja ha att göra med, är det en risk att följa med en snubbe i min storlek hem. Jag är en rätt hygglig typ men både du och jag vet att så är inte riktigt fallet. Nu är ju dom flesta snubbar trots allt rätt hyggliga typer med tillräckligt många är inte det för att det ska vara en jävla risk.
Ja OK men du förstår vad jag menar. Bögar är "guld standarden" för att gilla sex med män. Jämför kvinnor med bögar då kan du se att kvinnor är väldigt långt ifrån det. Indikerar det att kvinor njuter av sex med män?