2016-03-10, 22:10
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men du är en hygglig kille right? Hur många snygga kvinnor står i kö för att knulla dig?

2) Samtidigt får Ron Jeremy, http://www.cromosomax.com/pics/2014/01/ronjeremywreckingball.jpg fortfarande betalt för att knulla unga snygga tjejer. Varför betalar de inte dig för sex?
Ron Jeremy är en porrfilmslegend. Det finns dock flera porraktriser som har inskrivet i sina kontrakt att de vägrar ha sex med Ron Jeremy.

Jag har för mig att det även gällde Puma Swede men att hon ändrade sig senare. Jag kan dock minnas fel.
Citera
2016-03-10, 22:11
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Det uppstår synergieffekter när det förekommer penis i både vaginan och anus.

OT: Ser du inte Babianens logiska magplask?
Ni killar ska ju kunna sånt 😊

OnT: Dp verkar vara populärt nuförtiden så du har säkert rätt.
Citera
2016-03-10, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
OT: Ser du inte Babianens logiska magplask?
Ni killar ska ju kunna sånt 😊

OnT: Dp verkar vara populärt nuförtiden så du har säkert rätt.

Det är du som inte förstår. Det blir väl inte tillräckligt tryck utan dubbla penetrationen.

Jag erbjöds att fylla upp min kompis tjej en gång men kände mig inte säker med henne. Då var hon kanske max 20. Så det är ändå lovande, kanske går vi mot en tillfredställelsens frigörelse iom att tjejerna börjar inse vad som krävs av dem!
Citera
2016-03-10, 22:35
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Det är du som inte förstår. Det blir väl inte tillräckligt tryck utan dubbla penetrationen.

Jag erbjöds att fylla upp min kompis tjej en gång men kände mig inte säker med henne. Då var hon kanske max 20. Så det är ändå lovande, kanske går vi mot en tillfredställelsens frigörelse iom att tjejerna börjar inse vad som krävs av dem!

Sötnosen, jag både förstår och kan räkna procent. Babianen motsäger sig själv i inlägget.

Jag vet också att Babianen har fel när hen påstår att vaginalt sex inte ger oss kvinnor någon njutning.
Citera
2016-03-10, 22:52
Bannlyst
Citat:
Sötnosen, jag både förstår och kan räkna procent. Babianen motsäger sig själv i inlägget.

Jag vet också att Babianen har fel när hen påstår att vaginalt sex inte ger oss kvinnor någon njutning.

Härskarteknik!

Jag förstår ärligt talat inte vad du inte förstår.
Citera
2016-03-10, 23:06
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Härskarteknik!

Jag förstår ärligt talat inte vad du inte förstår.

Sötaste, ser du verkligen inte den bristande logiken i Babianens inlägg:

Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det stämmer. Och varför gjorde jag det? För att DP är det enda som ger fysisk njuting för kvinnor. Det är 100% bättre än vaginalt sex.

Babianen påstår ju med andra ord att både att DP är det enda som ger fysisk njutning för kvinnor samtidigt som hen påstår att DP inte ger någon njutning. Båda sakerna kan inte vara sanna, eller hur?
Citera
2016-03-10, 23:11
Bannlyst
Citat:
Sötaste, ser du verkligen inte den bristande logiken i Babianens inlägg:

Babianen påstår ju med andra ord att både att DP är det enda som ger fysisk njutning för kvinnor samtidigt som hen påstår att DP inte ger någon njutning. Båda sakerna kan inte vara sanna, eller hur?

Sluta härskarteknika mig!
Låt säga att vaginalt ger 0.1% njutning men att synergieffekten av manligt kön i både fitta och anal ger 100% njutning. Lite som kemiska substanser, lägger du till en atom kan det bli ett ämne med helt andra effekter.
Citera
2016-03-10, 23:25
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Sluta härskarteknika mig!
Låt säga att vaginalt ger 0.1% njutning men att synergieffekten av manligt kön i både fitta och anal ger 100% njutning. Lite som kemiska substanser, lägger du till en atom kan det bli ett ämne med helt andra effekter.

Ah, äntligen trillar poletten ned 😊

Vad har du för bevis för att dp ger kvinnor störst sexuell njutning?
Jag vill gärna se de vetenskapliga studierna 😊
Citera
2016-03-10, 23:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Kära Hr Babian,

http://www.imagebam.com/image/fc047d470995841

Citat:
Du skriver att det enda som ger kvinnor fysisk njutning är dp.
Vaginalt sex ger alltså ingen njutning för kvinnan. Dp är 100 % bättre än vaginalt sex enligt dig, dvs det är 100% bättre än ingen njutning = ingen njutning.
Du motsäger dig själv.

Hur ska du ha det ☺?

DP ger mer tryck och därför känns det mycket mer.

Citat:
Ursprungligen postat av SaftMaja
Gillade den konstnärliga framställningen. Fina kläder med. Fin kropp. Blir tre tummar upp på det där

Thanx man.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Ron Jeremy är en porrfilmslegend. Det finns dock flera porraktriser som har inskrivet i sina kontrakt att de vägrar ha sex med Ron Jeremy.

Jag har för mig att det även gällde Puma Swede men att hon ändrade sig senare. Jag kan dock minnas fel.

Vad skulle få dig att ha sex med Ron Jeremy på film? Hur tror du att en kvinna tänker när hon beslutar sig för att göra det?

Citat:

Insidan av vaginan är ungefär lika känslig som ryggen. Får du njutning av att någon petar dig på ryggen? För det är så det känns med vaginal penetration.

Citat:

Titta på porr. Om du är kvinna är det 0 problem att se att DP är det som ger tjejerna mest njutning. Det finns 1000 tals klipp som visar det.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-10 kl. 23:37.
Citera
2016-03-10, 23:46
Medlem
Caravelles avatar
Jag har några års erfarenhet av detta i relation med kvinnor. Visst kan kvinnor älska sex lika mycket som män. Men våra sexualiteter ser oftast lite olika ut.

Jag kan som sagt bara uttala mig utifrån mina egna och några bekantas erfarenheter och generaliserar utifrån det. Så jag säger inte att det är en rent objektiv sanning.

Vilka erfarenheter kan jag då bjuda på?

Kvinnor är generellt som kåtast i början av en relation. Ta t ex en relation som varar i fem år. År 1-2 så pippar man som kaniner. Utomhus, inomhus, ofta, långt och länge. År 3-4 så har det mattats av och det gökas 2-3 ggr i månaden. Som man får man nästan tigga sig till sex. Känns inte så charmigt. År 4-5 så är det iskallt, gör man ett närmande så får man en armbåge i ansiktet. År 5 så separerar man.

Så under den första tiden när kvinnan har en stark förälskelse så har man mycket sex och hon ställer upp på det mesta. Tar t o m initiativ!

Generellt sett så har mannen en mycket större sexdrift sett över tid. Kvinnor har sex när de vill och män när de får.

Kvinnor får massor av sexinviter av många män som hon tackar nej till. Antingen för att de är för plumpt framförda och för rak på sak. " Ska vi knulla?" Eller för att hon inte finner mannen attraktiv.

Män generellt sett har som sagt större sexdrift och är mer sexuellt utsvultna. Jämför antalet män som går till prostituerade vs kvinnor som går till gigolos. Män knullar när de får. Även här finns det gränser om man skulle bli uppraggad av en gravt alkoholiserad överviktig kvinna med tveksam kroppshygien.

Fast ingen regel utan undantag. När en snygg, rik och/ eller känd man uppenbarar sig på scenen, då sätts allt på en ände. Darin, Danny, Måns Z, Persbrandt, Kinnaman, Tom Cruise, Brad Pitt eller motsvarande gör att alla regler försvinner oavsett ålder, 13-65 år. Då brister alla moraliska spärrar.

"Jag brukar inte göra såhär." Nähä, det har inget med att killen är snygg som gjorde att du dissade 25 killar för att sedan fullständigt gå med på allt med den snygge killen som sedan dumpar dig och knullar en ny nästa kväll? En kille som får knulla hundratals tjejer medan de andra 25 killarna får nöja sig med en hitrate som är betydligt lägre. De får bli storkonsumenter av internetporr, horor och högerhanden.

Det skapar bitterhet och frustration en masse.

Ett litet fåtal män får knulla obegränsat med kvinnor. Kvinnor som anser sig vara kräsna och inte tar vad som helst. Jo tjena. De tar vad som helst bara personen är snygg, rik och/ eller känd.

Vill inte låta bitter men klart det finns undantag. Där män och fina kvinnor hittar varandra, har ett varmt, fint samliv och kärlek som växer sig djupare med åren. Men det är enligt min mening extremt sällsynt. Har bara hört talas om några sådana fall under min livstid och det är bara att gratulera dem.
Citera
2016-03-10, 23:57
Bannlyst
Citat:

Fråga alla de som testat. Vilket lär vara få på ålderdomshemmet.

Men det förstår du väl att kuk i varje tänkbart hål maximerar njutningen? Kolla bara på porr där skriker tjejerna alltid mest när de blir dubbelt fyllda. Nu är mycket fejk men ändå
Citera
2016-03-11, 00:10
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Fråga alla de som testat. Vilket lär vara få på ålderdomshemmet.

Men det förstår du väl att kuk i varje tänkbart hål maximerar njutningen? Kolla bara på porr där skriker tjejerna alltid mest när de blir dubbelt fyllda. Nu är mycket fejk men ändå

Lilla vän, hur vet du att de inte skriker av smärta 😊?
Jag bad om vetenskapliga studier. Porr räknas inte dit.

Vad har ålderdomshem med topic att göra???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in