Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Kära Hr Babian,
http://www.imagebam.com/image/fc047d470995841
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Du skriver att det enda som ger kvinnor fysisk njutning är dp.
Vaginalt sex ger alltså ingen njutning för kvinnan. Dp är 100 % bättre än vaginalt sex enligt dig, dvs det är 100% bättre än ingen njutning = ingen njutning.
Du motsäger dig själv.
Hur ska du ha det ☺?
DP ger mer tryck och därför känns det mycket mer.
Citat:
Ursprungligen postat av
SaftMaja
Gillade den konstnärliga framställningen. Fina kläder med. Fin kropp. Blir tre tummar upp på det där

Thanx man.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Ron Jeremy är en porrfilmslegend. Det finns dock flera porraktriser som har inskrivet i sina kontrakt att de vägrar ha sex med Ron Jeremy.
Jag har för mig att det även gällde Puma Swede men att hon ändrade sig senare. Jag kan dock minnas fel.
Vad skulle få dig att ha sex med Ron Jeremy på film? Hur tror du att en kvinna tänker när hon beslutar sig för att göra det?
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Sötnosen, jag både förstår och kan räkna procent. Babianen motsäger sig själv i inlägget.
Jag vet också att Babianen har fel när hen påstår att vaginalt sex inte ger oss kvinnor någon njutning.
Insidan av vaginan är ungefär lika känslig som ryggen. Får du njutning av att någon petar dig på ryggen? För det är så det känns med vaginal penetration.
Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Ah, äntligen trillar poletten ned 😊
Vad har du för bevis för att dp ger kvinnor störst sexuell njutning?
Jag vill gärna se de vetenskapliga studierna 😊
Titta på porr. Om du är kvinna är det 0 problem att se att DP är det som ger tjejerna mest njutning. Det finns 1000 tals klipp som visar det.