2016-03-12, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Babianen är ett troll eller rättare sagt ett trollkollektiv. Stilen förändras mellan olika inlägg så det är fler personer än en bakom användaren. Trist bara att somliga verkar låta sig provoceras på riktigt av Babianen, eftersom Babianen följer sin egen logik och gör absurda tolkningar av inlägg och källor.
Ämnet för tråden är väl valt. Uppenbarligen provocerar påståendet att tjejer inte är intresserade av sex något otroligt. Alla (inkl. Babianen) vet ju att det inte är sant. Som det magnifika troll Babianen är har han
svar på det mesta. Svaren är absurda och oftast ologiska. Samt underhållande

Skitsnack. De är skådespelare och det är därför porrindustrin delar ut priser för bästa skådespelarinsatser.

Raring, erkänn att du har fel

Du börjar bli riktigt tjatig. Din, min och andra användares ålder är irrelevant.

Du kan inte vara seriös.. Tror du brudarna skulle fortsatt knullat 10 män och blivit bukkakade om de kunde försörja sig på riktigt skådespeleri. Snälla rara härskarteknikare. gumman

Nein.

Fast om jag blir härskarteknikad av en gammal kärring vill jag veta det.
Citera
2016-03-12, 20:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Då var det här med det stora världsomspännande kvinnliga konspirationen som alla kvinnor i världen är med på? Eller ja, dom flesta i alla fall. Något som jag verkligen tycker verkar rimligt

1) Är du med på det här med att kvinnor inte känner något när de blir knullade vaginalt?

2) Om vi låtsas att kvinnor tänder på Brad Pitt och kan tänka sig att ha honom ovanpå sig, hur roligt tror du att det är att ligga under "Arne Svensson 55"?

3) Så om vi lägger ihop de här 2 sakerna ingen fysisk njutning + man ligger under "Arne Svensson 55" tror du att kvinnor njuter av det?

Citat:
Något som du vet eftersom du givetvis känner alla kvinnor i hela världen eftersom du vet hur dom fungerar.

1) Lek med tanken att kuk-sugning är likadant för kvinnor som för män. Sitter du som hetero-mam och diskuterar kuk-sugning med andra hetero-män? Om en man i ditt sällskap skulle börja prata om kuk-sugning, kuk-storlek, hur han gillar att svälja hur skulle du reagera då?

2) Det här är min utgångspunkt. Kan du se varför jag säger att inga kvinnor pratar om sex? Skulle du säga samma sak om jag talade om hur hetero-män sitter och diskuterar hur mycket de gillar att suga kuk?

3) Om jag då sa "bara för att du inte pratar om kuk-sugning med dina vänner kan du inte tala för alla män i hela världen" hur skulle det framstå?

Citat:
Jag har inget problem med att några kvinnor inte vill ha sex med mig eftersom jag vet att det finns andra som både vill göra det och gör det. Varför skulle jag hänga upp mig på dom som inte vill när det är mer värt att ägna sig åt dom som faktiskt vill?

Ingen kvinna vill ha sex med dig. Kvinnor kan ställa upp för att de får någonting i för det men de kommer inte att vara sexuellt attraherade av dig.

Citat:
Mmm, det är verkligen upphetsande att tänka på att den här tjejen kanske ligger som en död jävla fisk eller att hon bara iskallt förväntar sig att jag ska veta vad exakt hon gillar för att sedan bli sur eller förvånad när jag till slut helt enkelt gör det jag känner för att göra. Visserligen finns det ju alltid en chans att det är just det som hon råkar gilla men sånt hade ju varit kul att veta i förväg. Jorrå, jag tycker det är ett fantastiskt koncept.

1) Men det är du som vill göra saker som tjejen gillar right? Har du funderat på om det är vad tjejen vill?

2) Tänk om tjejen bara vill bli sexuellt utnyttjad? Och att sex med främlingar är hett för att man blir sexuellt utnyttjad av folk som man inte känner?

Citat:
Jag vet inte, jag är inte en vanlig kvinna. Inte en ovanlig heller för den delen. Till skillnad från dig så uttalar jag mig inte gärna i så svepande termer som du gör.

Men försök dude, du träffar en kille på en krog, ni går in på en toalett, du suger hans kuk, sen kör han in kuken i dig och knullar tills han sprutar, du går hem med sperma rinnande ur dig. Tror du att det här är nåt som kvinnor vill göra?

Citat:
Jag skulle inte komma. Jag blir liksom inte ens det minsta upphetsad av tanken på en avsugning från en man.

OK. Men tänk om du gör det så många gånger att du vänjer dig vid det. Om mannen får dig att spruta då kommer det att kännas ännu värre för att du kom medan du gjorde något vidrigt. Så är det för kvinnor att få orgasm med en man.

Citat:
Här visar du bara att du inte riktigt förstår hur osäkert det är för framför allt yngre tjejer att råka illa ut när dom följer med en okänd man hem. Jag är inte jätterädd för tjejer i den storleken jag brukar vilja ha att göra med, dom måste liksom i stort sett droga mig för att få övertaget. Medans för en tjej, vi kan säga att hon är i den storleken som jag brukar vilja ha att göra med, är det en risk att följa med en snubbe i min storlek hem. Jag är en rätt hygglig typ men både du och jag vet att så är inte riktigt fallet. Nu är ju dom flesta snubbar trots allt rätt hyggliga typer med tillräckligt många är inte det för att det ska vara en jävla risk.

Ja OK men du förstår vad jag menar. Bögar är "guld standarden" för att gilla sex med män. Jämför kvinnor med bögar då kan du se att kvinnor är väldigt långt ifrån det. Indikerar det att kvinor njuter av sex med män?
Citera
2016-03-12, 21:01
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Du kan inte vara seriös.. Tror du brudarna skulle fortsatt knullat 10 män och blivit bukkakade om de kunde försörja sig på riktigt skådespeleri. Snälla rara härskarteknikare. gumman

Det finns massor av manliga och kvinnliga skådespelare som inte kan försörja sig på sitt skådespeleri inom teater och film. Din fin fixering vid att porr är "på riktigt" är tragisk. Porr är inte på riktigt.

Även om de kvinnliga porrskådespelarna gillar sex (i likhet med de flestakvinnor) betyder inte det att de hela tiden njuter av allt de gör på jobbet.

Citat:
Nein.

Nähe.

Citat:
Fast om jag blir härskarteknikad av en gammal kärring vill jag veta det.

Ledsen, här är användarna anonyma. Jag är smickrad av ditt intresse. Tack, raring
Citera
2016-03-12, 21:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Vilket freak! Vilken beast of nature.
Man ser att hon bara är ute efter sperman. Nu kommer snart batikhäxorna in och skriker att hon fejkar

Det är en kvinna som gillar sex på riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av TheJonasIsHere
Tjejer är lika intresserade av sex som killar, men p.g.a. slut-shaming ("hor-stämpling") i samhället så förstår jag att tjejer inte säger detta rakt ut.

För varje attraktiv ung kvinna finns det horder av villiga män i alla åldrar. För den enskilde killen kan det uppfattas som att hon inte är intresserad av sex alls.... men hon säger inte till dig vad hon egentligen gör, och hon har helt enkelt valt någon annan kille.

Och ja, det finns sex-kemi

Hur vet du att kvinnan har sex överhuvudtaget? Tänk om hon sitter hemma och tittar på TV?

Citat:
Det är inte sant. Den amerikanska porrfilmsindustrin delar ut priser, AVN Awards, för bästa kvinnliga resp. manliga skådespelare. Priset kallas för porrens Oscar.
Självklart är det fejk i porrfilm. De som producerar porr säger det själva iom att de delar ut priser för skådespeleri.

Vad exakt är det som du tror är fejk?

Citat:
Hur ska Babianen egentligen ha det? Tidigare skrev du att DP inte ger någon fysisk njutning för kvinnor:

Jag har skrivit samma sak i båda inläggen läs dem igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Det med att en kille i princip inte kan få något napp alls på nätdejtingsajter om man helt frankt frågar efter att få ligga med någon och det motsatta skulle funka alldeles utmärkt för en tjej. Det tar ju då Babianen som ett bevis på att kvinnor inte njuter av sex med en man.

1) Har du haft sex med en man?

2) Hur vet du att kvinnor njuter av det om du inte har testat det själv?

3) Bögar njuter av sex med män. Du kan få bög-sex inom 1 timme på Internet. Du kommer aldrig att få sex med en kvinna på Internet. Indikerar det att kvinnor njuter av sex med män?

Citat:
Eftersom att kvinnor, bevisligen, njuter av sex med män så kan man väl tänka sig att den där, lite märkliga, snedfördelningen beror på någon annan slags biologisk skillnad.. Jag tror att det är för oss som för de flesta andra däggdjur, hanarna är mera styrda på att få sprida sin avkomma bland så många som möjligt, urskiljningslöst. I från en hanes perspektiv är det bättre ju fler barn det blir oavsett med vem. Från honornas perspektiv, som måste bära och ge näring åt en unge under dess tillverkning och sedan x antal år efteråt där blir det ju en helt annan sak. Där gäller det att göra det absolut bästa tänkbara valet av hane, ingen biologisk idé med att slösa så mkt energi på skitgener.

Var är bevisen bro? Är det samma bevis som säger att kvinnor inte får orgasm av vaginal penetration?

Citat:
Därav tror jag att kvinnor visst är intresserade av sex, och njuter av det. Men de har en helt annan biologisk utgångspunkt än männen och därför är de normalt sett inte lika utåtagerande som män.

Vad är det som gör att kvinnor njuter av sex med män medan män inte gör det?

Citat:
Det känns iaf rimligare än att de inte skulle njuta av sex när det finns hur många kvinnor som helst som påstår det motsatta..

1) Varför är det inte lika rimligt att män njuter av att ha sex med män?

2) Men om du tittar på vad kvinnor gör och inte på vad de säger?
Citera
2016-03-12, 21:08
Bannlyst
Citat:
Det finns massor av manliga och kvinnliga skådespelare som inte kan försörja sig på sitt skådespeleri inom teater och film. Din fin fixering vid att porr är "på riktigt" är tragisk. Porr är inte på riktigt.

Även om de kvinnliga porrskådespelarna gillar sex (i likhet med de flestakvinnor) betyder inte det att de hela tiden njuter av allt de gör på jobbet.

Nähe.

Ledsen, här är användarna anonyma. Jag är smickrad av ditt intresse. Tack, raring

Okej okej så här är det. Jag tror inte att allt jag ser på film är sant. Inte porrfilm heller. Men har verkligen ingen övertro till porrskådisar skådespelartalanger. Alla som sett början av en porrfilm vet vad jag talar om.

Härskartekniken fortsätter. Men du är 40+ minst. Du ger ett lite äldre intrycl
Citera
2016-03-12, 21:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Babianen är ett troll eller rättare sagt ett trollkollektiv. Stilen förändras mellan olika inlägg så det är fler personer än en bakom användaren. Trist bara att somliga verkar låta sig provoceras på riktigt av Babianen, eftersom Babianen följer sin egen logik och gör absurda tolkningar av inlägg och källor.
Ämnet för tråden är väl valt. Uppenbarligen provocerar påståendet att tjejer inte är intresserade av sex något otroligt. Alla (inkl. Babianen) vet ju att det inte är sant. Som det magnifika troll Babianen är har han
svar på det mesta. Svaren är absurda och oftast ologiska. Samt underhållande

1) Jag kan gå på cam på en gång då kan ni se att det är jag som skriver mina inlägg.

2) Varför skulle jag trolla om något som är så uppenbart för alla med sunt förnuft? Det finns 1000 andra saker som är exakt samma mellan män och kvinnor right? Så varför inte sex med män?

3) Tänk efter nu om det fanns en magisk grej som gjorde att kvinnor njöt av att ha sex med män då skulle alla män får ligga hela tiden. Varje kvinna kan knulla 20 män/dag utan problem. Verkar det som att verkligheten stämmer med era teorier?

Citat:
Skitsnack. De är skådespelare och det är därför porrindustrin delar ut priser för bästa skådespelarinsatser.

Vad är det som de skådespelar?
Citera
2016-03-12, 21:11
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det

3) Bögar njuter av sex med män. Du kan få bög-sex inom 1 timme på Internet. Du kommer aldrig att få sex med en kvinna på Internet. Indikerar det att kvinnor njuter av sex med män?

1) Varför är det inte lika rimligt att män njuter av att ha sex med män?

2) Men om du tittar på vad kvinnor gör och inte på vad de säger?

1. Hela mitt förra inlägg förklarade ju det fenomenet, även om du skickligt undvek den förklaringsmodellen i ditt svar.

2. Tja, en hel del män gör väl det

3. Jag tittar på vad kvinnor gör. Jag ägnade förra inlägget åt att förklara det.
Citera
2016-03-12, 21:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Jo de flesta njuter av det hela tiden? Har du någon aning om hur upphetsande det är att knulla random män om man gillar sex? Tänk på bögar som gör bög-porr tror du att de inte njuter av det hela tiden?

2) Om de flesta kvinnor gillar sex varför ligger de inte runt?
Citera
2016-03-12, 21:18
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJonasIsHere
Tjejer är lika intresserade av sex som killar, men p.g.a. slut-shaming ("hor-stämpling") i samhället så förstår jag att tjejer inte säger detta rakt ut.

För varje attraktiv ung kvinna finns det horder av villiga män i alla åldrar. För den enskilde killen kan det uppfattas som att hon inte är intresserad av sex alls.... men hon säger inte till dig vad hon egentligen gör, och hon har helt enkelt valt någon annan kille.

Och ja, det finns sex-kemi
This. Bra poäng. Det är skevt, och det torde väl vara både män och kvinnor till gagn om kvinnor tillåts vara kåta, lika så att tona ner förväntningarna på alla män är kåta jämt.

Har blivit beskylld , av en man som jag inte ville åka och träffa efter en kort tids samtal på en dejtingsajt för att vara frigid och borgerlig😆 För att i nästa andetag smälla till med att samtliga kvinnor är horor egentligen. Bara för stt jag inte ville ha just honom.Det verkar vara retoriken lite när en man blir avvisad att kvinnan antingen är tråkig och ogillar att ligga alternativt är hon en hora "för du har ju så kåta ögon". Men det är bra att det visar sig på ett så pass tidigt stadium, då kan man sortera bort en fraktion av puckona.
Citera
2016-03-12, 21:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Hela mitt förra inlägg förklarade ju det fenomenet, även om du skickligt undvek den förklaringsmodellen i ditt svar.

2. Tja, en hel del män gör väl det

3. Jag tittar på vad kvinnor gör. Jag ägnade förra inlägget åt att förklara det.

1) Kvinnor är bara fertila 3-5 dagar/månad så de kan knulla runt 25/30 dagar utan att bli gravida. Kvinnor kan också ha sex med 500 män på 1 dag om de vill, en man kan kanske ha sex med 5 kvinnor på 1 dag. Tyder det här på att kvinnor inte är menade att knulla runt?

2) Hur många män i % njuter av sex med män? Kanske 1%? Varför skulle 1% av männen njuta av sex med män men 100% av kvinnorna njuta av sex med män?

3) Så var är alla kvinnor som knullar runt på Internet?
Citera
2016-03-12, 21:28
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
1) Jo de flesta njuter av det hela tiden? Har du någon aning om hur upphetsande det är att knulla random män om man gillar sex? Tänk på bögar som gör bög-porr tror du att de inte njuter av det hela tiden?

2) Om de flesta kvinnor gillar sex varför ligger de inte runt?

Lyssnar på många poddar på ämnet sexualitet. Finns en som heter "sex gets real". I den och många andra poddar intervjuar de personer som arbetar med sex på olika sätt, tex inom porrfilmsindustrin. Kvinnorna var i stor grad kvinnor som var intresserade av sex, men många gånger var själva inspelningen ett jobb, slitsamt och tekniskt arbetsamt och få äkta orgasmer. Många tagningar som klipptes ihop. De ansåg själva att det blev tämligen oerotiskt efter ett en tid i branschen och de såg det mer som en slags performance.

Att inte ligga med varje kukbärare är inte lika med frigiditet. Det här med sexuell kemi babianen, som vi inte är överens om😉
Citera
2016-03-12, 21:33
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
1) Kvinnor är bara fertila 3-5 dagar/månad så de kan knulla runt 25/30 dagar utan att bli gravida. Kvinnor kan också ha sex med 500 män på 1 dag om de vill, en man kan kanske ha sex med 5 kvinnor på 1 dag. Tyder det här på att kvinnor inte är menade att knulla runt?

2) Hur många män i % njuter av sex med män? Kanske 1%? Varför skulle 1% av männen njuta av sex med män men 100% av kvinnorna njuta av sex med män?

3) Så var är alla kvinnor som knullar runt på Internet?
1. Rent biologiskt vore det fullständigt hål i huvudet att knulla runt. En kvinna ska rent biologiskt ge näring åt ett barn och upplåta sin kropp åt växandet i 9 månader, sedan ge det sin näring i x år. Sådana uppoffringar ser naturen till att det sker med bästa tänkbara förutsättningar, dvs bästa tänkbara genuppsättning åt barnet. Och det får man ju knappast genom att ha sex med vem som helst, det kräver urskiljning.
Alltså funkar inte kvinnor och mäns sexualdrift på samma sätt och ditt exempel om nätdejtingsidor blir helt meningslöst.

2. För att vi i grund och botten är djur. Och generellt sett är djurs mål är att fortplanta sig. För att fortplanta sig krävs en man och en kvinna. Den sexuella njutningen finns för att se till att vi får bästa möjligheterna för fortplantning.

3. Se svaren ovan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in