Citat:
Ursprungligen postat av
ujhs
Men, nu är du ologisk. Varför skulle sexet med charmiga , intelligenta och spännande män vara bättre ? Är det sexet som sådant kvinnorna söker , eller inte?
Tyck vad du vill. Uppenbarligen blir inte alla intresserade av alla. Vi har olika preferenser. Ingen vet hur sexet blir innan de har facit ihand men man kan förstås ha en magkänsla. Får jag obehagsvibbar av en brud så spelar det ingen roll om hon är snygg eller inte. Jag kommer inte ha sex med henne ändå.
Vill du få bättre svar på hur kvinnor resonerar bör du fråga kvinnorna på forumet och du, ett tips. Kalla dem inte fulgubbar för då lär du inte få någon vidare positiv respons.
Sex är inte som att trycka igång ett jävla flipperspel. Det är mer som ska synkas och fungera ihop. Någon sorts attraktion är bra till att börja med tex. Är motparten ful som stryk, oerhört påfrestande, socialt efterbliven, tafatt, psykotisk el dylikt så kommer det förstås påverka suget efter att ha sex med just den personen.
Babianen säger "gillar man sex vill man knulla med alla". Nej så fungerar det i regel inte för någon. Om så vore tycker jag att Babianen ska anordna ett gangbangparty med forumets bittra äckel och så kan ni filma skiten och lägga upp eländet på xvideos. Jag tror inte det kommer bli aktuellt. Med Babianens logik betyder det "misslyckandet" alltså "babianen och forumets äckelpottor gillar inte sex".
Vill du knulla med uteliggare? Isåfall kan du ju göra det för att bevisa att "partnern är oviktig", det är bara akten som är viktig. I princip kan du lika gärna knulla med en uppblåsbar Barbara eller ett kvisthål.