Citat:
Upp till 25% var det som din länk sa va?
Citat:
Problemet med ditt resonemang är att det finns kvinnor som tycker att det är roligt att ligga under Arne Svensson 55, oavsett vad du tror, säger, tycker eller tänker.
2) Om vi låtsas att kvinnor tänder på Brad Pitt och kan tänka sig att ha honom ovanpå sig, hur roligt tror du att det är att ligga under "Arne Svensson 55"?
Citat:
Om vi lägger ihop att enligt din siffror så känner upp till 75% av kvinnorna känner fysisk njutning, och då pratar vi bara vaginalt (som om bra sex är enbart vad könsdelarna gör, jo men tjenare) samt att om vi förutsätter att dom flesta som ligger under Arne gör det för att dom faktiskt vill det.
3) Så om vi lägger ihop de här 2 sakerna ingen fysisk njutning + man ligger under "Arne Svensson 55" tror du att kvinnor njuter av det?
Citat:
Varför ska jag leka med en tanke som går emot mycket av mina erfarenheter om du inte kan leka med tanke att du helt enkelt har fel. Jag känner helt enkelt ingen tjej som sexuellt dras till män som tycker att det är äckligt. Hela sexgrejen alltså menar jag, inte kuksugning specifikt. Alla gillar inte det och alla män gillar ju inte att slicka fitta.
1) Lek med tanken att kuk-sugning är likadant för kvinnor som för män. Sitter du som hetero-mam och diskuterar kuk-sugning med andra hetero-män? Om en man i ditt sällskap skulle börja prata om kuk-sugning, kuk-storlek, hur han gillar att svälja hur skulle du reagera då?
Citat:
Du får säga vad du vill, för att det som du säger ska stämma så är det som sagt en konspiration bakom. Berätta en hemlighet för 20 personer och se hur många som läcker. Jag har inte under hela mitt liv hört en uttalat heterosexuell man säga att han gillar att suga kuk. Däremot en jävla massa tjejer.
2) Det här är min utgångspunkt. Kan du se varför jag säger att inga kvinnor pratar om sex? Skulle du säga samma sak om jag talade om hur hetero-män sitter och diskuterar hur mycket de gillar att suga kuk?
Citat:
Hur många uttalat heterosexuella män har du träffat som pratar om hur mycket dom älskar att suga kuk? Det här är ju för fan enkel högstadiebiologi.
3) Om jag då sa "bara för att du inte pratar om kuk-sugning med dina vänner kan du inte tala för alla män i hela världen" hur skulle det framstå?
Citat:
Så alla dom som har gjort utan att få något än kanske te och en ostmacka på morgonen, som alla som sover över blir erbjudna, och helt utan löften om något då?
Ingen kvinna vill ha sex med dig. Kvinnor kan ställa upp för att de får någonting i för det men de kommer inte att vara sexuellt attraherade av dig.
Citat:
Ja och nej. Jag vill snarast att vi ska gilla samma eller liknande saker. Konstigt nog gillar inte alla exakt samma saker och konstigt nog så har inte alla en teknik som är helt universell.
1) Men det är du som vill göra saker som tjejen gillar right? Har du funderat på om det är vad tjejen vill?
Citat:
Absolut, det finns såna du också men det innebär inte att det är något som kvinnor överlag fantiserar om, eller jo men det finns ganska många anledningar till att en fullt frisk och normalbegåvad person förstår vilka problem som kan uppstå om man väljer att förverkliga detta.
2) Tänk om tjejen bara vill bli sexuellt utnyttjad? Och att sex med främlingar är hett för att man blir sexuellt utnyttjad av folk som man inte känner?
Citat:
Just det där med att gå med med sperma rinnande ur sig känner jag kan vara en springande punkt här. Det är i alla fall den delen jag spontant tänker mig att jag skulle ha problem med om jag nu var den typen som gillade att knulla med snubbar. I övrigt så finns det ganska många anledningar till att man inte vill knulla på en skabbig krogtoalett med en halvpackad snubbe som man nyss har träffat. En del av det råkar vara biologi på högstadienivå.
Men försök dude, du träffar en kille på en krog, ni går in på en toalett, du suger hans kuk, sen kör han in kuken i dig och knullar tills han sprutar, du går hem med sperma rinnande ur dig. Tror du att det här är nåt som kvinnor vill göra?
Citat:
Högstadiebiologi igen tjejen. Sexuell läggning, det är en riktigt grej och sex är mer än mekanisk stimulation.
OK. Men tänk om du gör det så många gånger att du vänjer dig vid det. Om mannen får dig att spruta då kommer det att kännas ännu värre för att du kom medan du gjorde något vidrigt. Så är det för kvinnor att få orgasm med en man.
Citat:
Är det? Vem har bestämt det? Män och kvinnor är inte riktigt exakt likadant kopplade i skallen när det kommer till sex men inte på det sätt som du vill få det till.
Ja OK men du förstår vad jag menar. Bögar är "guld standarden" för att gilla sex med män. Jämför kvinnor med bögar då kan du se att kvinnor är väldigt långt ifrån det. Indikerar det att kvinor njuter av sex med män?
vad jag menar att vissa kanske kryddar sexlivet med såna saker ibland. Andra skulle inte komma på tanken och ytterligare andra har öppna relationer eller inga problem att ha flera partners.