Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Du är bara avundsjuk.
På din pygmékropp eller ditt åbäke till fru?
Citat:
Om en man är van vid en kvinna som är petite kommer han inte att vilja ha en kvinna som är fet.
Din fru måste väl vara längre än vad du är, inte särskilt petite.
Du är rätt jäkla sjuk som låtsas ha två olika personligheter, aldrig uppsökt en läkare?
Citat:
Hur vet du att det som jag säger inte stämmer om du inte är kvinna själv?
Detta är lite av nyckeln till din påstådda förändring, som jag förklarade i mitt första inlägg. Du tror att om man säger att man är kvinna så vet man allt om kvinnor. Jag kan lika gärna vara en kvinna, eller en man, det spelar ingen roll. Men sånt förstår inte du.
Citat:
Jag och min man har samma utbildning det kanske är det.
Båda hoppade av skolan i nian?
Citat:
Jag är aktiv med andra saker också? Ibland tar jag en paus och postar här.
Ibland tar du en paus från att posta för att göra annat, menar du.
Citat:
Svara på argumentet tror du att kvinnor har någon magisk funktion som gör att män blir sexuellt attraktiva?
Nej, inget magiskt, bara biokemiska reaktioner.
Citat:
Du tror att när kvinnor har sex med Louis CK då ser de Brad Pitt ovanpå sig?
Du tänker alldeles för manligt för att kunna vara en kvinna. Fråga din mamma (om hon ens har kontakt med sin sjuka son) om hur hon resonerar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Det är klart att det är. När människor levde i små stammar var det fördelaktigt att alla män fick knulla alla kvinnor för att det förhindrade konflikter. Det är därför som kvinnor kan knulla 100 män i rad, men män kan inte knulla mer än kanske 2-3 kvinnor i rad.
Haha, du påminner om stollen i kosmologi-tråden, vad han nu heter. Du hittar på lite vad du vill som ska stämma överens med din världsbild.