2015-10-08, 20:03
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Jag tycker det är väldigt konstigt att inte Adrian gick ner och gav Maja Stina råd om vem hon skulle ge armbanden till som han alltid brukar göra.

Hade han säkert gjort om han hade fått, men idén var nog att MajaStina skulle fatta beslutet själv utan påverkningar.

Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
Hur går det för smail förresten i hans keep on smailing? Är vi inte halvvägs nu på säsongen i PH 2015 och de har ännu inte visat vem smail valt eller vem som kommer in i huset igen efter att ha åkt ut.

Känns ju som det börjar bli dags att den personen kommer in igen. Eller hur har de tänkt egentligen..

Det är inget man kommer att få se på tv utan det går en webbserie där man får se vilka han bestämmer kommer att få komma tillbaka.
2015-10-08, 23:08
Medlem
Tycker det är rätt bra läge att ta in/ta tillbaka Frida nu?
2015-10-09, 03:11
Medlem
Fabolouseds avatar
Var Emma förkyld under hela vistelsen på hotellet? Här på 2:05 låter hon helt annorlunda.
https://www.youtube.com/watch?v=M7nyBpl1_2k
2015-10-09, 09:47
Medlem
Richmonds avatar
Finns det någon samlingstråd eller sajt med de göttaste klippen från PH?
2015-10-09, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Lägger även till när ska tjejer lära sig vad hjärtekrossare är, det är oftast inte våra hjärtan ni krossar utan att kuken blir utan, stor skillnad på dessa saker även om ni tjejer ofta blandar ihop dem.

Haha okej då vet vi det mr. Man.

Citat:
Ursprungligen postat av Faboloused
Var Emma förkyld under hela vistelsen på hotellet? Här på 2:05 låter hon helt annorlunda.

Min värld är fan inte densamma längre!

EDIT: Det senaste avsnittet var helt genialiskt och äntligen fick Adrian vad han förtjänade!
Senast redigerad av MissLycka 2015-10-09 kl. 11:32.
2015-10-09, 11:51
Medlem
Jag älskar när någon efter parceremonin säger "Men om ni bara hade sagt planen till mig innan så hade jag kunnat lösa det!!"

Eh.... Tanken är att en plan är hemlig så att den går att genomföra. Inte att läcka information om planen så att den kan ändras av den man vill få ut/försvaga.
2015-10-09, 12:55
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faboloused

Ja jävlar vad annorlunda hon låter. Hon har haft en mycket hesare röst under hela programmet hittills. Skumt..
2015-10-09, 13:17
Medlem
callons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Ja jävlar vad annorlunda hon låter. Hon har haft en mycket hesare röst under hela programmet hittills. Skumt..

Slutat röka förmodligen.
2015-10-09, 17:15
Medlem
Luckyhorses avatar
Tror hermansson kommer in nästa vecka pga en ny tjej som kommer in igen + att smails program lär väl sluta snart
2015-10-09, 17:23
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyhorse
Tror hermansson kommer in nästa vecka pga en ny tjej som kommer in igen + att smails program lär väl sluta snart
Ja det är klart som korvspad att han kommer tillbaka i veckan.
2015-10-09, 20:43
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyhorse

Jag hoppas att du har fel. Tycker ärligt talat att han är lika tråkig som att titta på när färg torkar. Känns löjligt tillgjord och fejk.

Jag skulle hellre vilja se den där invandrarkillen som åkte ut precis i början. Inte för att han heller verkade ha någon bländande personlighet, men jag tycker att han borde få en chans till med tanke på sättet han åkte ut.
2015-10-09, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Du vet väl inte vad Adrian har sagt och inte sagt? Du ser bara det i TV. Han kan ju mycket väl ha sagt planen kring Johnny/Herman med Tv3 väljer att inte visa de i TV.

Dessutom förstår jag inte hur du menar att de tar in en tjej för att rädda Adrian? Skulle tippa på att de har gjort klart ganska tidigt vilka som ska komma in i huset och när och då visste ju inte produktionen hur Adrian var som spelare?

1. Jo, givetvis - vi ser bara det som de tar med på TV. Rolig spaning. Men det blir ju ganska onödigt med en sån här tråd om vi hela tiden ska ha i bakhuvudet att det är extremt redigerat. De har nog vinklat alla deltagarna ganska grovt men vi får ju ändå utgå från vad vi ser.

2. Alla blivande deltagare bor ju på ett hotell i närheten och väntar på att få komma in. Givetvis tar de in folk i olika skeden för att skapa drama, få ut en viss person, rädda en annan, göra vad de anser är bra TV. De har nog en del riktlinjer men det är ju inte skrivet i sten. Det skulle ju inte funka heller iochmed att det ibland är föredetta deltagare som kommer in.

Vet inte riktigt varför du känner att du måste gå out of your way för att försvara Orten men, men...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in