Flashback bygger pepparkakshus!
2015-11-10, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stereolove
Har Emma Andersson, Sades ex haft sex i tv-rutan eller?

Hade varit kul att veta om och med vem . Har inte hört något om det men inte sett alla avsnitt heller.

Nej.

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Skulle någon åka idag? Det missade jag.
2015-11-10, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Abed har inte legat med 200 tjejer. Han hade kunnat ta en lite mer realistisk siffra, kanske runt 50, även om det också är överdrivet. Att han däremot har sliskat sig efter 200 tjejer i Umeå - det kan jag konfirmera.

Fattar att Abed ljuger om hur många han har haft sex med,troligtvis är det mer sanning i att de närmsta han varit att ha sex var när han totalt ohämmat la sig i sängen där Erica och Hermansson hade sex.

Paulina verkar ha naturliga äkta bröst,skulle tippa på E el F-kupa.
Lätt att se som tjej om man har sett både fake och äkta bröst.
Senast redigerad av m036 2015-11-10 kl. 12:05.
2015-11-10, 15:13
Medlem
Yoshi.crews avatar
Zannie och den nya killen Abed eller vad han hette är ju lika blåsta Abed har för mycket självförtroende och visar det direkt när han kommer dit, han verkar tro han är paradise hotell. Man märker också när han ljuger, vilket bara är pinsamt för honom. Det ska bli intressant att se hur det går för de.

Fan vad kul det hade vart om de skickade ut Maja-Stina igen, fast nu vill jag inte hon ska åka ut. Men det hade samtidigt vart kul om de hade planerat det igen. Tror de har annat att tänka på just nu än att få ut henne.

Jag tror att Adrian och Paulina hade passat jätte bra som par och kanske kommit långt, men eftersom hon är så smart tvekar jag på om hon ens skulle lita på Adrian, de andra hade förmodligen sagt allt han har gjort tidigare till henne. Men det hade passar grymt bra och blivit kul om de tog in honom nu.
2015-11-10, 17:31
Medlem
PingPongZongs avatar
Hur många veckor pågår PH? I Måndagsavsnittet får Emma frågan hur länge har ni vart här? Elva veckor svarar hon. Det är nu avsnitt 31 och det blir 50 avsnitt i den här säsongen tycker jag mig hört.
2015-11-10, 17:59
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Det är sjukligt hur mycket deltagarna röker, hon Emma ser man ju med en cigarett hela tiden. Äckligt!

Dom röker 48 cigg (mer än två paket) om dagen per person.

Samir Badran rökte fyra paket om dagen när han var inne.

Sägs att dom har jävligt tråkigt stor del av tiden där så därför röker dom.

http://bloggar.expressen.se/paradiset/2014/09/18/paradise-hotel-deltagarna-roker-10-000-cigg-pa-tre-veckor/ Gäller iofs förra säsongen och innan. Men dom röker nog lika mkt nu
2015-11-10, 18:33
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Hur många veckor pågår PH? I Måndagsavsnittet får Emma frågan hur länge har ni vart här? Elva veckor svarar hon. Det är nu avsnitt 31 och det blir 50 avsnitt i den här säsongen tycker jag mig hört.

Det ska bli 45 avsnitt står det på tv3 play appen där man kan se avsnitten. Det är ju 3 avsnitt per vecka, och denna veckan som är nu blir vecka 11 till avsnitt 33 av 45. Alltså borde det bli att de är där i 15 veckor, 15x3=45
2015-11-10, 18:52
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Vilka var det som hånglade? Paulina och Erika?

Såg ut som det och Emma såg ut som hon ville vara med
2015-11-10, 19:08
Medlem
LaGrandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m036
Paulina verkar ha naturliga äkta bröst,skulle tippa på E el F-kupa.
Lätt att se som tjej om man har sett både fake och äkta bröst.

2015-11-10, 19:14
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaGrande

Men fan! Jag tycker inte alls att de ser hängiga ut för att vara naturliga, men stämmer det att hon har silikon så är de riktigt hängiga för att vara silikonbröst. På bilderna jag länkade tidigare i tråden har hon definitivt inte silikon.

Jag får ta mig en närmare titt i kvällens avsnitt.
2015-11-10, 19:16
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Jo jag misstänkte även det i och med att jag såg henne posera från sidan.
2015-11-10, 19:16
Medlem
Nattiskatts avatar
Citat:

Fan vad hängiga hon har isåfall, då kan hon ju gjort de jävligt mycket större så de hänger....
2015-11-10, 19:28
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Fan vad hängiga hon har isåfall, då kan hon ju gjort de jävligt mycket större så de hänger....

Det kanske är så det ser ut om man skaffar silikonbröst när man redan har stora bröst? Av dessa bilder att döma ser det ut som att hon redan hade bröst innan. För dessa på bilden kan väl omöjligen vara silikonbröst? I sådana fall måste de vara riktigt dåligt gjorda - eller bra, med tanke på att de ser så äkta ut.

https://www.instagram.com/p/iiyJ8IBpwj/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in