2015-10-08, 02:48
Medlem
Ace Venturas avatar
Hade (igen) inte för avsikt att titta mer på den här jävla sörjan men så skvallrar någon om att si och så skulle hända. Så kan man inte låta bli att titta på ett avsnitt till. Illa, men ändå underhållande. Faktum är att ikväll var första gången PH faktiskt var PH den här säsongen...

Karma is a BITCH baby!

Jag hatar verkligen att förnedra människor men just Adrian hade faktiskt en hel del skit att få på beställning. Vilken jävla tönt. Så fruktansvärt skönt att han fick det uppkört i sitt eget rövhål ikväll.

Jossan är kung och även om Diddi är omstridd är hon fan så mycket roligare att se på än många andra tråkbrudar där inne. Fast hippiebruden kändes faktiskt roligare än de flesta andra, synd bara att hon var tvungen att ryka på grund av zigenartönten Adrian.

Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Åh Adrian den söte.. Blåser alla andra, men när han själv blir blåst så grinar han som en obstinat dagisunge. Hoppas han åker nästa gång.
Eller hur.

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
payback is a bitch som emelie beskrev det. adrian din lilla crybaby
fan vad jag njuter
Eller hur.

Citat:
Ursprungligen postat av harem
Sociopatrian gick från att i sitt vredesutbrott spotta, ge hårda blickar och prata med förortsbrytning till att gråta i en soffa med män som tröstar honom med kramar.

Bästa avsnittet ever.
Eller hur.

Har inte för avsikt att ingå i Diddi-fanclub men när t.o.m. Maja-Stina säger att Diddi faktiskt är en ganska skön person så kan jag inte bli mer än så jäkla lycklig. Ät skit Adrian och alla hat-killar. Fail!!

Mobbare skall alltid hatas, och förnedras, och hatas igen. Det är svaga människor som inte bör få någon uppmärksamhet. T.ex. idioter som Marcos och William som inte ens kunde stå med/för en vän när de kom in i huset. Hur patetiskt är inte det? Skrämmande.
Senast redigerad av Ace Ventura 2015-10-08 kl. 02:50.
2015-10-08, 03:02
Medlem
Adrian är inte den enda som ser Diddi för vem hon egentligen är, men den enda som i stundens hetta tog sig mod och erkände vad alla där inne säger bakom Diddis rygg.
Han och Johnny känns mest vettiga där inne.

Diddi själv sitter och säger att andra pratar skit om henne osv men att hon älskar dem och det finns inga mer underbara människor. Vilket falskt jävla skitsnack.

Fattar inte den här mentaliteten att skydda henne så fort hon står framför resten av gruppen. Hade någon överhuvudtaget brytt sig om henne i den där gruppen så hade de skyddat henne i Pandoras. Inte stå i en grupp senare och säga "aa gud jag bryr mig jättemycket. I mitt rena hjärta så skar det, så jobbigt tyckte jag att det var. För det är min 'heliga' själ som inte tycker om sånt där." Skitsnack.

JA hon är kraftigt överviktig, och har antagligen varit det genom åren. För att inte gå ner sig totalt har hon istället utvecklat en karaktär "som inte bryr sig" fast i grund och botten är hon antagligen en väldigt osäker människa. Tar plats och kan inte bete sig moget.
Det är inte hälsosamt att se ut som henne, och har hon inte förstått det än så kommer hon förstå det senare. Tyvärr sitter mängder med människor och hyllar hennes sätt, "va go hon är", "åh va jag älskar henne" men så fort hon vänder sig om så pekar de fingret och snackar skit.

I mina ögon verkar hon vara sjukt curlad och har förmodligen inte slitit ont för något i sitt liv. I dont give a fuck mentaliteten har utvecklats genom dåligt föräldraskap och en ordentlig uppväxt är i stort sett obefintlig.

Men tyvärr i Sverige 2015 så måste alla älska alla.
Puttinutti , donera pengar, skänk, skramla och kramas. Men så fort kamerorna slocknar, när facebook/instagram loggar ut och när människor vänder ryggen till så upphör allt. Äckliga jävlar.
2015-10-08, 03:15
Medlem
Fabolouseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utomhus123
Är det bara jag som reagerade på att Emelie hade ett T efter sig i introt. Har det varit någon mer Emelie inne i huset.

Diddi heter också Emelie.
2015-10-08, 03:24
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryR
Adrian är inte den enda som ser Diddi för vem hon egentligen är, men den enda som i stundens hetta tog sig mod och erkände vad alla där inne säger bakom Diddis rygg.
Han och Johnny känns mest vettiga där inne.

Diddi själv sitter och säger att andra pratar skit om henne osv men att hon älskar dem och det finns inga mer underbara människor. Vilket falskt jävla skitsnack.
Wow, en av de stackars ensamma medlemmarna i Adrians fanclub gör sig hörd. Låt mig gissa. Du är också från "orten" (ha ha! Vad fan är Angered? En korvkiosk i Göteborg eller?). Och seriöst. Heter verkligen folk Johnny idag eller är det bara i Götlaborg?

Annars har jag har sjukt mycket mer överseende med hur folk uppför sig samtidigt som jag ser mer på hur folk egentligen är när det väl gäller. Det gäller att sortera. Diddi är äkta, Adrian känns mer som en zigenare. Faktiskt.
Senast redigerad av Ace Ventura 2015-10-08 kl. 03:37.
2015-10-08, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Wow, en av de stackars ensamma medlemmarna i Adrians fanclub gör sig hörd. Låt mig gissa. Du är också från "orten" (ha ha! Vad fan är Angered? En korvkiosk i Göteborg eller?). Och seriöst. Heter verkligen folk Johnny idag eller är det bara i Götlaborg?

Annars har jag har sjukt mycket mer överseende med hur folk uppför sig samtidigt som jag ser mer på hur folk egentligen är när det väl gäller. Det gäller att sortera. Diddi är äkta, Adrian är en zigenare. Dagens sanning. Vem bryr du dig om?

Är inget fan av någon inne på PH. Däremot skulle jag hellre umgås med Adrian än Diddi alla dagar i veckan. Bryr mig inte om någon inne på PH. Vad jag däremot tycker är sorgligt och tråkigt är mentaliteten i "dagens sverige" (lite klyschigt) där alla ska gilla alla, och det är okej att vara/bete sig som ett jävla mongo, om man har en "sida/skyddsbarriär"

Det är tydligen okej att bete sig som en jävla idiot om man har en "skyddsbarriär".
Den skyddsbarriären kan variera, men några exempel är homosexualitet, transpersoner, minoriteter, flyktingar, pensionärer, feta människor, anorektiska människor och så vidare, och så vidare.
Låt mig bara förtydliga ifall det finns människor i den här tråden som inte har förstånd att förstå vad jag precis skrev. Jag tänker inte yttra mig vad JAG tycker om invandrare eller homosexuella. Men att man ANVÄNDER den "delen/sidan" av sig själv för att bete sig som en jävla idiot, det är så jävla äckligt. Att det dessutom finns människor som skyddar andra för deras läggningar är så jävla falskt.

Nej, jag är inte från "Orten".
Senast redigerad av JerryR 2015-10-08 kl. 03:45.
2015-10-08, 03:54
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryR
Är inget fan av någon inne på PH. Däremot skulle jag hellre umgås med Adrian än Diddi alla dagar i veckan. Bryr mig inte om någon inne på PH. Vad jag däremot tycker är sorgligt och tråkigt är mentaliteten i "dagens sverige" (lite klyschigt) där alla ska gilla alla, och det är okej att vara/bete sig som ett jävla mongo, om man har en "sida/skyddsbarriär"...

Skyddsbarriär? Ha ha! Seriöst.... Vilken jävla tönt du är. Väx upp.
2015-10-08, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Skyddsbarriär? Ha ha! Seriöst.... Vilken jävla tönt du är. Väx upp.

Du kan inte komma på något annat att säga?

Idag kan en stor skara människor med dessa skyddsbarriärer bete sig som idioter, och de vet om att de är skyddade. Sen sitter en stor del idioter till människor och hjälper dessa att hålla muren uppe.

Jag tänker inte repetera mig i oändlighet, men du kan ju öppna ögonen istället för att komma med den där sortens ... ja jag vet inte vad du vill tillföra i diskussionen. Det är kanske du som ska växa upp och inse att livet inte är flowerpower.
2015-10-08, 07:16
Medlem
NiccoJs avatar
Skillnaden mellan mig (som också var ganska fet tills jag fyllde 23 o tog tag i det) o Diddi är att hon som tjej har ett sköte och därför är van att kunna släpa hem ganska snygga o fulla killar från krogen detta stärker hennes sargade självförtroende vilket i sin tur gör att hon ständigt blir sviken genom livet.
2015-10-08, 09:33
Medlem
Tycker inte att man ska underskatta vissa personer där inne alltså. Varken Josefine eller Johnny är dumma utan snarare rätt sluga och kommer inte låta sig undertryckas av Adrian utifrån vad de hittills sagt - förhoppningsvis. Tycker att Adrian spelar en taktik genom att vara överdrivet känslomässig och manipulera genom hans ord, det är tur att folk kan genomskåda det. Mos, Jennifer och Diddi är schyssta och roliga, jag gillar dem.
2015-10-08, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ewolitan
Tycker inte att man ska underskatta vissa personer där inne alltså. Varken Josefine eller Johnny är dumma utan snarare rätt sluga och kommer inte låta sig undertryckas av Adrian utifrån vad de hittills sagt - förhoppningsvis. Tycker att Adrian spelar en taktik genom att vara överdrivet känslomässig och manipulera genom hans ord, det är tur att folk kan genomskåda det. Mos, Jennifer och Diddi är schyssta och roliga, jag gillar dem.

Jag tycker att Oliver egentligen spelat bäst hittills. För någonstans måste man hålla ihop det med de andra eftersom att de får makt förr eller senare. Adrian skulle ha rykt nästa vecka men nu verkar produktionen gått in för att köpa Adrian tid och ge honom en livlina. Tyvärr blev Oliver tvungen att bekänna lite färg nu i senaste avsnittet och visa sina kort. Lyckas Oliver hålla ihop det skulle han lätt kunna ta sig till final och droppa kulan på 500k utan att någon ens tänkt i banorna att han skulle kunna göra det. För i synken ser man ändå att han inte är en menlös typ Calle från förra året, han är beräknande i det hela.

F.ö. sjukt tråkigt att produktionen ska envisas med att rädda folk. Det är ofta för mycket immuniteter också. Jag tycker att har man plain and fair åkt ut ur en parcermoni som nu Maja-Stina gjorde så är man ute. Åker man ut som Mos gjorde tycker jag att det är helt okej att man får komma tillbaks som Mos gjorde. Herman är ett gränsfall med tanke på alla olika förutsättningar. Vore roligare om spelet gick ut på att vara mer långsiktig, Adrians hundande runt om är ju bara patetiskt och han skjuter sig väl själv i foten tillslut...

I slutändan verkar det vara mer viktigt att få produktionen på sin sida än gruppen om man vill känna sig säker en bra bit in.. Adrian kommer att bli långvarig tack vare det. Jag köper inte de som säger att man måste ha Adrian inne för att det ska bli bra tv. Jag skulle tycka att det var mycket mer intressant om Adrian åkte ut och se hur gruppen hanterar det, utan gemensam fiende... vad hittar de på då?
2015-10-08, 11:06
Medlem
Grankulas avatar
Hur går det för smail förresten i hans keep on smailing? Är vi inte halvvägs nu på säsongen i PH 2015 och de har ännu inte visat vem smail valt eller vem som kommer in i huset igen efter att ha åkt ut.

Känns ju som det börjar bli dags att den personen kommer in igen. Eller hur har de tänkt egentligen..
2015-10-08, 11:29
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Han som "styr ALLT och är från orten vilket gör honom orubblig" grät alltså som ett barn efter ha blivit ägd i spelet.

Haha vilken pajas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in