Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Wow, en av de stackars ensamma medlemmarna i Adrians fanclub gör sig hörd. Låt mig gissa. Du är också från "orten" (ha ha! Vad fan är Angered? En korvkiosk i Göteborg eller?). Och seriöst. Heter verkligen folk Johnny idag eller är det bara i Götlaborg?
Annars har jag har sjukt mycket mer överseende med hur folk uppför sig samtidigt som jag ser mer på hur folk egentligen är när det väl gäller. Det gäller att sortera. Diddi är äkta, Adrian är en zigenare. Dagens sanning. Vem bryr du dig om?
Är inget fan av någon inne på PH. Däremot skulle jag hellre umgås med Adrian än Diddi alla dagar i veckan. Bryr mig inte om någon inne på PH. Vad jag däremot tycker är sorgligt och tråkigt är mentaliteten i "dagens sverige" (lite klyschigt) där alla ska gilla alla, och det är okej att vara/bete sig som ett jävla mongo, om man har en "sida/skyddsbarriär"
Det är tydligen okej att bete sig som en jävla idiot om man har en "skyddsbarriär".
Den skyddsbarriären kan variera, men några exempel är homosexualitet, transpersoner, minoriteter, flyktingar, pensionärer, feta människor, anorektiska människor och så vidare, och så vidare.
Låt mig bara förtydliga ifall det finns människor i den här tråden som inte har förstånd att förstå vad jag precis skrev. Jag tänker inte yttra mig vad JAG tycker om invandrare eller homosexuella. Men att man ANVÄNDER den "delen/sidan" av sig själv för att bete sig som en jävla idiot, det är så jävla äckligt. Att det dessutom finns människor som skyddar andra för deras läggningar är så jävla falskt.
Nej, jag är inte från "Orten".