Flashback bygger pepparkakshus!
2015-10-15, 00:40
Medlem
Asså vilka barnungar Mehdi och Adrian är. Man ställer sig fan inte på bordet och skriker mot någon. Hjälper väl om ens polare sitter och hejar på antar jag.
Det är väl lite kul när folk spelar men Smail förra säsongen hade en mycket skönare attityd. Han spelade ju typ smart på riktigt också. Adrian räddas av produktionen, känns det som.

Känns som att alla deltagare därinne har lite våld i sig. Vi får väl se om det blir nån repris av när Emelie slog Niklas för några år sedan.

Hoppas Adrian åker nästa vecka och att han blir utspelad som fan. Tyvärr känns de flesta ganska inkompetenta att komma på roliga planer. Detta gäller även Adrian som ser sig själv som smart. Det är inga raketforskningsekvationer han har utfört precis.
2015-10-15, 00:56
Medlem
Maxteds avatar
Åh nej, inte bölmansson. Han kommer aldrig våga skicka ut Adrian.
2015-10-15, 01:00
Medlem
Veasellls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligKossa
Vem tycker ni har varit vassast dom senaste åren på Paradise Hotel? Jag lägger min röst på Jeppe (han som släppte kulan) Adrian och Smail

Väldigt intressant inlägg, som vi givetvis ska bolla vidare med.

Utan tvekan har Jeppe varit vassast. Mest fascinerade med honom var det faktum att trots att han fuckade upp Paow helt och visade hur mycket han levde för spelet så lyckades han sälja in sig hos Aina och sen dra åt flest röster. Shit.

Adrian håller jag inte med alls om dock. Han är hatad av alla och har verkligen noll chans att vinna i slutändan. Till slut ryker han, oavsett om det är vid själva finalröstningen (sa jag att han är hatad?) eller innan.

Paow och Jennifer är helt klart toppspelare. Paow har ju både vunnit (och där spelade hon fenomenalt) samt varit sjukt nära, men dumpad av Jeppe.
2015-10-15, 01:32
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Vad fan var grejen med Mehdi? Varit lugn och verkat godhjärtad. Men sen skriker han som en dåre på Emma utan anledning. Fan hände där? Erics är för övrigt astråkig och inte alls snygg "Sveriges snyggaste tjej" jo tjena.

Nästa vecka verkade intressant av teasern. Gillar att Oliver är ärlig om att alla ogillar Adrian. Kul också med Hermansson och Emelie. Stackarn saknar väl Johnny haha.
2015-10-15, 02:15
Medlem
harems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vad fan var grejen med Mehdi? Varit lugn och verkat godhjärtad. Men sen skriker han som en dåre på Emma utan anledning. Fan hände där? Erics är för övrigt astråkig och inte alls snygg "Sveriges snyggaste tjej" jo tjena.

Nästa vecka verkade intressant av teasern. Gillar att Oliver är ärlig om att alla ogillar Adrian. Kul också med Hermansson och Emelie. Stackarn saknar väl Johnny haha.

Folk får väl psykbryt när man hänger med varandra 24/7 utan att kunna röra sig fritt.

Tycker Mehdi och Adrian faktiskt sa sanningen.
Så är det alltid. Man kan snacka skit om folk hur mycket som helst, men när de väl är borta så är de världens finaste människor bla bla bla.
De hade ju kunnat sköta det finare än att stå på bordet och skrika men i det hela så säger de ju sanningen!

Emma är skittråkig, spyr. Ful också.

Hoppas Oliver sätter Adrian på plats på riktigt där, verkar bli en bra vecka. Gillar temat också, bäddar ju för dräggfylla och intriger.
2015-10-15, 02:58
Medlem
Herregud.. Tittar inte på PH denna säsongen. Är inget stor fan överhuvudtaget men de två säsongerna innan detta tittade man ändå lite på för att de var underhållande. Denna säsongen har man sett väldigt lite av varje avsnitt.

Men tål inte att se Adrian och Mehdi, varför? Mhjo, för att jag gick i samma klass som Adrian när vi var yngre under många år. Och Mehdi har jag umgåtts med lite kring gymnasietiden genom en gemensam vän.

Att de har kommit in i PH är skrattretande, förstår inte vad som har hänt med denna serien. Förut hade de skönhetsideal och lite skönare manus.

Nu är det bara kaos, man tar in dryga ungdomar som inte alls matchar PH idealet. Manusen är billigt värre...

Anledningen till att jag skrev här är väl för att jag aldrig gillat Adrian o Mehdis "broshan" hit och dit. Ska tilläggas att jag själv kommer från en invandrarbakgrund. De är bara pinsamma..
2015-10-15, 03:23
Medlem
Anledningen till att Adrian har kunnat dominera så pass hårt är att han inte har haft någon som helst konkurrens. De andra deltagarna är alldeles för passiva. Dessutom tror jag att den här säsongen hade varit otroligt mycket tråkigare utan Adrian.

Sen måste man också komma ihåg att Adrian, enligt egen utsago, inte har för avsikt att vinna finalen utan snarare att få så mycket tv-tid som möjligt.
2015-10-15, 04:12
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex.A
Anledningen till att Adrian har kunnat dominera så pass hårt är att han inte har haft någon som helst konkurrens. De andra deltagarna är alldeles för passiva. Dessutom tror jag att den här säsongen hade varit otroligt mycket tråkigare utan Adrian.

Sen måste man också komma ihåg att Adrian, enligt egen utsago, inte har för avsikt att vinna finalen utan snarare att få så mycket tv-tid som möjligt.

Anledningen är att han vart immun. Annars hade han lämnat tidigt då han svikit även dom som givit honom immunitet. Jävla ynklig råtta är han. Ser även ut som en råtta.

Att jämföra han med Jeppe som någon gjorde går inte. Hade Jeppe och Adrian vart med i samma säsong hade Adrian bajsat på sig. INGEN kan mäta sig med Jeppe. Inte ens Smail. Säsong Jeppe var NR 1.
2015-10-15, 05:34
Medlem
Hunden007s avatar
kommer det en till tjej in?
2015-10-15, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
kommer det en till tjej in?

ja
2015-10-15, 07:08
Medlem
xaniixs avatar
Ni som tycker är Emma är ful, hur tänker ni? Själv tycker jag hon är grymt vacker, finaste tjejen där inne iallafall.
2015-10-15, 07:17
Medlem
NiccoJs avatar
Senaste veckans tjej tror att hon är sveriges snyggaste, hon ser ut som den man får ta på lyxbordellen för att de snygga tjejerna är upptagna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in