2015-10-08, 11:50
Medlem
NiccoJs avatar
Är inte Josefin en märklig typ som ena vecka viker undan trosan för killen från orten och nästa vecka gör allt för att kunna få ut honom...
En annan lustig sak är att det i en vanlig gymnasieklass finns minst 6 brudar som utseendemässigt lätt platsar i PH... Och man behöver inte ens vara lätt på foten...
2015-10-08, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Är inte Josefin en märklig typ som ena vecka viker undan trosan för killen från orten och nästa vecka gör allt för att kunna få ut honom...
En annan lustig sak är att det i en vanlig gymnasieklass finns minst 6 brudar som utseendemässigt lätt platsar i PH... Och man behöver inte ens vara lätt på foten...

Varför skulle det vara märkligt? Hon kan helt enkelt skilja på kroppsliga behov och spelet.
2015-10-08, 13:31
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Wow, en av de stackars ensamma medlemmarna i Adrians fanclub gör sig hörd. Låt mig gissa. Du är också från "orten" (ha ha! Vad fan är Angered? En korvkiosk i Göteborg eller?). Och seriöst. Heter verkligen folk Johnny idag eller är det bara i Götlaborg?

Annars har jag har sjukt mycket mer överseende med hur folk uppför sig samtidigt som jag ser mer på hur folk egentligen är när det väl gäller. Det gäller att sortera. Diddi är äkta, Adrian känns mer som en zigenare. Faktiskt.

Hur kan du anse att Diddi är äkta? Vi talar om en människa som gick från att vara trevlig mot alla initialt i programmet, till att i "solointervjuerna" beskriva hur hon hatar alla, att de inte vet vem de har att göra med och att hon ska spela ut alla, efter att det kommit till hennes kännedom att folk hade svårt för hennes personlighet. Efter det så har hon ständigt pratat om att hon själv är medveten om att hon är avskydd där inne, vilket förövrigt framgår väldigt tydligt när man hör de andra. Ingen vill ha kvar henne.

Men så hände det som hände igår, och där någonstans började jag inse att Diddi har seriösa mentala problem, eventuellt någon form av schizofreni. Att hon gått runt och fjäskat för alla deltagare ("du är en fantanstisk människa" x 10) var såklart delvis taktiskt från hennes sida, eftersom hon var helt övertygad om att hon skulle få lämna och försökte greppa efter allt som kunde hålla henne kvar. När de övriga deltagare kommer överens om att skicka ut Maja-Stina, inte för att de ogillar henne och gillar Diddi (det är ju faktiskt helt tvärtom, alla tyckte om Maja-Stina men avskydde Diddi) utan för att försvaga Adrian, så går Diddi bananas och är helt upprymd över att de "kämpar för att hålla kvar henne", och efter ceremonin så säger hon att hon bara "vill vara bland dessa underbara människor", samma människor som hon vet ogillar henne.

Hon har tydliga problem med sin självkänsla, och är extremt naiv. Det blir lite tragiskt att se en sådan människa i ett sådant här program.
Senast redigerad av tuffkatt 2015-10-08 kl. 13:35.
2015-10-08, 13:34
Medlem
Bongbengtssons avatar
Diddi eller Josefine som åker nästa onsdag?

Pz
2015-10-08, 13:59
Medlem
Riktigt skönt att se Adrian bli helt mindfuckad. Sjukt töntigt att reagera så. Han bara "Jag har alltid sagt innan vad som ska hända!". Eh, NEJ? Han sade ju ingenting om nån till Johnny/Herman-planen. Han verkar ha ett otroligt kontrollbehov. Det handlade ju inte om Maja-Stina tror jag.

(Tyvärr väljer ju produktionen att ta in en tjej nästa vecka också för att de vet att Adrian skulle åka annars. Han är väl deras Smail den här säsongen. Smail spelade ju dock mycket bättre och verkade mycket mera i bakgrunden än vad Adrian gör. Nu blir det nog definitivt Diddi som åker tror jag.)
2015-10-08, 14:55
Medlem
Onsdagens avsnitt var kanske bästa hittills SuperTV. Att få se konungen i huset fuckad (gillar inte ordet men nu börjar jag prata som deltagarna) gjorde helt min kväll Kommande veckorna kommer bli intressanta också
2015-10-08, 17:28
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ybrong4
Riktigt skönt att se Adrian bli helt mindfuckad. Sjukt töntigt att reagera så. Han bara "Jag har alltid sagt innan vad som ska hända!". Eh, NEJ? Han sade ju ingenting om nån till Johnny/Herman-planen. Han verkar ha ett otroligt kontrollbehov. Det handlade ju inte om Maja-Stina tror jag.

(Tyvärr väljer ju produktionen att ta in en tjej nästa vecka också för att de vet att Adrian skulle åka annars. Han är väl deras Smail den här säsongen. Smail spelade ju dock mycket bättre och verkade mycket mera i bakgrunden än vad Adrian gör. Nu blir det nog definitivt Diddi som åker tror jag.)

Du vet väl inte vad Adrian har sagt och inte sagt? Du ser bara det i TV. Han kan ju mycket väl ha sagt planen kring Johnny/Herman med Tv3 väljer att inte visa de i TV.

Dessutom förstår jag inte hur du menar att de tar in en tjej för att rädda Adrian? Skulle tippa på att de har gjort klart ganska tidigt vilka som ska komma in i huset och när och då visste ju inte produktionen hur Adrian var som spelare?
2015-10-08, 17:42
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryR
....Fattar inte den här mentaliteten att skydda henne så fort hon står framför resten av gruppen. Hade någon överhuvudtaget brytt sig om henne i den där gruppen så hade de skyddat henne i Pandoras. Inte stå i en grupp senare och säga "aa gud jag bryr mig jättemycket. I mitt rena hjärta så skar det, så jobbigt tyckte jag att det var. För det är min 'heliga' själ som inte tycker om sånt där." Skitsnack.

Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Hur kan du anse att Diddi är äkta? Vi talar om en människa som gick från att vara trevlig mot alla initialt i programmet, till att i "solointervjuerna" beskriva hur hon hatar alla, att de inte vet vem de har att göra med och att hon ska spela ut alla, efter att det kommit till hennes kännedom att folk hade svårt för hennes personlighet....

Måste faktiskt göra en pudel modell större idag. Det var för många promille när jag ramlade hem inatt och såg avsnittet. Sen blev jag helt galet road över det som hände vilket fick mig att tilta helt här. Fattar däremot inte varför? Har aldrig brytt mig i någon större omfattning tidigare om den här typen av program men av någon anledning så har jag tagit väldigt illa vid mig av den mobbing som förekommit där den senaste tiden. Nåväl, äkta var helt fel ordval. Zigenare också. Mer underhållande och luffare eller nått sånt hade kanske varit mer träffande för mina åsikter.

JerryR - Jag håller faktiskt med i mångt och mycket av vad du skriver men inte i själva huvudfrågan. Både Adrian och gruppens beteende under t.ex. Pandoras ask var helt förkastligt. Och det handlar inte om att de inte gillar tjejen ifråga (det har dom all rätt att göra), utan bara om medmänsklig respekt och vanlig anständighet. Det finns en gräns för vad som är ok i hur vi behandlar varandra och den passerades med råge då imo. Och hur illa kan man egentligen tycka om en person som man känt i max en vecka? Vad vet man egentligen om den personen? Tycker inte att det finns några som helst ursäkter att dra det till den nivån av elaka kommentarer som alla grabbar (utom Mos) häver ur sig där inne. Varken i direkt tilltal eller i t.ex. synkarna (som de vet att hon kommer att se i efterhand).

Tuffkatt - Jag formulerade mig fel som sagt. Det är ett under att jag ens såg vad jag skrev vid den tidpunkten... Faktum är att jag egentligen inte är förtjust i någon där i huset (mer än kanske Mos som ändå är lite mer rätt ute imo än de andra). Jag har också full förståelse för vem som är minst omtyckt där inne och varför det är så. Även jag reagerade faktiskt också på den uppenbart dåliga självkänslan och naiviteten som uppvisades, så jag tyckte mest bara synd om henne. Men det kom inte riktigt ut så...
Senast redigerad av Ace Ventura 2015-10-08 kl. 17:53.
2015-10-08, 17:44
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Du vet väl inte vad Adrian har sagt och inte sagt? Du ser bara det i TV. Han kan ju mycket väl ha sagt planen kring Johnny/Herman med Tv3 väljer att inte visa de i TV.

Dessutom förstår jag inte hur du menar att de tar in en tjej för att rädda Adrian? Skulle tippa på att de har gjort klart ganska tidigt vilka som ska komma in i huset och när och då visste ju inte produktionen hur Adrian var som spelare?

Fast producenterna kan naturligtvis se hur stämningen är inne i huset, och sedan avgöra huruvida det ska komma in en kille eller tjej nästa gång. Givetvis är det redan bestämt vilka som ska komma in, men jag tror inte att det är bestämt när en viss person ska komma in. Dom vill naturligtvis göra så bra tv som möjligt, och då vore det rätt och slätt dumt att inte släppa in en person av det könet som passar deras "favoriter" bäst för tillfället. Vill dom ha kvar Adrian så länge som möjligt så försöker dom givetvis ge honom en tjej att spela med.
2015-10-08, 18:02
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Tuffkatt - Jag formulerade mig fel som sagt. Det är ett under att jag ens såg vad jag skrev vid den tidpunkten... Faktum är att jag egentligen inte är förtjust i någon där i huset (mer än kanske Mos som ändå är lite mer rätt ute imo än de andra). Jag har också full förståelse för vem som är minst omtyckt där inne och varför det är så. Även jag reagerade faktiskt också på den uppenbart dåliga självkänslan och naiviteten som uppvisades, så jag tyckte mest bara synd om henne. Men det kom inte riktigt ut så...

Haha, det händer oss alla att vi uppspelta och berusade kommer hem och skriver många rader här på Flashback om någonting som vi kanske inte tycker, om någonting som vi egentligen inte bryr oss speciellt mycket Been there, done that. Ingen fara.
2015-10-08, 19:20
Medlem
Nya smeknamnet på Adrian: Orten
2015-10-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Hur kan du anse att Diddi är äkta? Vi talar om en människa som gick från att vara trevlig mot alla initialt i programmet, till att i "solointervjuerna" beskriva hur hon hatar alla, att de inte vet vem de har att göra med och att hon ska spela ut alla, efter att det kommit till hennes kännedom att folk hade svårt för hennes personlighet. Efter det så har hon ständigt pratat om att hon själv är medveten om att hon är avskydd där inne, vilket förövrigt framgår väldigt tydligt när man hör de andra. Ingen vill ha kvar henne.

Men så hände det som hände igår, och där någonstans började jag inse att Diddi har seriösa mentala problem, eventuellt någon form av schizofreni. Att hon gått runt och fjäskat för alla deltagare ("du är en fantanstisk människa" x 10) var såklart delvis taktiskt från hennes sida, eftersom hon var helt övertygad om att hon skulle få lämna och försökte greppa efter allt som kunde hålla henne kvar. När de övriga deltagare kommer överens om att skicka ut Maja-Stina, inte för att de ogillar henne och gillar Diddi (det är ju faktiskt helt tvärtom, alla tyckte om Maja-Stina men avskydde Diddi) utan för att försvaga Adrian, så går Diddi bananas och är helt upprymd över att de "kämpar för att hålla kvar henne", och efter ceremonin så säger hon att hon bara "vill vara bland dessa underbara människor", samma människor som hon vet ogillar henne.

Hon har tydliga problem med sin självkänsla, och är extremt naiv. Det blir lite tragiskt att se en sådan människa i ett sådant här program.

Diddi är en patetisk, svag och ointelligent individ. Hon var nära vän till min vän. Valde bort henne för någon som var mer poppis ute, och som kunde ställa upp mer ekonomiskt.

Hon kan inte gå en dag utan att ringa sin mamma, hennes pappa är en fd alkis i Göteborg. Legat runt i Malmö bland de få som ville lägra henne.

Tror tom att hon låg med den andra tjejens kille, men det vet jag inte säkert.

Pinsam tjej iaf, stått och bokat mitt på torget för ingen älskar henne, "jag e asså forever alone" BUHU

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in