2015-09-01, 21:02
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Trodde förra säsongen var en engångsföreteelse från min sida men visst fan satt man där limmad framför TVn även igår.

Kan bara hålla med. (Även om hon var lite så där tröttsamt Pride-pk (även det á la 2015)). Men men. Återstår bara att se hur hon blir behandlad i huset. Det var ju ingen direkt lovande start när muskelmongot hon hamnade i par med ojade sig över att han "förtjänade" bättre. Herregud...

Killarna gav faktiskt ett mer än lovligt trist första intryck. Hoppas dom rycker upp sig överlag eller så ser vi fram mot nya deltagargrabbar asap.

Tolkade det som att han blev lack över att ha hamnat på solo och blev vald sist. Inte för att han hamnade i par med just Mette.
2015-09-01, 21:20
Medlem
Varför är tv3 så sega på att lägga ut avsnitt?
2015-09-01, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistkatt
Varför är tv3 så sega på att lägga ut avsnitt?
Sega? Kommer väl ut 22.00 när det sänds på TV
2015-09-01, 21:30
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Ja, hur fan kan folk gilla olika!? Ett jävla under..

Enligt mig ser hon utan tvekan bäst ut av alla, vågar nästan säga av alla säsonger tillsammans till och med.

Det kanske beror på om man som kille prioriterar ansikte, kropp eller knopp. Prioriterar man kropp kan jag förstå att man tycker att hon ser bäst ut. Går man i stället mer efter ansikte eller personligheten hos tjejer hamnar hon nästan sist.

Citat:
Ursprungligen postat av DarthMaul2000
Programmet borde stoppas, jävla dynga är vad det är. Många barn och unga tittar på det och de får en väldigt skev bild av hur man skall vara när deltagarna är fruktansvärt dåliga förebilder. Programmet uppmuntrar och glorifierar alkohol, sex, slampigt beteende och falsk skitsnack. Bojkotta skiten!

Jag håller med. TV-kontroll a la Sovjetunionen där den svenska befolkningen bara får titta på Kunskapskanalen är vad som behövs i det här landet!

Skämt åsido. Vi lever i en tid där vi måste lära ungdomar att inte påverkas av media, kändisar, TV och film - oavsett vad det får höra eller veta genom dessa.
2015-09-01, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Sega? Kommer väl ut 22.00 när det sänds på TV

Oj, tänkte att det började klockan 9...
2015-09-01, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Det kanske beror på om man som kille prioriterar ansikte, kropp eller knopp. Prioriterar man kropp kan jag förstå att man tycker att hon ser bäst ut. Går man i stället mer efter ansikte eller personligheten hos tjejer hamnar hon nästan sist.
Handlar mer om vilken typ man gillar. Syftade faktiskt på hennes ansikte och rankar henne som en solklar nr.1 i listan. Själv tycker jag att dom andra tjejerna inte såg så värst bra ut men hon stack verkligen ut. Enligt mig är det ofattbart hur ni kan tycka att hon inte ser bra ut men tur nog är väl det så människan fungerar. Vore illa om alla hade samma idealtjej
2015-09-01, 22:03
Medlem
MillerGolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistkatt
Oj, tänkte att det började klockan 9...
Nu är klockan till och med flera minuter över. Detta är tid som jag aldrig kommer att få tillbaks!
2015-09-01, 22:04
Medlem
tjenaretjenares avatar
Johnny måste ju vara bög.
2015-09-01, 22:06
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Johnny måste ju vara bög.

Eller helt enkelt inte lika äcklig som de andra, och måste knulla första bästa brud som dessutom tycks vara efterbliven.
Senast redigerad av tuffkatt 2015-09-01 kl. 22:09.
2015-09-01, 22:08
Medlem
Fladdermasks avatar
Vadfan fick han panik för vid frukosten?
2015-09-01, 22:12
Medlem
Mos lol. Bra sliskfaktor.
2015-09-01, 22:12
Medlem
alltså att kalla sig för mos för att tjejer man ligger med blir mosade hur kommer man ens på det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in