Citat:
Ursprungligen postat av
kastabollen
Känns som att produktionen har riggat för att få ut Johnny. Idiotiskt enligt mig att ta ut gruppens största glädjespridare. Är rädd att Jonathan kommer att ta det hårt. Hade hoppats att de skulle ha mer tid med varandra så att deras förhållande har större chans att hålla efter tiden på paradise hotel. Sedan tycker jag att programmet har gått ned sig lite och inte visar Jonathan i bar överkropp och tighta kalsonger tillräckligt ofta. Skulle gärna se en kväll där deltagarna oljar in sig och poserar.
Jennifer är ju klart snyggaste tjejen med finaste kroppen + bästa personligheten. Helt klart flickvänsmaterial som lyfter programmet något oerhört. Diddi är rolig som vanligt och gör så att de andra deltagarna inte bara sitter och solar vid poolen. En frisk fläkt som går igenom rutan på ett bra sätt. Har goda möjligheter att bli folkkär och "Diddi" med hela svenska folket.
Emelie tycker jag är en blåst bimbo. Varför kan hon inte låta Jonathan vara ifred? Tycker han har gjort väldigt klart att han inte är ett dugg intresserad av hennes fläsk. Emma borde sluta vara så jävla needy över Johnny. Tror aldrig Johnny skulle släppa till för en sådan fläsk-stjärt. Hon borde träna mer så att hon kunde få en stjärt som Jonathan.
Hoppas inte Robin får komma tillbaka. Det skulle vara trist för stämningen i gruppen. När man ser på programmet vill man ju framförallt att deltagarna ska ha det bra och trivas. Robin trivs ju inte och ingen trivs ju med att ha honom i gruppen så vad gör han där.
Du driver med oss va? Det måste du göra. Eller ser vi på två olika program? Annars får du gärna bjussa lite på dom pillerna du knaprar som ändrar ens verklighetsuppfattning helt.
Man ser inte på PH för att se två killars vänskapliga/på gränsen till homosexuella relation byggas upp och bli starkare för att dom ska få en chans att bli bäztisar på utsidan.
Man ser inte på det för att få se glädjespridare sprida glädje (vilket för övrigt inte stämmer då Johnny är den största torrbollen av dom alla) inget djup i den människan eller karaktär.
Man ser inte på PH för att man vill att stämningen i gruppen ska vara god och alla ska va vänner och kramas till frukost och innan läggdags.
Man ser inte på PH för att få se halvnakna inoljade yngre män, om man är straight och man förstås.
Man ser på PH för att det är drama, intriger, olika karaktärer ska försöka leva tillsammans, lyteskomik, halvnakna/nakna snygga tjejer om man är straight kille, halvnakna snygga vältränade killar om man är straight tjej.
Det är ett socialt experiment där motpoler, extrema personligheter och karaktärer ska göra bra underhållande tv i form av det jag skrev om "Man ser PH för att det är....." samtidigt som det ska bjudas på en del ögongodis. Det är min mening iaf.
Jag tror säkert du får se Jonathan "Stewie Griffin" stå och runka upp kuken eller flexa vid poolen. I värsta fall kan du bara se dom gamla avsnitten igen och printscreena scenerna.
Adrian, Diddi står för spelet och Marcos och rörmokaren är marionettdockor och detta är människor som behövs även om man kan bli provocerad av dom, särskilt Diddi. Men hon står för 40% av underhållningsvärdet tycker jag. Adrian 30%, Marcos 10% och resten 10% tillsammans. Tycker inte PH levererar fullt underhållningsvärde som för ett par säsonger sen så dom får inte 100% av mig.
Sen behövs marionettdockor som rörmokaren från trellehulla och Marcos för att "spelarna" ska ha någon att utnyttja och göra smutsjobbet åt dom och försöka balansera på tråden att inte bli påkommen
att man utnyttjar dessa stackars grabbar och låter dom tro att dom är buddys och styr spelet.
Vad vi behöver nu är en rival till Diddi som vågar prata framför henne och inte bakom hennes rygg som dom andra tjejerna utan stake.
Och en till stark spelare som Adrian så han får konkurrens. Räknar inte Marcos som hans konkurrens utan mer hans högra hand och rörmokaren är Adrians bitch