Vem fan vill ha att göra med en neger? Dessutom vinner man uppenbarligen mycket i PH på att spela en oskyldig clown, ingen lär ju skicka ut honom.
Ingen tvingar honom att ens röra Jennifer eller hindrar honom från att ligga med någon av de andra. Det är dock respektlöst hur han pratar om henne bara för att han inte attraheras av henne. Han gnäller fast han valde att ha kvar henne och vet att de är stabila spelmässigt. Han pudlar även nu efteråt och säger bara att han inte fattar hur han tänkte och "älskar den tjejen" som en vän. Jag tror han skäms inför sin flickvän som säkert kollar med honom Hans fjortisfans lär knappast bry sig.
Intressant iakttagelse från ett av veckans program när utlänningarna, Medhi och Marcos, vägrade att pussa eller kyssa varandra. Invandrare från dessa länder är inte så toleranta med homosexualitet direkt
Intressant iakttagelse från ett av veckans program när utlänningarna, Medhi och Marcos, vägrade att pussa eller kyssa varandra. Invandrare från dessa länder är inte så toleranta med homosexualitet direkt
Eller oxå så mognar dom fortare. Dom andras fjortislekar på fyllan är ju rent pinsamma.
Oliver är en skitläskig liten pojke som spelar snäll inför och är elak som fan bakom. Han har världens läge med Jennifer och vill byta ut henne för att hon tycker hon är irriterande. Kan inte vara så många fungerande hjärnceller därinne direkt.
Det är också så himla skumt att flera av killarna tyr sig till varandra i år, det är ju för fan tjejerna som kommer välja vem som ska vara kvar av dem och då spelar det ingen roll hur bra polare de är med varandra! Årets deltagare känns som åk 9 med mobbning, killpolare och skitsnack. Ta in lite äldre människor nästa säsong!
Håller fortfarande Mos som bästa kille och Jennifer som bästa tjej. Jag gillade Josefine innan men hon verkar så himla ambivalent gentemot Mos (och så har hon dessutom legat med aggro-Adrian, urk!)
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
well enligt farao så är ju han vinnaren om han nu menade allvar
nån som läst/hört om vem som vinner brukar ju alltid komma fram
mos kan ju förvisso ändå åka ut riktigt denna gång å sen komma tillbaka å vinna
Det måste just vara därför man inte vill hångla med en annan man på tv?
Är detta ett vanligt fenomen på förfester, med folk i åldrarna 20+ leker såna här fjantiga lekar?
Det måste just vara därför man inte vill hångla med en annan man på tv?
Är detta ett vanligt fenomen på förfester, med folk i åldrarna 20+ leker såna här fjantiga lekar?
Jag undrar detsamma. Jag har aldrig och kommer aldrig att kyssa en man. Jag är inte homofob för det, jag finner det bara motbjudande.
Sen undrar jag om det är vanligt att ungdomar är så sexuellt öppna överhuvudtaget, som det framställs i PH? Klämma på bröst, klämma på kukar, försöka få varandra upphetsade, etc. Nog för att jag skulle känna mig mycket mer bekväm med det än med att kyssa en annan man, men när jag var i deras ålder så var vi inte i närheten lika "öppna" med varandra. Hångla kunde man kanske göra med en kompis av motsatt kön, för skojs skull. Allt annat hörde till "one night stands" osv.
Jag undrar detsamma. Jag har aldrig och kommer aldrig att kyssa en man. Jag är inte homofob för det, jag finner det bara motbjudande.
Sen undrar jag om det är vanligt att ungdomar är så sexuellt öppna överhuvudtaget, som det framställs i PH? Klämma på bröst, klämma på kukar, försöka få varandra upphetsade, etc. Nog för att jag skulle känna mig mycket mer bekväm med det än med att kyssa en annan man, men när jag var i deras ålder så var vi inte i närheten lika "öppna" med varandra. Hångla kunde man kanske göra med en kompis av motsatt kön, för skojs skull. Allt annat hörde till "one night stands" osv.
Kom ihåg att de här personerna är handplockade för att bete sig utöver det vanliga. Minst hälften känner Paow som verkar helt jävla spårad. De ska vara trashiga och korkade för det passar in i programmets syfte. Jag tror de går in i roller för att skapa bra underhållning och skiter i hur de framställs bara de blir kändisar. Det de vet är att de blir bortglömda snabbast om de inte "bjuder till" på olika sätt. Uppmärksamhetskåthet. Bara att kolla vissa av tjejernas insta. Ena tvillingen lägger upp en massa bilder på sin röv i string. Är det också normalt beteende?
Kom ihåg att de här personerna är handplockade för att bete sig utöver det vanliga. Minst hälften känner Paow som verkar helt jävla spårad. De ska vara trashiga och korkade för det passar in i programmets syfte. Jag tror de går in i roller för att skapa bra underhållning och skiter i hur de framställs bara de blir kändisar. Det de vet är att de blir bortglömda snabbast om de inte "bjuder till" på olika sätt. Uppmärksamhetskåthet. Bara att kolla vissa av tjejernas insta. Ena tvillingen lägger upp en massa bilder på sin röv i string. Är det också normalt beteende?
Visst är dom handplockade för att göra så "bra" TV som möjligt, men jag tror inte att de berättade på sina auditions att de nästan hellre hånglar med personer av samma kön än det motsatta. Fast å andra sidan så hade det inte förvånat mig heller.
Dock så kan man fundera på om de verkligen kommer bli mer ihågkomna för att de bjuder på sig själva h-e-l-a t-i-d-e-n. Hade det hänt någon enstaka gång och det gjorts en större grej av det, visst. Men knappast som det är nu.
Har ingen lust att kolla någon av deras bloggar. Tycker inte att någon av dem är särskilt intressant, och jag finner inte någon av tjejerna som särskilt attraktiv. Killarna är medelmåttiga på att skapa bra TV, tjejerna är medelmåttiga till utseendet, som bäst.
Den första låten i detta klipp https://www.youtube.com/watch?v=_FEnrOSa-Qc spelades under hip-hop veckan men jag kan inte hitta någonstans vem artisten är eller vad låten heter. Hittade en annan tråd från ett annat forum där någon undrade samma sak men ingen verkar veta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!