2015-01-30, 11:49
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuslord
Nog r det lite fr tidigt att ge ett slutgiltigt betyg n. Men idag tog jag vid 14-tiden fre lunch, 3x0,5 mg frn batchen CL hade innan den senaste som nyligen frsvann frn sidan.

Visst r jag smfluddrad, men mer t det nollade och svliga hllet. Ingen speed, frhjd empati, nskan att lmns komfortzonen fr att vara social och sticka ut p ventyr fr att upptcka vrlden. Kanske funkar lite mot ngest, men eftersom det tagit 2-3 timmar innan den slog p blir den vldigt opraktisk fr det ndamlet. Nu r klockan 19 och skulle sga att det frst r nu som de ntt peaken.

Nej hittills r klonazepam verlgset bst fr ngestdmpning, muskelavslappning och att hlla en positiv mindsett. Fr prova nifoxipam om ett tag, den lovordas hr och dr har jag snappat upp.

Ger flubro2n en sista chans och d med ngra dagars uppehll frn kaffe innan. Dricker man desssutom alkohol och grinar ver varfr inte benson funkar mste man ju vara hrt tappat ur barnvagnen.
Kommer ven umgs med vnner och frska gna oss t ngon aktivitet. Att bara ta en drog och gra ingenting tar liksom bort hlften av det roliga, ibland knner man knappt av de positiva effekterna utan bara biverkningar. Vaskningsvarning p ensamknarkande om man inte bara ska nodda, stilla fysisk smrta eller resa i sitt inre.

Annars str nifoxipam och deskloroetizolam p tur, kanske kan de tvla med licensbenso som de man mste ska speciellt fr att f ut.

Hller med, klonazolam r mkt bttre nr det gller ngestdmpning, effekten hller i sig i ungefr 6 timmar, s nra triazolam o alprazolam du kommer, som en blandning utav dom bda faktiskt.
Citera
2015-01-30, 12:35
Medlem
RadHorses avatar
Har alltid ftt bra effekt av flubromazolam tidigare, speciellt frn CL.. Men senaste batchen p dem rda 1mg dmpar varken ngest eller andra oroknslor, finns inte ens ngon muskelavslappning att tala om. Dem r som sockerpiller som bara gr dig riktigt jvla trtt efter strre intag.

Och detta r efter ver en mnads uppehll frn alla mnen som pverkar GABA. Skillnaden mellan denna batch och de frra r som natt och dag bara s alla vet
Senast redigerad av RadHorse 2015-01-30 kl. 12:37.
Citera
2015-01-30, 13:18
Medlem
kool-g-raps avatar
provade flubro igr fr frsta gngen (TTs nya kassa tabbar), frsta gngen jag provar RC Benz men de sg verkligen. Jag har inte kkat Benz p typ 2mnader och polaren har aldrig kkat Benz frut s vi har ingen tolleransen.

Vi brjade med att slnga i oss 1.5mg var och efter ca 90min tog vi en varsin tab p 1.5mg till d ingen av oss knde ett skit. Vi knnde ingenting av de klassiska Benz effekterna alls, men efter ngon timme efter den andra tabben hade bda fet dckat utan att komma ihg nr vi somnade.

Betyg 1/5 bara fr dom fungerar grymt att sova p tydligen och knns lite dagen efter, men jag fick ingen ngestdmpning alls dom 3h efter jag tagit dom, knns faktiskt mera dagen efter.
Citera
2015-01-30, 15:32
Medlem
anapols avatar
Jag har blivit immun mot denna substans verkar det som, kan kasta i mig bokstavligt talat 20-25, upp till 30st t gngen och ingenting hnder. Ett stort jvla mysterium r denna substans
Citera
2015-01-30, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Bra rapport utan tvekan. Vet du hur lng halveringstiden r? Verkar vidare vara ett phitt av brukarfreningen. Triazolam ska dom vll likna mest. Och den halveringstiden r lg. Men jag antar att dessa hller i sig lite lngre s att sga.

Klart lngre n vanlig triazolam, klart kortare n mnga hr sger. Hur lnge mer precist trs jag inte uttala mig om dock.
Citera
2015-01-30, 15:52
Medlem
ErkkiErkkis avatar
Fick TTs senaste batch som var vldigt uppkrossade i psen. Vgde upp 0.35 av det pulver som allt krossats till och drog i mig en. Hnde inte mycket alls. Besviken gick jag och lade mig 50 minuter senare runt klockan 00:00.

Vaknade klockan 14:00 idag, med tjutande vckarklockor som hade sttt och ringt non-stop sedan klockan 10:00. Groggy som satan fortfarande. Helt snurrig. Ngot tryck var det ju i dessa i alla fall, men inte samma som man frvntade sig frn de frsta batcherna flub dr ngestdmpan var mycket bttre, som kom ut nr alla flub var nya. Sov gtt gjorde man ju, men lite lngre n vad man planerat.
Citera
2015-01-30, 16:47
Medlem
Relentless666s avatar
S vad, r Flubromazolam rtt s dliga eller? jag har ragit 3, kanske , 4 st 1,25m mg frn asken.
de r typ bruna men samtidigt lite ljusa med skra i. re samma med de ni har kpt?
Citera
2015-01-30, 18:49
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Klart lngre n vanlig triazolam, klart kortare n mnga hr sger. Hur lnge mer precist trs jag inte uttala mig om dock.

12 timmar drygt.
Citera
2015-01-30, 20:18
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666
S vad, r Flubromazolam rtt s dliga eller? jag har ragit 3, kanske , 4 st 1,25m mg frn asken.
de r typ bruna men samtidigt lite ljusa med skra i. re samma med de ni har kpt?

Ja riktigt dlig Benz enligt mig. Flub var de frsta rc benz jag provade efter att ha lst hur sjukt starka det ska vara och folk som dckat p 0.5mg s lt de passa mig, blir billigare n 6-8mg ikto tnkte jag. Men 3mg hnde inte ett skit p frutom att jag dckade efter typ 3h.
vet inte om det r dliga tabbar eller om substansen r dlig, mnga har ju hyllat flub tidigare i trden som grymt stark
Citera
2015-01-30, 20:30
Medlem
Aerosol-s avatar
Jag blir oerhrt trtt p dessa. Fungerar kanon till smnen
Citera
2015-01-30, 20:35
Medlem
fr sn sjuk ngest dan efter p dessa!
Citera
2015-01-30, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hassesub
fr sn sjuk ngest dan efter p dessa!

Allts rebound ngest p s kort tid, tar du monsterdoser eller r du vdigt knslig? Inte fr att vara dryg men r det inte bara ngesten du fluddrar fr att undvika, som kommer tillbaks nr du blir nykter? Knappast tung abstinens kan jag tnka mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in