2015-01-16, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteLagom
Vilken jvla pissdrog benso r. Bestllde hem prepparet som trden handlade om och har experimenterat ngra gnger och jag knner verkligen hur psyket pajjas av de hr smuttset. Inget fr den som inte vill fastna i deprissioner hel sitt liv. Hela kroppen ryser nr jagvtnker p den ckliga bakisen p det hr..

Benzo r ingen "fest-drog" utan till fr oss med ngest, oro, torgskrck osv
Citera
2015-01-16, 15:05
Medlem
Sezlows avatar
Stmmer, Benso r till fr oss som r sjuka. De gr stor nytta fr de som har ngest, har svrt att sova normalt och fr att boosta smrtstillande.
Citera
2015-01-16, 16:21
Medlem
jagnickars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
S kan det g, mnniskor som inte lider av oro, ngest osv ska inte ta benzo fr d brukar det oftast sluta illa p ett eller annat stt frr eller senare (dock kan vara jvligt bra att ha om man tar syra eller behver landa p p ngot uppt).

Sger inte att du inte tar benzo fr att medicinera dig men det fick inte det intrycket.

Jod, panikngest nr jag ska sova. r dock i perioder det sker s behver det bara som akutlsningar under jobbiga tider i livet. Men det r svrt men benzo hur man ska bruka det allts, och allt fr ltt att f tag p istllet fr att ska seris hjlp. Mardrmmar tycker jag man fick av denna s jag letar mig vidare efter ngot annat preparat.
Citera
2015-01-16, 17:28
Medlem
Maufets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Blir korstolerans mellan alla benzo, ven med Imovane, Stilnoct och Sonata.

Sker p att detta ven gller
Flub?

Kan kasta i mig hstdoser flubb, men inget hnder. Varfr kan ni lsa i tripp-och rus rapporter.

Men blir nd skn p 2 mg klonazolam eller 24 mg meclo... Men som sagt; efter min nyrshelg med 20+ mg flub r den numera verkningsls p mig.

Vnligen,
Maufet
Citera
2015-01-17, 01:34
Medlem
Tagit dessa en gng. Tror jag skte fel och kollade Flubromazepam innan och tog en normal nybrjardos p 10mg. Hade tagit lite subutex ocks men det har jag p medicin dock hjlper det kicken
Iaf vaknade jag upp dagen efter med halva ansiktet bltt, halt fr att jag legat p sidan typ 20h och skrapsr p axeln och hften. Minns bara vagt att jag varit p Ica sen r det svart, totalmrker. Mitt kort var bort och jag hade chokladkakor hela jackrmarna s tjuven i mig hade d kommit fram hehe.
Ser ju nu att jag tog lite fr mycket, jag mrkte det ven Tyvrr har jag inte kunnat testa en normal dos efter fr att f knna ruset.

Iaf tycker jag det r svrt att hitta info om pissprov. Sg ngon som surrade om att folk varit rena p 3e dagen efter. Och det r ju fantastiskt d skulle man kunna unna sig ibland mellan proverna. Stmmer detta, ngon med erfarenhet? Och vilka r bst om man skulle stta p finns det ngra favoriter? Dom jag fick tag i var 1,5mg runda med en brytskra har jag fr mig. Inte helt hundra.. men typ orangea var dom s. Frsttt att halveringstiden r 6-12h. Har inte minirknaren hemma s kan inte kolla 12e roten ur sjlv.

Mvh
Citera
2015-01-17, 06:35
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivianV
Tagit dessa en gng. Tror jag skte fel och kollade Flubromazepam innan och tog en normal nybrjardos p 10mg. Hade tagit lite subutex ocks men det har jag p medicin dock hjlper det kicken
Iaf vaknade jag upp dagen efter med halva ansiktet bltt, halt fr att jag legat p sidan typ 20h och skrapsr p axeln och hften. Minns bara vagt att jag varit p Ica sen r det svart, totalmrker. Mitt kort var bort och jag hade chokladkakor hela jackrmarna s tjuven i mig hade d kommit fram hehe.
Ser ju nu att jag tog lite fr mycket, jag mrkte det ven Tyvrr har jag inte kunnat testa en normal dos efter fr att f knna ruset.

Iaf tycker jag det r svrt att hitta info om pissprov. Sg ngon som surrade om att folk varit rena p 3e dagen efter. Och det r ju fantastiskt d skulle man kunna unna sig ibland mellan proverna. Stmmer detta, ngon med erfarenhet? Och vilka r bst om man skulle stta p finns det ngra favoriter? Dom jag fick tag i var 1,5mg runda med en brytskra har jag fr mig. Inte helt hundra.. men typ orangea var dom s. Frsttt att halveringstiden r 6-12h. Har inte minirknaren hemma s kan inte kolla 12e roten ur sjlv.

Mvh

Hur mycket ska det halveras d? Det r ett stort mysterium. Om det bara halveras hela tiden blir det ju aldrig noll
Citera
2015-01-17, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
Hur mycket ska det halveras d? Det r ett stort mysterium. Om det bara halveras hela tiden blir det ju aldrig noll

Haha vilken paradox Akilles och skldpaddan, handlar om en tvling mellan dessa tv djur. Eftersom skldpaddan av naturen r lngsammare fr den ett frsprng gentemot haren. Men kommer d haren verkligen ikapp sin motstndare? Under den tiden som det tar fr haren att komma till det lget som skldpaddan utgick ifrn har ju skldpaddan frflyttat sig ytterligare en strcka. Den tiden som det tar fr haren att lgga sig under ven denna strcka har skldpaddan flyttat sig ytterligare en bit. S kan man fortstta att resonera utan att n ett slut p resonemangskedjan. Kan d haren ngonsin komma i kapp skldpaddan?
Citera
2015-01-17, 12:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vivianV

Mvh

var ju kille som skrev han var positiv efter tre veckor.
Citera
2015-01-17, 14:47
Medlem
Har kkat en 0.75a per kvll fr smnen i ca 4 dagar.
tror det den hemska ATn kommer om jag lgger ner imorgon?

Hur lnge o vilka doser behvs fr att f den ckliga ATn?
Citera
2015-01-17, 15:10
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynalei1
Har kkat en 0.75a per kvll fr smnen i ca 4 dagar.
tror det den hemska ATn kommer om jag lgger ner imorgon?

Hur lnge o vilka doser behvs fr att f den ckliga ATn?

Knappast efter fyra dagar.
2-4 veckor stndigt bruk lr ge at om du tvrslutar
Citera
2015-01-17, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Knappast efter fyra dagar.
2-4 veckor stndigt bruk lr ge at om du tvrslutar

Tackar s mycket fr snabbt svar!
Citera
2015-01-18, 02:09
Medlem
Fishdickss avatar
Ngon annan som testat a....s senaste 1.25mg batch?
Jag har ingen tolerans att tala om fr tillfllet, men upplevde 2st svaga.
Visst lite smbensad blev jag, men inte mkt mer n s.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in