2015-01-28, 16:58
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTripp
Kanske du ska ta dig en funderare. Om du testat bde TT och CLs flubbo men inga fungerar. Tror du d att det r du som har tolerans eller att det r fel p bda shopparnas produkter?

Du kanske ska testa lite andra benzo ett tag. Flubbo biter tydligen inte p dig.

fick helt enorma effekter av flub frn brjan d jag testa tt's
t tt's gula varje dag tills jag blev tvungen att sluta.
men var ca 1 mnad sedan jag rrde flub.
har inte nn slags tolerans, enda benso aktight jag tog sist var 7st 0.5mg xanor d jag inte knde ett skit

nej dessa ska funka, blev mjligen lite lugnare av cl's rda men tt's nya r s porsa att man kan knappt ta i de utan att de smulas snder. mste varit
extremt dligt pressade. men funkar lika bra att dra pulvret i nsan eller fr man bara i sej bindmedlet d??

s som det r nu kan jag inte ha det ligger smulor mest verallt som vntas p att sugas upp (av nsan) men ger dettta nu effekt s jag inte mste skrapa och hlla ver lite glass ist som strssel?
Citera
2015-01-28, 17:41
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTripp
Kanske du ska ta dig en funderare. Om du testat bde TT och CLs flubbo men inga fungerar. Tror du d att det r du som har tolerans eller att det r fel p bda shopparnas produkter?

Du kanske ska testa lite andra benzo ett tag. Flubbo biter tydligen inte p dig.

testade varenda benso jag har kunnat f tag i med ren
ingen mter sig med denna
jag hade 2 favoriter; nr1 : iktorivil, nr2: xanor

iktona var helt klart bst men jvla vad tolerans man fick som med allt annat
jag r en person som hatar att vnta , vill bli go snabbt och inte lite smtt utan s jag verkligen r helt borta

enda drog som ger mej ruset jag sker r alkohol (och ja har testat alla psykedelia, hallucingena, cannabis, mdma, 2c-b, svamp, tjack, koks, E, och otala rc's) bara benso som fr mig att m som jag vill och alkohol d frstr men mr s hemskt dligt nr man e bakis d e det bra fint att ha nra benz att g ner p

vrsta drogen att flippa p mste nog va 3-meo-pcp eller s e bara mitt psyke paj efter att ha trippat varje dag i ratal p diverse s fr va nog med snt nu
Senast redigerad av Bullsquid 2015-01-28 kl. 17:44.
Citera
2015-01-28, 17:46
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerosol-
Min polare blanda med subutex och snubben mrfinfint sger han
Jag blandar sub och xanor s jag kan inte sga hur det blir men vnnen min verkar njd.

frsktig att blanda sub och benz
en kompis dog nyligen av den kombon , med alkohol dessutom med i bilden
Citera
2015-01-28, 17:58
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
frsktig att blanda sub och benz
en kompis dog nyligen av den kombon , med alkohol dessutom med i bilden

Beklagar sorgen!

Ngra vnner har gott bort fr mig ocks.

Jod, jag r vldigt frsiktig. Blandar aldrig stora doser och blandar aldrig in alkohol heller. Rker bara cannabis istllet fr alkohol

Tack fr omtanken dock!
Senast redigerad av Aerosol- 2015-01-28 kl. 18:01.
Citera
2015-01-28, 18:25
Medlem
Sezlows avatar
Om jag frsttt allt rtt s ska man inte blanda alkohol med Flubromazolam.

Jag frsker nmligen f en polare att fatta detta. Karluslingen r ganska s begiven p vin och klmmer ltt en lda p ngra/ngon enstaka dag. Han klagar ver att han inte kan sova och om han vl somnat s vaknar han igen efter ngon enstaka timme.
Jag gav honom en pse med CLs rda, med alla frmaningar i bagaget.

Jag hoppas det gr bra fr honom.

Finns det ngon som knner till graden av farlighet om man blandar ngra enstaka mg Imovane med 1mg Flub?
Och jag hoppas att min medicinering med Lyrica och Baklofen r helt ofarligt att blanda med Flub.
Jag kan var lite trg ibland och hoppas att detta inte klart framgtt tidigare.
Citera
2015-01-28, 18:40
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerosol-
Testa och se

Precis, hur gick det svenskback?
Citera
2015-01-28, 19:02
Medlem
svenskbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Precis, hur gick det svenskback?

Jag fr frhoppningsvis mina p fredag. S kommer testas p lrdag kvll fr smn.

Brjar med en halv 0,75 fr att se vad som hnder. Har noll tolerans.
Citera
2015-01-29, 10:51
Bannlyst
Igr provade jag den hr fr frsta gngen. Tog 0,5 mg och vntade, nr inget hnt efter en timme blev det 0,5 mg till. Vntade en timme till, knde inte mycket som kunde skiljas frn placebo utan krp till kojs.
Vaknade mitt i natten och upptckte att jag var mttligt fluddrad, men inte p ett srskilt sknt stt. Vaknade ngra gnger till under natten, men klev upp alldeles nyss och knner mig lite yr i bollen.

Frsta frsket gav inte mersmak, knns som en av de trkigare sorterna av benso. Bara sedering som inte knockade en hela natten heller, ingen eufori eller kreativt driv.

Mjligtvis gjorde jag fel som tog det ensam och i fr hg dos, det kanske krvs sllskap fr att afterglowen dagen efter ska knnas sdr fantastiskt som dagen efter man trippat p svamp t.ex.
Som det gr efter diazepam fr att nmna en.

Ska ge dem ngra chanser till i lgre dos och p tom mage, men just nu tycker jag klonazolam spade skiten ur denna p alla stt och vis frutom priset.
Citera
2015-01-29, 13:25
Medlem
kool-g-raps avatar
Hur funkar flub att ta dagtid? Hrt att tolleransen p flub ska byggas upp snabbt och att man blir trtt p de. r de ett dlig val av benz att anvnda dagligen i liten dos p morgonen?

Brukar annars kra ngot av: 20mg stess, 4mg ikto eller 1/2 imovane p morgonen. Kan flub fungera i samma syfte?
Citera
2015-01-29, 13:45
Medlem
anapols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Hur funkar flub att ta dagtid? Hrt att tolleransen p flub ska byggas upp snabbt och att man blir trtt p de. r de ett dlig val av benz att anvnda dagligen i liten dos p morgonen?

Brukar annars kra ngot av: 20mg stess, 4mg ikto eller 1/2 imovane p morgonen. Kan flub fungera i samma syfte?
Nej.
Citera
2015-01-29, 19:08
Bannlyst
Nog r det lite fr tidigt att ge ett slutgiltigt betyg n. Men idag tog jag vid 14-tiden fre lunch, 3x0,5 mg frn batchen CL hade innan den senaste som nyligen frsvann frn sidan.

Visst r jag smfluddrad, men mer t det nollade och svliga hllet. Ingen speed, frhjd empati, nskan att lmns komfortzonen fr att vara social och sticka ut p ventyr fr att upptcka vrlden. Kanske funkar lite mot ngest, men eftersom det tagit 2-3 timmar innan den slog p blir den vldigt opraktisk fr det ndamlet. Nu r klockan 19 och skulle sga att det frst r nu som de ntt peaken.

Nej hittills r klonazepam verlgset bst fr ngestdmpning, muskelavslappning och att hlla en positiv mindsett. Fr prova nifoxipam om ett tag, den lovordas hr och dr har jag snappat upp.

Ger flubro2n en sista chans och d med ngra dagars uppehll frn kaffe innan. Dricker man desssutom alkohol och grinar ver varfr inte benson funkar mste man ju vara hrt tappat ur barnvagnen.
Kommer ven umgs med vnner och frska gna oss t ngon aktivitet. Att bara ta en drog och gra ingenting tar liksom bort hlften av det roliga, ibland knner man knappt av de positiva effekterna utan bara biverkningar. Vaskningsvarning p ensamknarkande om man inte bara ska nodda, stilla fysisk smrta eller resa i sitt inre.

Annars str nifoxipam och deskloroetizolam p tur, kanske kan de tvla med licensbenso som de man mste ska speciellt fr att f ut.
Senast redigerad av Saturnuslord 2015-01-29 kl. 19:10.
Citera
2015-01-30, 00:05
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
1,5 mg av dessa utan tolerans mer eller mindre ddar ett bra tjackrus enligt min mening.

Sjukt bra nr det r dags fr at o bara vill sova.

Utan alkohol tycker jag man r relativt klar i huvudet p 0,75 mg av dessa, lite flummig och sluddrigt tal p sin hjd.
Men dem stter sig rtt bra p balansen. Gr/cyklar snett/slalom

Fr smnen rcker det med en halv 0,75 mg fr att sova riktigt gott i 7-8 h.
P en hel 0,75 mg blir man jvligt gtt muskelavslappnad och trtt och det blir riktigt svrt att hlla sig vaken till filmen i soffan, omjligt typ. Nr man vl somnat p en 0,75 kan jag ta mig fan ligga o sova 15 timmar utan problem. Men det gr att g upp efter 10 timmar om man har viljan.

Man r liksom inte theralenbakis det r bara det att man sover s jvla gtt och drmmer s jvla stt att det blir valet mellan att g upp och ligga kvar blir enkelt.

Ta dem Max 3-4 ggr i veckan i doser om 0,375 - 0,75 och dem fungerar ypperligt.

Det kan tyckas konstigt att ta 1/4 eller 1/3 av dessa p 0,75 mg men ven det r en fullgod dos mot ngest och fr att bli avslappnad i kroppen samtidigt som man kan arbeta och vara klar i huvudet.

Flubromazelam borde pressats i 0,25 och 0,5 tycker jag nog Ljligt prisvrd benzo som dessutom slr mnga av dem klassiska p fingrarna.

En stesstia r en piss i Mississippi jmfrt med en 0,75 mg flubro.

Det finns en anledning till att http://www.svenskabrukarforeningen.se/node/6963 varnar fr dessa.

Behandla dessa goingar med respekt! Och blanda definitivt inte med opis o etanol.
Ngra starkl till en 0,75a r fint dock.

Mvh

Bra rapport utan tvekan. Vet du hur lng halveringstiden r? Verkar vidare vara ett phitt av brukarfreningen. Triazolam ska dom vll likna mest. Och den halveringstiden r lg. Men jag antar att dessa hller i sig lite lngre s att sga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in