2014-08-22, 03:30
Medlem
Jusefs avatar
Det har varit en del snack om denna p senaste s det r vl lika bra att den fr en egen trd.

Flubromazolam har precis som Triazolam en extra halogen (fluor i s t fr klor) p fenylgruppen och kan drfr kanske uppvisa samma korta halveringstid (90 - 330 min, enligt wikipedia) som Triazolam. Den har ocks klorgruppen p 8:e positionen utbytt mot brom.

Den publicerades 2003 i ett patent som skte efter ngestdmpande bensodiazepiner som inte var svande eller gav ataxi och var egentligen bara ett mellansteg i en syntes till ett annat mne.

En liten utvrdering:

Ska bli intressant att f se fler rapporter p denna. I min mening, totalt utan tolerans, s r 1 mg en bra dos.
Citera
2014-08-22, 13:46
Medlem
Halmgriss avatar
allright! hur upplevede du dess ngestdmpande (& ev. hypnotiska?) egenskaper i jmfrelse med lt oss sga xanor? ngorlunda bedmning av dess ekvivalens? typ 1.0 mg flubromazolam = x.x mg alprazolam?
Citera
2014-08-23, 08:03
Medlem
Jusefs avatar
Detta r den skummaste skiten jag ngonsin tagit. Jag tog 1 mg kl 01:00 Fredag och vaknade nyss 07:00 Lrdag. Jag sov allts i 30 h utan varken mat eller dricka. Jag vinglade upp p toa en gng. Senast jag sov s hr lnge var nog i en spjlsng.

EDIT: Intaget skedde 01:00, s to be fair somnade jag nog runt 04:00 vilket ger 27 timmars smn.

Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Lter nd helt ok, men r tveksam till RC-benzos.. kommer du att brja krnga denna snart?

Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Kommer det sljas som pulver eller pellets, r styrkan klar isf?

Jag fr inte svara p dessa frgor i denna trd tyvrr :-)

Citat:
Ursprungligen postat av Halmgris
allright! hur upplevede du dess ngestdmpande (& ev. hypnotiska?) egenskaper i jmfrelse med lt oss sga xanor? ngorlunda bedmning av dess ekvivalens? typ 1.0 mg flubromazolam = x.x mg alprazolam?

Jag vet dessvrre inte. Jag har ingen ngest men jag somnade vldigt enkelt och jag hade ganska skn muskelavslappning. Jag kan inte gra ngon jmfrelse heller eftersom jag aldrig tar bensodiazepiner. Vi fr invnta svar frn ngon med lite mer erfarenhet tror jag :-)
Senast redigerad av Jusef 2014-08-23 kl. 08:21.
Citera
2014-08-23, 14:01
Medlem
C-3POs avatar
Tnk p reglerna 1.01 samt 0.06.

/Mod
Citera
2014-08-23, 22:07
Medlem
Explanandums avatar
Den fungerade fint att sova p efter 3-meo-pcp iaf!

Men fr att gra resterande intag s skra som mjligt, hur kan man dela upp denna om en dos kan g ner p en halv mg? Min vg m vara bra men nr det gller sdana hr marginaler litar jag inte p den fr en sekund. Nn som vet vad man lser i och hur man lser det p bsta stt?
Citera
2014-08-24, 19:37
Medlem
anapols avatar
Jag tycker denna verkar mycket intressant, kommer du plocka in denna Jusef?
Citera
2014-08-24, 22:27
Medlem
forfoxsakes avatar
Hoppas kunna utvrdera den hr. Inget stort fan av benso, men ett riktigt knock-outpiller behver jag ibland fr att sova ver huvud taget p ngra dygn (utan centralstim, det rckte med att spola krken fr att upptcka att jag r rtt centralstimulerad av naturen).
Vi fr vl se om den dyker upp och hller vad den lovar.
Citera
2014-08-28, 22:29
Medlem
JohnOldmans avatar
Detta r nog en av mina favoriter p vldigt lnge, den r s pass potent att det rcker med 0.25 fr en "normal" dosering

Fick hra att den kommer dyka upp i Sverige om cirka tv veckor! Ser grymt fram emot det
Citera
2014-08-29, 02:16
Medlem
Felzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jusef

Kan den bristande effekten bero p den korta halveringstiden och att effekten +90 brjat att avta?
Citera
2014-08-29, 14:17
Medlem
mecca--villages avatar
Kommer testa denna under helgen och gra en utvrdering men vet inte nr n d jag verkar ha lyckats slarva bort min vg under grdagen, och d jag ftt denna substans i pulverform r jag inte s sugen p att gonmtta!
Citera
2014-08-30, 16:13
Medlem
Halmgriss avatar
varrt fick du tag p den i pulverform??!
Citera
2014-08-30, 23:54
Medlem
denna verkar intressant, har tyvrr sn tolerans att jag eg behver ex. MAndrax (vet ingen benzo) fr att f nn nmnvrd effekt....denna fr jag kolla upp d jag inte testat nn "RC benzo" sedan Eta...... och den var ju mild men funkade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in