Citat:
Ursprungligen postat av
pendejo4life
24ans vita har inga kryss men gr enkelt att kncka med fingrarna, ta endast en halv, tro mig det rcker, dom r potenta som fan och du kommer knna av dom dagen efter framt eftermiddagen. Morgonen kommer du inte komma ihg mycket av, gjorde inte jag iaf och d tog jag endast en sn vit. S ploppa inte i dig flera stycken, big mistake.
Jag tog en startdos p ca. 0.25mg och den dosen slog som fasen faktiskt.
Tog ven 6mg meclonazepam ngra timmar senare, bara fr att bli mjuk i ryggen.
Nu precis 4 timmar efter intaget p 0.25mg intog jag ytterliggare 0.31mg. Kommer inte ta ngot imorgon alls pga att frska hlla toleransen i schack.
Nsta gng jag tar blir p sndag fr att bota bakfylla och d max 0.31mg.
Denna mste man verkligen ha respekt fr och inte kka varje dag pga halveringstiden.
Grymt bra benso, tror faktiskt att 0.1-0.15mg r en lagom dos fr att slippa det jobbiga i sociala situationer.
Nu myser jag ner mig i ett bad med tnda ljus, underbart. Ryggvrken r som bortblst ocks, grymt!
Hller man sig till att ta 0.15 - 0.3mg 1-2 dagar i veckan s tror jag att detta kan fungera skit bra.
Grym benso om man behandlar den som jag skrivit i stycket hr ovan? Eller kommer det leda till de hemska AT?
Det r viss skillnad p att ta varje dag i 2 veckor och komma upp i hela 7mg(!!!)/per dag i dos.