2015-04-09, 13:37
Medlem
Skulle gissa att halveringstiden ligger p typ 12 timmar, dvs inte srskilt lngt. Dremot tog du en dos tta gnger hgre n "vanlig dos" (0.5mg) s inte s konstigt att toleransen ker upp.
Citera
2015-04-09, 20:20
Bannlyst
Ni som har slutat eller frsker? Hur gr det? AT?
Citera
2015-04-09, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pendejo4life
24ans vita har inga kryss men gr enkelt att kncka med fingrarna, ta endast en halv, tro mig det rcker, dom r potenta som fan och du kommer knna av dom dagen efter framt eftermiddagen. Morgonen kommer du inte komma ihg mycket av, gjorde inte jag iaf och d tog jag endast en sn vit. S ploppa inte i dig flera stycken, big mistake.
Jag tog en startdos p ca. 0.25mg och den dosen slog som fasen faktiskt.

Tog ven 6mg meclonazepam ngra timmar senare, bara fr att bli mjuk i ryggen.

Nu precis 4 timmar efter intaget p 0.25mg intog jag ytterliggare 0.31mg. Kommer inte ta ngot imorgon alls pga att frska hlla toleransen i schack.

Nsta gng jag tar blir p sndag fr att bota bakfylla och d max 0.31mg.

Denna mste man verkligen ha respekt fr och inte kka varje dag pga halveringstiden.

Grymt bra benso, tror faktiskt att 0.1-0.15mg r en lagom dos fr att slippa det jobbiga i sociala situationer.

Nu myser jag ner mig i ett bad med tnda ljus, underbart. Ryggvrken r som bortblst ocks, grymt!

Hller man sig till att ta 0.15 - 0.3mg 1-2 dagar i veckan s tror jag att detta kan fungera skit bra.

Grym benso om man behandlar den som jag skrivit i stycket hr ovan? Eller kommer det leda till de hemska AT?

Det r viss skillnad p att ta varje dag i 2 veckor och komma upp i hela 7mg(!!!)/per dag i dos.
Senast redigerad av ofrivilligflygare 2015-04-09 kl. 21:30.
Citera
2015-04-09, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thinkyousir2
Hej vnner. Nsta vecka ska jag flyga lngt, typ 24 h inklusive byten, och drmmer om en ngestdmpad resa.

Har bestllt 1,25 mg flubro frn RC.

Kommer det att funka fr ndamlet eller ska jag slnga skiten? Hur mycket r en optimal dos isf? Har ingen tolerans, men tidigare erfarenhet av olika typer av diazepram inkl Stess, samt Xanor.

Mellan 1-10 hur seg blir man dagen efter i jmfrelse med ovan? Mnga rapporterar minnesluckor, men jag antar att det kommer efter lngre bruk? Det kommer nog bli en one time hit fr mig och ge bort resten.

MVH
Jag tnkte resa med denna men blev ven jag avrdd. Men nu har jag testat den och kan sga att 1/4 dels tablett rcker gott och vl.

1/4 del r ungefr 0.31mg, om det nu inte skulle rcka s kan du ta 1/4 till.

Men ett STORT VARNINGENS ORD som du SKA lyssna p r att du INTE ska ta med mer n 1 tablett p din resa.

P s stt har du till hemvgen ocks.

Denna r nog perfekt att flyga p, vldigt kontrollerbara i lgre doser.
Citera
2015-04-10, 11:44
Medlem
Frgar igen, har gtt p Klonazolam samt Stesolid de senaste 2 veckorna ungefr, var uppe i 5 Klona (ofta mer fr att "festa till det" men ni fattar) om dagen fr ngra dagar sedan men har de senaste dagarna tagit 1-2 Klona samt en eller en halv Stesolid om dagen. Fick hem ett sample med 5 st 1 mg Flubromazolam idag, hur mnga mg borde jag ta fr att knna mig lagom mysig men nd kunna fungera normalt i sociala sammanhang? Har tagit en Stesolid 10 mg redan.
Senast redigerad av ttecknat 2015-04-10 kl. 11:47.
Citera
2015-04-10, 19:11
Medlem
Det str ju lite verallt att denna och andra ska klassas men hittar ingenting om nr. r det ngon som vet?
r mest nyfiken p Flubromazolam, Clonazolam och Meclonazelam. Meclonazelam r som en mild variant av Ikto och funkar perfekt fr det jag behver det fr. Ikto fungerar visserligen ocks men meklo har betydligt mindre headfuck n Ikto (ven om den ocks har lgt p den fronten).
Citera
2015-04-11, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaphor
Det str ju lite verallt att denna och andra ska klassas men hittar ingenting om nr. r det ngon som vet?
r mest nyfiken p Flubromazolam, Clonazolam och Meclonazelam. Meclonazelam r som en mild variant av Ikto och funkar perfekt fr det jag behver det fr. Ikto fungerar visserligen ocks men meklo har betydligt mindre headfuck n Ikto (ven om den ocks har lgt p den fronten).
Hr kan du lsa mer om det hela:

http://www.folkhalsomyndigheten.se/n...sofarlig-vara/

Det verkar ju nstan lika bra att denna klassas - mnga kommer bli bensotorskar om den fr finnas kvar, och det knns nstan ondigt med sna hststyrkor. Jag sjlv har inte rkat ut fr nt dligt med den - har anvnt den kanske 5-10 ggr och det vrsta fr mig r att minnet fungerar som p en get med alzheimers; blir inte personlighetsfrndrad eller babblar skit dock. lskar muskelavslappningen och sover (fr) bra - r skittrtt p morgonen ocks o det gillar jag inte dock.

Men dremot tar jag hellre stessar eller vad som helst fr den lilla avslappning jag sker nr jag tar benso (som nstan ALLTID r fr att kliva av CS efter klubbkvllar) istllet fr det dr 24-timmars skevheten - vet t ex nu att jag kommer m gott p det jobb jag har som brjar kl 9; men om 24 timmar tror jag inte att jag minns alla detaljer om dagen som varit! :P

Haha trevlig helg nu ska jag sluta babbla Flubben brjar knnas ahhhhhh - sn skillnad nr CS-stisigheten sger hejd! Nu ska jag snurra en fin jvla gs och lgga mig med lite skn house frn den amerikanska stkustens glada 90-tal. Tjad skna FB - sknt att veta att man inte r ensam i sitt leverna nr man lser hr
Citera
2015-04-11, 04:21
Medlem
Shit, kan gott rekommendera ChemTrader och deras bla 1,25_r. Personligen r de alldels fr starka, jag delar dem i fyra bitar och tar nr jag mste sova efter att ha varit ute o klubbat en kvll.

Tog ikvll en sn - premiren - och HELVETE vad den slog jmfrt med mnga andra. Hehe, den gr sitt jobb men chilla allihopa :P
Citera
2015-04-11, 05:01
Medlem
AA fan jag kan nd inte sova! Meckar en sista gs o tar lite mer - nu r det inte lngt kvar till den nya dagen hahahah.

Aja - som man bddar fr man ligga; svettigt och med ett jvla mlende

Sov gott FB!
Citera
2015-04-11, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medicinskterapi
Hr kan du lsa mer om det hela:

http://www.folkhalsomyndigheten.se/n...sofarlig-vara/

Det verkar ju nstan lika bra att denna klassas - mnga kommer bli bensotorskar om den fr finnas kvar, och det knns nstan ondigt med sna hststyrkor. Jag sjlv har inte rkat ut fr nt dligt med den - har anvnt den kanske 5-10 ggr och det vrsta fr mig r att minnet fungerar som p en get med alzheimers; blir inte personlighetsfrndrad eller babblar skit dock. lskar muskelavslappningen och sover (fr) bra - r skittrtt p morgonen ocks o det gillar jag inte dock.

Men dremot tar jag hellre stessar eller vad som helst fr den lilla avslappning jag sker nr jag tar benso (som nstan ALLTID r fr att kliva av CS efter klubbkvllar) istllet fr det dr 24-timmars skevheten - vet t ex nu att jag kommer m gott p det jobb jag har som brjar kl 9; men om 24 timmar tror jag inte att jag minns alla detaljer om dagen som varit! :P

Haha trevlig helg nu ska jag sluta babbla Flubben brjar knnas ahhhhhh - sn skillnad nr CS-stisigheten sger hejd! Nu ska jag snurra en fin jvla gs och lgga mig med lite skn house frn den amerikanska stkustens glada 90-tal. Tjad skna FB - sknt att veta att man inte r ensam i sitt leverna nr man lser hr
Tackar! Men dem verkar inte ha kommit fram till ett datum nnu? Ngon som vet ungefr hur lng tid det kan vara kvar?
Citera
2015-04-11, 13:45
Medlem
Fick i mig 8 st av 24ans igr med 34 l och kanske 5cl sprit.

Man dr inte, men utslngd frn krogen blir du. Men hade jag istllet haft stilnoct s hade alla 10 gtt t.

Lagom dos r 0.2 fr panikngest eller social fobi, 1.25 blir man flddrad p.

Ha det!
Citera
2015-04-11, 14:07
Medlem
Fick ett generst sample frn Chemtr*der.net. Ramlade ner i ldan redan dagen efter det sas att det skickats. 5 st 1mg med krysskra, ltta att bryta och dela upp. S delade alla i fyra bitar och brjade med en, knde nada.. fortsatte fylla p och efter 3st. Allts 3/4 av 1mg s knde jag mig vldig mysig och vl till mods. Boostade med ngra cider ocks. Livet kndes ovanligt hrligt och jag blev vldigt sentimental och krleksfull.

Ska ocks tillgga att jag tit Clona, 0.5-2mg per dag i drygt 1 vecka vilket kan pverka att jag inte knde ngot frrn 0.75mg.

Men en mysbenso, sovit som ett barn hela natten ocks, vilket inte tillhr vanligheterna. En liten tips till Chemtr*der, se till att era kuvert r ordentligt frslutna. Mitt kuvert var ppet, syntes p limmet att det glmt fuktats.

Men till bde fluben och Chemtr*der.net. Man tackar Kommer bestllas mer drifrn.
Senast redigerad av Sasione 2015-04-11 kl. 14:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in