2014-11-19, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PSYKEDELIS-K
Nn som snlla kan identifiera detta piller? Har delat bilden p 3 trdar men ingen vet fortfarande?

Bild:

http://imgur.com/AIOQlKA

Mvh
Ser ut som TT's gamla flub
Citera
2014-11-19, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snisse
Ser ut som TT's gamla flub

Vilken benso r mest lik Flubromazolam ?

r detta en RC-Drog? Vilken milligram r denna tablett p och hur mycket ska man ta om han har rtt bra tolerans?

Mvh
Citera
2014-11-19, 01:09
Medlem
Silverstllens avatar
:O vaknade nu med ngra frre i godispsen, denna r ju fan vrre e flunizar....

Fr ta en i framtiden och be tjejen gmma resten s det inte blir samma missde nsta gng!

3-4mg vart det totalt och vaknade i sngen nyss, sov frn 17:00 tills nu utan att ens komma ihg att jag laggt mig
Citera
2014-11-19, 01:11
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Vilken benso r mest lik Flubromazolam ?

r detta en RC-Drog? Vilken milligram r denna tablett p och hur mycket ska man ta om han har rtt bra tolerans?

Mvh

Jag det r en RC-drog. Triazolam/alprazolam tycker jag!

r skert 1 mg och br ta hela om han r van vid benso. Annars halva!
Citera
2014-11-19, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Jag det r en RC-drog. Triazolam/alprazolam tycker jag!

r skert 1 mg och br ta hela om han r van vid benso. Annars halva!

Tack fr svar! Halva ska tas, har lst att den r kraftfull denna Flubromazolam . Fr hoppas p bra pslag!

Mvh
Citera
2014-11-19, 01:45
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Tack fr svar! Halva ska tas, har lst att den r kraftfull denna Flubromazolam . Fr hoppas p bra pslag!

Mvh

Toleransen spelar stor roll! Har tagit 1 mg fr 1 timme sedan och knner mig.... Normal nstan. Lite trtt och flummig r jag ju sklart, men tror rtt mnga som skriver hr att dom blir borta p 0.25 mg inte har ngon som helst tolerans!
Citera
2014-11-19, 01:51
Medlem
Silverstllens avatar
Smllde i mig 2mg till nu s fr vi se om tomten rr om i grtne om nn timme!

Vore helt underbart att komm ata somna om, lidter av rtt dryg imsonia s den verkar funka rtt ok fr det.

Ur det reakritionsstyfte fr den dock inte mnga solar... ngesten r den semma efter 1mg men ska se om dom 2 sista mg'arna vnden p stekn till alla vrs lycka, man fr hlla tummarna1

MVH Silver
Citera
2014-11-19, 03:18
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverstöllen
:O vaknade nu med ngra frre i godispsen, denna r ju fan vrre e flunizar....

Fr ta en i framtiden och be tjejen gmma resten s det inte blir samma missde nsta gng!

3-4mg vart det totalt och vaknade i sngen nyss, sov frn 17:00 tills nu utan att ens komma ihg att jag laggt mig

Van bensobrukare? SSlv har det blit drygt 4st 1mgs/dag nu med uppt.

Mrkliigt att jag inte knner mig ett dugg slite.
Alkohol med fr att boosta bensosegenskaper, men nu mste jag nog fan spy.
Har ett dunder viktigt mte vid 11:00 imorgon. Men knner mig i form. Kanske ska frska sova?
Men d finns det stor risk att jag skippar det tyvrr. men 48h, vaken p 4F mildare n tjoet kan jag tycka. +++++
Citera
2014-11-19, 04:23
Medlem
Vafan r det hr fr skumma jvla piller? Knner ingenting p fem timmar, sen somnar jag och vaknar ett halvt dygn senare helt snderflddrad och r skn i uppemot 24 timmar.
Citera
2014-11-19, 07:45
Medlem
Har testat alla standardbenzo (Ikto, Xanor, Stesolid, Sobril osv.). Men denna RC-benzo har varit den enda som har givit mig ngot IV. Rekommenderar er att ta det iv. Eller ja, testa iaf. Det r inget heroin eller amfetamin precis men en liten rush ger det allt
Senast redigerad av hatasnigel 2014-11-19 kl. 07:52.
Citera
2014-11-20, 18:46
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Primalskri
Har de senaste veckorna dagligen intagit mellan 1-2mg av denna.
Sista intag i torsdags.
Att ta s mycket av denna under s lng period r inget jag kan rekommendera.
Varfr jag inte tagit av den sen i torsdags r fr att jag brjade bli s avslappnad under ntterna att jag inte lngre kunde hlla ttt.
Jag kopplade detta till dessa och nu vaknar jag torr igen!
Fortfarande igr p lrdag, tv dygn efter senaste intag, s var jag fortfarande kraftigt efterbenzad. Knde mig snurrig s fort jag gick och knner ingen gldje i ngot nu.
Knner mig allmnt lg och deprimerad nu.
Fr vl avvakta och se nr jag brjar knna mig som mig sjlv igen.
Har ven de sista tv veckorna nstan dagligen brukat hallucinogena, kanske har med den kombon att gra?
Blir hur som helst en tids vila frn detta nu.

Input osv mottages tacksamt.

hll ut det gr ver. Kom ihg att de negativa tankar du har om allt just nu bara r en effekt av alla kemikalier du tryckt i dig. Din hjrna kommer att brja producera egna gldjehormoner igen. Kka nyttigt, rr p dig. peace.
Citera
2014-11-20, 21:38
Medlem
Vattenspridares avatar
Efter 3 veckors vntan s ska jag ge denna en fair chans igen. Frra gngen rkade jag vnda en pse med ca 50st krossade 0,5mg och ca 15 hela 0,5mg frn CL. Slog snder min lur, tappade ena skon ute(dum id att g ut bensad har jag frsttt nu) och blev nstan pkrd av en sl buss (enligt 2 nyktra kompisar).
S imorgon fr jag ca 90st 1,2mg frn CL som jag ska ta ut 2 st och sen ge resten av psen till flickvnnen s att hon fr gmma dom. Enbart fr att frska sova en hel natt.

Vldigt skna att sova p dock, flddrade 1 dygn p den dosen jag nmnde frst och sedan sov jag i ca 35-40 timmar med en pappa som vervakade s att man levde.

Vldigt potent, d 1mg gav mig dumma idn att ta fler utan att tnka till lite extra.

Tillgger ven att jag inte r van bensobrukare och har kpt dessa enbart fr att sova p, detta parti iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in