Citat:
Ursprungligen postat av
Lorenzo.Benzo
Absolut! Min uppfattning r verkligen densamma. Var nere i Spanien och dk p tabbar p 0,25mg och jag tror att det r en lagom frsta dos. Mnga funderar varfr flubromazolamen blivit smre i kvalitet, den r ju till kemisk struktur mkt lik triazolam(Halcion) och har man tit av dem en period r det precis som fr de som frklarar att det inte funkar lngre.
Med Halcion rckte det med 0.75mg fr att m gott utan tolerans, efter ett par veckor kunde man ta 20-25st utan att nn mrkte ens! Dock hjdes inte toleransen lika sjukt om man hll sig p 0.75-1mg.
Det verkar ju vldigt lika med de bda substanserna....
Hller med dr helt. Brja inte ta dessa i en vecka p 2-4mg och flddra fr den kommer ni inte knna ett skit. Jag gjorde s sjlv fast att jag inte blir vck s rcker det med 0,75-1mg den sover jag efter 20-30min.
Brjar jobba ner toleransen med s nu e det 0,5mg innan ja ska sova om jag inte somnar nd d kan det lika grna va en dag helt utan.
Hittat en sida frn ett annat forum dr man kan bestlla 1-1kg direkt av tillverkare och funkar f igenom till massa lnder och ska hlla top kvalit men fan hanterar man det?
Tror inte det men ska nd bestlla fr att gra flytande 1mg ml p. Sen ngra blotter ark sen r det bara att droppa och sen har man ju ett tag.
Kan man frvara i frysen? Eller bara lgga dom i zip och ha dom mrkt och svalt?
800:- per g knns som jag kan riskera det och hnder ju nd inget om det blir taget vilket jag inte tror det blir.