2015-01-13, 21:47
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martz
Hur r A***** 1.25 mg are? Ntt att hnga i granen?

La en bestllning nyss, tnkte ta de fr smnen. En halv till natten till o brja med br la funka?

Har ingen tolerans nu, d jag vart fri frn benzot i ngra mnader...men smnen r ett helvete....s de har blivit ett mste . Pz

Sover som en prinsessa p en halv rd 0,75 mg.

Ta inte mer n 1 mg och Max 2-3 gnger i veckan.

Guldbenso
Citera
2015-01-14, 00:42
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anapol
Tog 8mg igr och det tog mig 5 filmer att somna.... bullshit

sker p att det inte var flubroMAZEPAM? de sljs i 8mg tabs och r verkningslsa.
flubromazolam r ju helt galen i doser ver 2-3mg...
Citera
2015-01-14, 11:25
Medlem
anapols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
sker p att det inte var flubroMAZEPAM? de sljs i 8mg tabs och r verkningslsa.
flubromazolam r ju helt galen i doser ver 2-3mg...
100% d jag brukade flubromaZEPAM nr den var tillgnglig. Dessa var nya 1mg frn CL.

Citat:
Ursprungligen postat av Tortyrtorp
haha lika roligt varje gng med folk som inte fattar vad tolerans innebr det mste va nt fel p pillrena jag blir ju inte fluddrad
det r inget att skryta med att man r trg.
Och jag r 100% medveten om tolerans med ditt pucko, haha sluta tnta dig. Dessa var nya piller, innan hade jag brukat 10mg utspritt p en vecka. S ngon nmnbar tolerans r det inte frgan om. Om det inte r ngot fel p mig dvs.
Citera
2015-01-14, 13:50
Medlem
Lorenzo.Benzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Folk verkar ta alldeles fr stora doser av denna.
Absolut! Min uppfattning r verkligen densamma. Var nere i Spanien och dk p tabbar p 0,25mg och jag tror att det r en lagom frsta dos. Mnga funderar varfr flubromazolamen blivit smre i kvalitet, den r ju till kemisk struktur mkt lik triazolam(Halcion) och har man tit av dem en period r det precis som fr de som frklarar att det inte funkar lngre.
Med Halcion rckte det med 0.75mg fr att m gott utan tolerans, efter ett par veckor kunde man ta 20-25st utan att nn mrkte ens! Dock hjdes inte toleransen lika sjukt om man hll sig p 0.75-1mg.
Det verkar ju vldigt lika med de bda substanserna....
Citera
2015-01-14, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorenzo.Benzo
Absolut! Min uppfattning r verkligen densamma. Var nere i Spanien och dk p tabbar p 0,25mg och jag tror att det r en lagom frsta dos. Mnga funderar varfr flubromazolamen blivit smre i kvalitet, den r ju till kemisk struktur mkt lik triazolam(Halcion) och har man tit av dem en period r det precis som fr de som frklarar att det inte funkar lngre.
Med Halcion rckte det med 0.75mg fr att m gott utan tolerans, efter ett par veckor kunde man ta 20-25st utan att nn mrkte ens! Dock hjdes inte toleransen lika sjukt om man hll sig p 0.75-1mg.
Det verkar ju vldigt lika med de bda substanserna....

Hller med dr helt. Brja inte ta dessa i en vecka p 2-4mg och flddra fr den kommer ni inte knna ett skit. Jag gjorde s sjlv fast att jag inte blir vck s rcker det med 0,75-1mg den sover jag efter 20-30min.
Brjar jobba ner toleransen med s nu e det 0,5mg innan ja ska sova om jag inte somnar nd d kan det lika grna va en dag helt utan.
Hittat en sida frn ett annat forum dr man kan bestlla 1-1kg direkt av tillverkare och funkar f igenom till massa lnder och ska hlla top kvalit men fan hanterar man det?
Tror inte det men ska nd bestlla fr att gra flytande 1mg ml p. Sen ngra blotter ark sen r det bara att droppa och sen har man ju ett tag.
Kan man frvara i frysen? Eller bara lgga dom i zip och ha dom mrkt och svalt?
800:- per g knns som jag kan riskera det och hnder ju nd inget om det blir taget vilket jag inte tror det blir.
Citera
2015-01-15, 17:30
Medlem
Maufets avatar
Allts hur r det egentligen med flubben och korstolleransen mot andra bensos? Hade ett jkla (ofrivilligt) flub-race under nyrshelgen d jag smllde i mig ver 20 mg p ca 2-3 dagar untan nmnvrd toleransen. Det hela slutade inte i sdan katastrof som man kunde frvntat sig... men nd. Minns inte ett skit under 76 timmar, och det r ju aldrig kul...

Men...

Flub r numera verkningslst p mig. Klonazolam, Meclonazepam, och Imavane funkar dock prima. Blir tvrsnkt av 4-6 6mg's Meclo, eller mysig av 2 mg Klonazolam och sover gott p 15 mg zopiklon.

Underligt..

lskade frvrigt flubben i brjan nr asken hade 0,8-kapslarna. Man tog en sdan, gick och la sig, sen sov man som en gud 7-10 timmar och gick till jobbet med ett leende p lpparna.

Vnligen,
Maufet
Citera
2015-01-15, 17:52
Medlem
Sezlows avatar
Det borde finnas frdigblandade kapslar med Flubromazolam och Lyrica.
Citera
2015-01-15, 20:53
Medlem
Maufets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sezlow

Kaos.
Citera
2015-01-15, 22:48
Medlem
InteLagoms avatar
Vilken jvla pissdrog benso r. Bestllde hem prepparet som trden handlade om och har experimenterat ngra gnger och jag knner verkligen hur psyket pajjas av de hr smuttset. Inget fr den som inte vill fastna i deprissioner hel sitt liv. Hela kroppen ryser nr jagvtnker p den ckliga bakisen p det hr..
Citera
2015-01-16, 06:51
Medlem
Sezlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteLagom
Vilken jvla pissdrog benso r. Bestllde hem prepparet som trden handlade om och har experimenterat ngra gnger och jag knner verkligen hur psyket pajjas av de hr smuttset. Inget fr den som inte vill fastna i deprissioner hel sitt liv. Hela kroppen ryser nr jagvtnker p den ckliga bakisen p det hr..

Mycket r nog beroende p dosens storlek och om man inmundigat ngot annat som pverkar.
Sjlv tycker jag att, 225mg Pregabalin med 0,25mg Flubromazolam hjlper fint mot smnsvrigheter.
Citera
2015-01-16, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maufet
Allts hur r det egentligen med flubben och korstolleransen mot andra bensos? Hade ett jkla (ofrivilligt) flub-race under nyrshelgen d jag smllde i mig ver 20 mg p ca 2-3 dagar untan nmnvrd toleransen. Det hela slutade inte i sdan katastrof som man kunde frvntat sig... men nd. Minns inte ett skit under 76 timmar, och det r ju aldrig kul...

Men...

Flub r numera verkningslst p mig. Klonazolam, Meclonazepam, och Imavane funkar dock prima. Blir tvrsnkt av 4-6 6mg's Meclo, eller mysig av 2 mg Klonazolam och sover gott p 15 mg zopiklon.

Underligt..

lskade frvrigt flubben i brjan nr asken hade 0,8-kapslarna. Man tog en sdan, gick och la sig, sen sov man som en gud 7-10 timmar och gick till jobbet med ett leende p lpparna.

Vnligen,
Maufet

Blir korstolerans mellan alla benzo, ven med Imovane, Stilnoct och Sonata.
Citera
2015-01-16, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sezlow

Hade jag aldrig kpt, hatar Lyrica och gillar man dem s r det ju bttre att blanda sjlv....tror inte s mnga skulle kpt en mix av dem 2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in