Tagit dessa en gång. Tror jag sökte fel och kollade Flubromazepam innan och tog en normal nybörjardos på 10mg. Hade tagit lite subutex också men det har jag på medicin dock hjälper det kicken

Iaf vaknade jag upp dagen efter med halva ansiktet blått, halt för att jag legat på sidan typ 20h och skrapsår på axeln och höften. Minns bara vagt att jag varit på Ica sen är det svart, totalmörker. Mitt kort var bort och jag hade chokladkakor hela jackärmarna så tjuven i mig hade då kommit fram hehe.
Ser ju nu att jag tog lite för mycket, jag märkte det även

Tyvärr har jag inte kunnat testa en normal dos efter för att få känna ruset.
Iaf tycker jag det är svårt att hitta info om pissprov. Såg någon som surrade om att folk varit rena på 3e dagen efter. Och det är ju fantastiskt då skulle man kunna unna sig ibland mellan proverna. Stämmer detta, någon med erfarenhet? Och vilka är bäst om man skulle stöta på finns det några favoriter? Dom jag fick tag i var 1,5mg runda med en brytskåra har jag för mig. Inte helt hundra.. men typ orangea var dom så. Förstått att halveringstiden är 6-12h. Har inte miniräknaren hemma så kan inte kolla 12e roten ur själv.
Mvh