2014-12-28, 17:24
Medlem
Det r just cl's jag fr imorgon btw.
Citera
2014-12-28, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlazeHaze1
Det r just cl's jag fr imorgon btw.

Fint dom e bra. Fr sjlv med dr ifrn imorgon.

Skl nu blir de TTs mg flubb me nn l
Citera
2014-12-28, 20:39
Medlem
Zzmurfs avatar
Fr frhoppningsvis mina tills p tisdag, bestllde och betalade idag.
Ska bli riktigt spnnande att prova.
Hypnotiska benzo r min favoritsort. Ska bli spnnande att prova ngot som bde r kraftigt hypnotiskt och sitter i lnge.

Men bestllde bara ett par stycken, med tanke p det jag lst om toleranskning s knns det inte vrt att kpa fler.
Ska bli kul att prova medans jag vntar p att mina riktiga utrikesbenzos ska komma fram
Citera
2014-12-28, 21:05
Medlem
Jag har suttit och klurat p just triazolo benzo och kolla likheten med triazolam och flubromazolam.

Halcion (triazolam) finns p fass.se 0.125 & 0.250mg
8-Kloro-6-(2-klorofenyl)-1-metyl-4H-[1,2,4]triazolo[4,3-a][1,4]bensodiazepin
Flubromazolam.
8-bromo-6-(2-fluorofenyl)-1-metyl-4H-(1,2,4)triazolo(4,3-a)(1,4)benzodiazepin sen kommer de en ny p N2P0 som med ska vara en triazolo. Intressant
N2p0 har klonazolam:
8-nitro-6-(2-chlorofenyl)-1-metyl-4H-[1,2,4]triazolo[4,3-a][1,4]benzodiazepine

Hoppas nsta e en vass triazolo fast ja tycker om flubromazolam och knns som en kta benzo.
Sg nu den r under utredning p: http://www.folkhalsomyndigheten.se/d...olam-06265.pdf

Lika s: http://www.folkhalsomyndigheten.se/d...8-2014-rev.pdf fast inkom 24juli s finns nog tid sen har dom redan p G nya men jag ska ha 5000 1mg flubromazolam och 3000 0,5mg flubromazolam
Citera
2014-12-29, 04:28
Medlem
Existensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemCom
Spice i sina flubbo..

Du fr skrpa dig lite. Du tar en pilla fr en psykos, d r det p automatik spice i dina flubbo fr en annan shop som har koppling till den du kpt frn har rea p sina produkter.
Jo men klart att det finns en rd trd.

Nr TT hade sina vita kryss s var det inte rea p Thestoned.

Tycker att du ska tnka ver dina inlgg lite d det kan frstra fr vilken shop som helst.

Jag chansar p att du har lite problem redan innan du tog flubbo, s kom en psykos s ska du kanske inte skylla p tabletterna utan kanske rannsaka dig sjlv.

Och nu vill du ha kompensation fr psykavgifter. Nej men sklart, det luktar inte missbruka tendenser om det.

Jag krde fr fort med min bil, kan jag skicka bteslappen till BMW?
Ngon kompensation borde jag f eftersom deras bilar kan kra snabbare n 110km /h.

Eller vad tycker du?

Allts, jag har tnkt igenom det och det skulle frsvna mig om det var s d det aldrig varit ngot strul tidigare med ngot alls. Jag har alltid ftt produkter av hg kvalitet och har inte heller lst ngon annan som haft problem med det.
Jag vill grna veta vad det r som skiljer sig med dom d det tydligt r ngot i dom som jag inte tl med dom. Jag kan tillgga att det endast r dom jag knner med snarlik problematik till mig som reagerar p det sttet jag gjort, inte andra.
Det mste ju vara ngot i dom som skiljer sig, varfr skulle jag annars reagera speciellt annorlunda p just dom?

Att jag tnkte speciellt p cannabinoider r endast fr att det r det enda som jag vet om att jag r extremt knslig mot. Fr ett liknande tillstnd av mnga sorter spice + cs drav att jag blev rdd att det r s

Men du har rtt, borde absolut kra en analys innan jag misstnker ngon fr ngot, sry
Citera
2014-12-29, 14:03
Medlem
Zzmurfs avatar
Fan, jag brjar bli lite orolig nu!
Gjorde min order hos CL igr och skickade mejl med UKASH p kvllen.
Har fortfarande inte ftt ngot svar. Drog ivg ett till mejl fr en timma sedan.
Nr jag skrev till dom i Lrdags s svarade dom att dom skulle ha ppet som vanligt, s fr se vad som hnder.

Det hr r frsta gngen jag bestller flub.
Jag hoppas verkligen dom blir skickade idag, skulle verkligen vilja forska lite imorgon!
Citera
2014-12-29, 14:09
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzmurf

Jag hoppas verkligen dom blir skickade idag, skulle verkligen behva dom tills imorgon..

D blir det nog skickat. CL brukar vara snabba.

Fick frn CL idag ntligen, fan vad segt det var att vnta alla dessa helgdagar, men nu r min rddning hr. 30st 1mg Flubromazolam. Och imorgon fr jag min backup frn n2p0 frmodligen, Klonazolam. Mums mums. Det blev skickat under helgdagarna s imorgon lter rimligt. Detta r min sjlvmedicinering d min lkare inte kan frskriva ngot vettigt fr smnen nnu (tolerans frn Imovane, hon avvaktar och skriver ut Stilnoct s lnge, fungerar nnu smre.).

Jag kan terkomma med omdme p deras batch rda 1r, men jag tror de hller hg kvalit, det har de gjort frr iaf.
Citera
2014-12-29, 14:20
Medlem
Zzmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
D blir det nog skickat. CL brukar vara snabba.

Fick frn CL idag ntligen, fan vad segt det var att vnta alla dessa helgdagar, men nu r min rddning hr. 30st 1mg Flubromazolam. Och imorgon fr jag min backup frn n2p0 frmodligen, Klonazolam. Mums mums. Det blev skickat under helgdagarna s imorgon lter rimligt. Detta r min sjlvmedicinering d min lkare inte kan frskriva ngot vettigt fr smnen nnu (tolerans frn Imovane, hon avvaktar och skriver ut Stilnoct s lnge, fungerar nnu smre.).

Jag kan terkomma med omdme p deras batch rda 1r, men jag tror de hller hg kvalit, det har de gjort frr iaf.
Har det fortfarande kommit nstkommande arbetsdag fr dig nu runt Juletid?
Fr jag rknar med att f mina Flubro p Tisdag.

Det hr r min frsta bestllning inrikes i December. Men har ftt en hel del frn utrikes, och dr har det inte varit ngon som helst frdrjning.
Citera
2014-12-29, 14:21
Medlem
Citat:
Nr jag skrev till dom i Lrdags s svarade dom att dom skulle ha ppet som vanligt, s fr se vad som hnder.

Det hr r frsta gngen jag bestller flub.
Jag hoppas verkligen dom blir skickade idag, skulle verkligen vilja forska lite imorgon!

Fick mina 200st idag av chem..gal.net la order den 22/12 s du har ditt imorgon.
Tror dom packar fr fullt drfr inget svar p mailen.
Str det skickat p din order?
Nu e vrsta jul posten ver med me alla jvla julkort och presenter s normal tid idag faktiskt. Inte 3 Tim sen.

Kommer imorgon och gr de inte det s vet jag inte.
Kolla mailen vid 16:00 idag eller deras hemsida om det str skickad. D ska du ha den imorgon.
Eller str de skickat redan? D har du de imorgon.

Nu ska ja testa ngra gul/grna 0,5mg och se om 1mg r smre.

S en 70is lakris shot och rvin till detta Smaskens till sista pixen sen e de avis. Fast lite vl med en 70cl lakris shot s 5-10 4cl rcker
Tur dom e billiga d :-)
Citera
2014-12-29, 14:23
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Har det fortfarande kommit nstkommande arbetsdag fr dig nu runt Juletid?
Fr jag rknar med att f mina Flubro p Tisdag.

Det hr r min frsta bestllning inrikes i December. Men har ftt en hel del frn utrikes, och dr har det inte varit ngon som helst frdrjning.

Ja det gjorde vl det. CL skickade mina Flubromazolam den 23:e, och de kom idag den 29:e som faktiskt r nsta arbetsdag. Saker som skickades under helgen kommer nog imorgon, likas om du bestller idag.

Nu har jag aldrig anvnt Ukash nr jag handlat av CL, utan bankverfring. D vi har samma bank ser de min insttning p direkten och skickar alltid fort som satan. Det ska nog g lika bra med Ukash.
Citera
2014-12-29, 14:33
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Om man skulle kka en 0.75mg/vecka, tror du fortfarande att toleransen skulle ka?

Frsker inte lta katig utan undrar mest om denna skulle funka som en semi-temporr smnis.

Nej, enstaka gng per vecka borde vara lugnt. Den sortens tolerans som kar r tex om du tar 1 mg dag 1 s kanske du behver 1.5 mg dag 2. (bara siffror tagna frn luften).
Citera
2014-12-29, 15:43
Medlem
Hoppas bara mina har kommit trtt p AT:n :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här