Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-28, 17:24
  #1201
Medlem
Det är just cl's jag får imorgon btw.
Citera
2014-12-28, 19:30
  #1202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlazeHaze1
Det är just cl's jag får imorgon btw.

Fint dom e bra. Får själv med där ifrån imorgon.

Skål nu blir de TTs mög flubb me nån öl
Citera
2014-12-28, 20:39
  #1203
Medlem
Zzmurfs avatar
Får förhoppningsvis mina tills på tisdag, beställde och betalade idag.
Ska bli riktigt spännande att prova.
Hypnotiska benzo är min favoritsort. Ska bli spännande att prova något som både är kraftigt hypnotiskt och sitter i länge.

Men beställde bara ett par stycken, med tanke på det jag läst om toleransökning så känns det inte värt att köpa fler.
Ska bli kul att prova medans jag väntar på att mina riktiga utrikesbenzos ska komma fram
Citera
2014-12-28, 21:05
  #1204
Medlem
Jag har suttit och klurat på just triazolo benzo och kolla likheten med triazolam och flubromazolam.

Halcion (triazolam) finns på fass.se 0.125 & 0.250mg
8-Kloro-6-(2-klorofenyl)-1-metyl-4H-[1,2,4]triazolo[4,3-a][1,4]bensodiazepin
Flubromazolam.
8-bromo-6-(2-fluorofenyl)-1-metyl-4H-(1,2,4)triazolo(4,3-a)(1,4)benzodiazepin sen kommer de en ny på N2P0 som med ska vara en triazolo. Intressant
N2p0 har klonazolam:
8-nitro-6-(2-chlorofenyl)-1-metyl-4H-[1,2,4]triazolo[4,3-a][1,4]benzodiazepine

Hoppas nästa e en vass triazolo fast ja tycker om flubromazolam och känns som en äkta benzo.
Såg nu den är under utredning på: http://www.folkhalsomyndigheten.se/d...olam-06265.pdf

Lika så: http://www.folkhalsomyndigheten.se/d...8-2014-rev.pdf fast inkom 24juli så finns nog tid sen har dom redan på G nya men jag ska ha 5000 1mg flubromazolam och 3000 0,5mg flubromazolam
Citera
2014-12-29, 04:28
  #1205
Medlem
Existensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemCom
Spice i sina flubbo..

Du får skärpa dig lite. Du tar en pilla får en psykos, då är det på automatik spice i dina flubbo för en annan shop som har koppling till den du köpt från har rea på sina produkter.
Jo men klart att det finns en röd tråd.

När TT hade sina vita kryss så var det inte rea på Thestoned.

Tycker att du ska tänka över dina inlägg lite då det kan förstöra för vilken shop som helst.

Jag chansar på att du har lite problem redan innan du tog flubbo, så kom en psykos så ska du kanske inte skylla på tabletterna utan kanske rannsaka dig själv.

Och nu vill du ha kompensation för psykavgifter. Nej men såklart, det luktar inte missbruka tendenser om det.

Jag körde för fort med min bil, kan jag skicka böteslappen till BMW?
Någon kompensation borde jag få eftersom deras bilar kan köra snabbare än 110km /h.

Eller vad tycker du?


Alltså, jag har tänkt igenom det och det skulle försvåna mig om det var så då det aldrig varit något strul tidigare med något alls. Jag har alltid fått produkter av hög kvalitet och har inte heller läst någon annan som haft problem med det.
Jag vill gärna veta vad det är som skiljer sig med dom då det tydligt är något i dom som jag inte tål med dom. Jag kan tillägga att det endast är dom jag känner med snarlik problematik till mig som reagerar på det sättet jag gjort, inte andra.
Det måste ju vara något i dom som skiljer sig, varför skulle jag annars reagera speciellt annorlunda på just dom?

Att jag tänkte speciellt på cannabinoider är endast för att det är det enda som jag vet om att jag är extremt känslig mot. Får ett liknande tillstånd av många sorter spice + cs därav att jag blev rädd att det är så

Men du har rätt, borde absolut köra en analys innan jag misstänker någon för något, sry
Citera
2014-12-29, 14:03
  #1206
Medlem
Zzmurfs avatar
Fan, jag börjar bli lite orolig nu!
Gjorde min order hos CL igår och skickade mejl med UKASH på kvällen.
Har fortfarande inte fått något svar. Drog iväg ett till mejl för en timma sedan.
När jag skrev till dom i Lördags så svarade dom att dom skulle ha öppet som vanligt, så får se vad som händer.

Det här är första gången jag beställer flub.
Jag hoppas verkligen dom blir skickade idag, skulle verkligen vilja forska lite imorgon!
Citera
2014-12-29, 14:09
  #1207
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzmurf
Fan, jag börjar bli lite orolig nu!
Gjorde min order hos CL igår och skickade mejl med UKASH på kvällen.
Har fortfarande inte fått något svar. Drog iväg ett till mejl för en timma sedan.

Jag hoppas verkligen dom blir skickade idag, skulle verkligen behöva dom tills imorgon..

Då blir det nog skickat. CL brukar vara snabba.

Fick från CL idag äntligen, fan vad segt det var att vänta alla dessa helgdagar, men nu är min räddning här. 30st 1mg Flubromazolam. Och imorgon får jag min backup från n2p0 förmodligen, Klonazolam. Mums mums. Det blev skickat under helgdagarna så imorgon låter rimligt. Detta är min självmedicinering då min läkare inte kan förskriva något vettigt för sömnen ännu (tolerans från Imovane, hon avvaktar och skriver ut Stilnoct så länge, fungerar ännu sämre.).

Jag kan återkomma med omdöme på deras batch röda 1r, men jag tror de håller hög kvalité, det har de gjort förr iaf.
Citera
2014-12-29, 14:20
  #1208
Medlem
Zzmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Då blir det nog skickat. CL brukar vara snabba.

Fick från CL idag äntligen, fan vad segt det var att vänta alla dessa helgdagar, men nu är min räddning här. 30st 1mg Flubromazolam. Och imorgon får jag min backup från n2p0 förmodligen, Klonazolam. Mums mums. Det blev skickat under helgdagarna så imorgon låter rimligt. Detta är min självmedicinering då min läkare inte kan förskriva något vettigt för sömnen ännu (tolerans från Imovane, hon avvaktar och skriver ut Stilnoct så länge, fungerar ännu sämre.).

Jag kan återkomma med omdöme på deras batch röda 1r, men jag tror de håller hög kvalité, det har de gjort förr iaf.
Har det fortfarande kommit nästkommande arbetsdag för dig nu runt Juletid?
För jag räknar med att få mina Flubro på Tisdag.

Det här är min första beställning inrikes i December. Men har fått en hel del från utrikes, och där har det inte varit någon som helst fördröjning.
Citera
2014-12-29, 14:21
  #1209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzmurf
Fan, jag börjar bli lite orolig nu!
Gjorde min order hos CL igår och skickade mejl med UKASH på kvällen.
Har fortfarande inte fått något svar. Drog iväg ett till mejl för en timma sedan.
När jag skrev till dom i Lördags så svarade dom att dom skulle ha öppet som vanligt, så får se vad som händer.

Det här är första gången jag beställer flub.
Jag hoppas verkligen dom blir skickade idag, skulle verkligen vilja forska lite imorgon!

Fick mina 200st idag av chem..gal.net la order den 22/12 så du har ditt imorgon.
Tror dom packar för fullt därför inget svar på mailen.
Står det skickat på din order?
Nu e värsta jul posten över med me alla jävla julkort och presenter så normal tid idag faktiskt. Inte 3 Tim sen.

Kommer imorgon och gör de inte det så vet jag inte.
Kolla mailen vid 16:00 idag eller deras hemsida om det står skickad. Då ska du ha den imorgon.
Eller står de skickat redan? Då har du de imorgon.

Nu ska ja testa några gul/gröna 0,5mg och se om 1mg är sämre.

Så en 70is lakris shot och rövin till detta Smaskens till sista pixen sen e de avis. Fast lite väl med en 70cl lakris shot så 5-10 4cl räcker
Tur dom e billiga då :-)
Citera
2014-12-29, 14:23
  #1210
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzmurf
Har det fortfarande kommit nästkommande arbetsdag för dig nu runt Juletid?
För jag räknar med att få mina Flubro på Tisdag.

Det här är min första beställning inrikes i December. Men har fått en hel del från utrikes, och där har det inte varit någon som helst fördröjning.

Ja det gjorde väl det. CL skickade mina Flubromazolam den 23:e, och de kom idag den 29:e som faktiskt är nästa arbetsdag. Saker som skickades under helgen kommer nog imorgon, likaså om du beställer idag.

Nu har jag aldrig använt Ukash när jag handlat av CL, utan banköverföring. Då vi har samma bank ser de min insättning på direkten och skickar alltid fort som satan. Det ska nog gå lika bra med Ukash.
Citera
2014-12-29, 14:33
  #1211
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Om man skulle käka en 0.75mg/vecka, tror du fortfarande att toleransen skulle öka?

Försöker inte låta katig utan undrar mest om denna skulle funka som en semi-temporär sömnis.

Nej, enstaka gång per vecka borde vara lugnt. Den sortens tolerans som ökar är tex om du tar 1 mg dag 1 så kanske du behöver 1.5 mg dag 2. (bara siffror tagna från luften).
Citera
2014-12-29, 15:43
  #1212
Medlem
Hoppas bara mina har kommit trött på AT:n :/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback