Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-06, 15:52
  #2761
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnobbenL

Okej egentligen gillar jag knox lös men nu kommer jag aldrig ta i en knox med tång ens. Tack mannen


smaken är som baken
Citera
2017-07-06, 15:57
  #2762
Medlem
SnobbenLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
smaken är som baken

Smaken é som röven, klöven.
Citera
2017-07-27, 10:45
  #2763
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Produkt: Siberia Brown.
Finns som: Portion.
Smak: Mint.
Betyg: 5/5
Pris: 45 kr.

Siberia Brown har blivit mitt
favoritsnus. På morgonen får man en nikotinkick av det. En Siberia är som 5 snusar. En snus är på 43mg nikotin.
Citera
2017-07-31, 20:07
  #2764
Medlem
hejmackans avatar
Snus: Skruf tranbär
Smak: tranbär, tobak och kärlek!
Betyg: 4/5
Pris: 42 riksdaler

Ett trevligt snus, smakar gott och känns bra, passar bra till fika och ''sitta i bilen snus''. Inga konstigheter helt enkelt. En aning för stor prilla för min smak annars felfri.
Citera
2017-07-31, 20:08
  #2765
Medlem
Produkt: Ettan jakt
Finns som: Lös
Smak: Smakar djurpäls som legat ute på vintertid och den vanliga ettansmaken
Betyg: 4/5
Pris: 49 riksdaler

Rekomenderas till en van lössnusare som vill pröva något nytt som inte är det gamla vanliga grov, general etc.
Citera
2017-08-18, 16:01
  #2766
Medlem
Alkyonioss avatar
Någon som vet vad skillnaden mellan General 22 som SM släppte för ett ta gsedan som limiterad utgåva och nya General One som släpptes i veckan i samarbete med Alexander Gustavsson är?

För så vitt jag kan se och känns är de identiska både vad gäller förpackning och smak. Trevligt att One-serien verkar vara "permanent" i alla fall.
Citera
2017-08-27, 17:47
  #2767
Medlem
kool-g-raps avatar
Produkt: Lundgrens Skåne Vit
Betyg: 5+
Pris: 32kr

Mitt nya favoritsnus! Helt sjukt överlägset allt annat snus för mig.
Jag har snusat i 16år ungefär och har på senare tiden blivit trött på snussmak och har dom bara inne en liten stund tills de börjar rinna och smaka för mycket bara för att få i mig nikotin och känslan av att ha en snus under läppen. Tror det är för att snusen är för salta och jag producerar för mycket saliv.

Men en Lundgrens har jag inne en timme eller två utan att störa mig på att dom smakar eller rinner för mycket, dom blir inte heller slabbiga som vissa när dom ligger inne för länge. Dom smakar lite subtilt och friskt, lite bär aktigt istället för den salta snus smaken som tar över för mycket. Helt i min smak!!

Priset är ett plus också! Lite dyrare än det jag brukar snusa men helt klart värt.
__________________
Senast redigerad av kool-g-rap 2017-08-27 kl. 17:50.
Citera
2017-08-27, 22:50
  #2768
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeiboi98
Produkt: Siberia Brown.
Finns som: Portion.
Smak: Mint.
Betyg: 5/5
Pris: 45 kr.

Siberia Brown har blivit mitt
favoritsnus. På morgonen får man en nikotinkick av det. En Siberia är som 5 snusar. En snus är på 43mg nikotin.

har inte sett det , men låter bra. mintsmak är lite bögigt men jag gillar ju det
Får se om man hittar det nånstans
__________________
Senast redigerad av kenozoikum 2017-08-27 kl. 22:55.
Citera
2017-09-23, 21:08
  #2769
Medlem
kebabloves avatar
Någon som har slut att recensera one serien ?
Citera
2017-09-27, 15:01
  #2770
Medlem
Mr.Nesss avatar
Produkt: General White One
Betyg: 5
Pris: 30 kr

Snusar i normala fall Kaliber + Vit, men kommer nog att gå över till One nu. Riktigt gott snus i fina prillor som ligger som en smäck under läppen. Vet inte hur jag ska beskriva smaken men tror mig känns lite citrus, vilket är fint.
Citera
2017-09-27, 16:50
  #2771
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kebablove
Någon som har slut att recensera one serien ?

Produkt: General One
Betyg: 5
Pris: 32kr/dosa

Mindre i dosan men lägre pris.
Portionerna är större och mjukare än andra, ytan känns nästan len. Lägger sig riktigt bra under läppen och smakar i stort sett identiskt som originalet (bergamott + citrus). Lite starkare dock (14mg/g). Ett steg upp från vanliga Generalen imo
Citera
2017-10-19, 11:36
  #2772
Medlem
Produkt: Lundgrens Skåne vit
Finns som: Portion
Smak: Lätt tobakssmak med stark smak av skogsbär och lätta toner av lakrits (inget man märker på samma sätt som ett lakritssnus)
Pris: Vet ej
Betyg: 4/5


Fantastisk snus. Grym design på dosan samt god och bra snus som man kan ha inne länge.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback