2017-05-17, 14:47
Bannlyst
Produkt: Granit Lös / Granit Portion
Finns som: Lös & Portion & White
Smakar: Vänta, lär ta en pris nu för att "komma ihåg", kan faktiskt inte beskriva smaken i efterhand. Jag tar en lös nu iallafall och fortsätter skriva: Vad i helvete. Den har ingen smak alls, samtidigt som det är lite för stark smak? Hur fasen beskriver man den här... Haha nej jag ger upp. Det är nog konstigt att läsa denna mening, men tänk er att den är skriven under en tid på ca 6 minuter med många pauser, så läs den långsamt så kanske den låter lite mer logisk. Iallafall helt jävla obegriplig smak, men jävla go'!
Betyg: 5. Billig, Smakar bra, Sitter bra, Lätt att forma och luktar mycket friskt.
Pris: 45kr för en dosa lös, men ca 35kr per dosa om man köper en stock @ snusbolaget, eller 39kr per dosa om man köper en stock @ Willys. Portion kostar säkert runt 20an.
Citera
2017-05-19, 19:06
Medlem
Mr.Nesss avatar
Produkt: Nordic Storm Slim White Original
Finns som: Vanlig och vit Portion
Sammanfattning:Vill beskriva smaken som blommig, men inte för mycket, utan det smakar också som snus ska göra. Gillade verkligen detta. Slimportioner som är välfyllda och rinner lagom mycket.
Känns som att jag kommer varva med en stock av detta snuset mellan varven
Betyg: 4/5
Pris: 29 kr/dosa & 225kr/stock (Snusbolaget)
Citera
2017-05-31, 22:53
Medlem
Insåg efter 1 timme att köra cold turkey inte är vägen att gå så here goes:

Produkt: Onico original white
Finns som: Finns väll några olika?
Sammanfattning: Luktar väldigt väldigt mycket parfym och smakar lika så...Positivt att det sticker sådär skönt under läppen.
Betyg: 2/5
Pris:38kr?!

Finns det något bättre alternativ som iaf lite påminner om snus?
Citera
2017-06-02, 21:55
Medlem
Blackra1ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlodigTampong
Produkt: Granit Lös / Granit Portion
Finns som: Lös & Portion & White
Smakar: Vänta, lär ta en pris nu för att "komma ihåg", kan faktiskt inte beskriva smaken i efterhand. Jag tar en lös nu iallafall och fortsätter skriva: Vad i helvete. Den har ingen smak alls, samtidigt som det är lite för stark smak? Hur fasen beskriver man den här... Haha nej jag ger upp. Det är nog konstigt att läsa denna mening, men tänk er att den är skriven under en tid på ca 6 minuter med många pauser, så läs den långsamt så kanske den låter lite mer logisk. Iallafall helt jävla obegriplig smak, men jävla go'!
Betyg: 5. Billig, Smakar bra, Sitter bra, Lätt att forma och luktar mycket friskt.
Pris: 45kr för en dosa lös, men ca 35kr per dosa om man köper en stock @ snusbolaget, eller 39kr per dosa om man köper en stock @ Willys. Portion kostar säkert runt 20an.
Konstig smak. Inte äckligt men inte god heller
Citera
2017-06-03, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Produkt: Jacobssons Special Strong Cola
Finns som: Portion
Smakar: Luktar och smakar som hubba bubba tuggummi. Känns som man har en bit godis i munnen och tyvärr lite söt för min smak. Kan vara gott med någon prilla ibland men för mycket och man tröttnar fort. Gillar man inte tobakssmaken så är detta ett bra snus.
Betyg: 2.5/5
Pris: 42kr hos Snusbolaget

Produkt: General G.3 Extra Strong Slim Portionssnus
Finns som: Portion
Smakar: Klassisk, fyllig snussmak med inslag av lite citrus och örter. Trevlig upplevelse som håller i länge. Helt enkelt ett snus som leverera med bra kvalitet.
Betyg: 4/5
Pris: 44kr hos Snusbolaget

Testat Jacobssons Cola, spännande och helt ok styrka men fick dessvärre halsbränna efter ett par dagar. Men har hittat en ny produkt som smakar bra som dessutom är löjligt billigt (för mig som kör med 4 portionspåsar samtidigt) Dry White snus men som kan blötläggas efter egen smak

https://expressnus.se/klassisk-portion har ej testat deras andra smaker ännu
Citera
2017-06-07, 10:37
Bannlyst
Produkt: General Xrange Strong Slim White Large.
Finns som: Portion (vad jag vet)
Smakar: Känns knappt under läppen, svag söt smak och den höga nikotinhalten ger den en god effekt.
Betyg: 4.5/5.
Pris: 35kr där jag köpt.

Rekommenderar verkligen till er som gillar XR och har provat General XR Original!
Citera
2017-06-18, 15:07
Bannlyst
Produkt: Oden´s Extreme
Finns som: Detta är Lössnus
Smakar: Skit, eller det luktar skit iallafall, men det gör det mesta snuset för någon som är van att göra eget.
Betyg: får en 3:a av mig
Pris: tror det var ganska dyrt

Snuset har 22mg/g nikotin så det är typ 3 gånger så starkt som vanligt snus, tror det är det starkaste snuset på marknaden, och eftersom jag trycker in typ 10 gram åt gången så blir det rätt mkt nikotin, jag blir inte yr av det dock men illamående då jag sitter med typ 220mg nikotin i käften jämfört med en casual snusare med typ general portion som har kanske 4-5mg inne.

hoppas jag inte avlider nu bara
Citera
2017-06-21, 00:15
Bannlyst
Snuset har 22mg/g nikotin så det är typ 3 gånger så starkt som vanligt snus, tror det är det starkaste snuset på marknaden

Siberia Röd innehåller 42mg per prilla
Citera
2017-07-03, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelslakt
Snuset har 22mg/g nikotin så det är typ 3 gånger så starkt som vanligt snus, tror det är det starkaste snuset på marknaden

Siberia Röd innehåller 42mg per prilla

Siberia brown kör jag nu, så kan ju recencera den

Produkt: Siberia Brown
Finns som: portion
Smakar: menthol typ
Betyg: får en 4:a
Pris: 39 spänn på ica

Snusen bränner först rätt mycket under läppen, men det avtar efter ett tag, den är rätt god att snusa om man gillar portion antar jag, jag själv är inget fan av portionssnus dock. inget nikotinsnurr av en prilla så jag ska väl ta och lägga in en fyra fem stycken nu och testa om jag ens kan bli påverkad av nikotin på gamla dar.
Citera
2017-07-05, 19:25
Medlem
SnobbenLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
Produkt: Oden´s Extreme
Finns som: Detta är Lössnus
Smakar: Skit, eller det luktar skit iallafall, men det gör det mesta snuset för någon som är van att göra eget.
Betyg: får en 3:a av mig
Pris: tror det var ganska dyrt

Snuset har 22mg/g nikotin så det är typ 3 gånger så starkt som vanligt snus, tror det är det starkaste snuset på marknaden, och eftersom jag trycker in typ 10 gram åt gången så blir det rätt mkt nikotin, jag blir inte yr av det dock men illamående då jag sitter med typ 220mg nikotin i käften jämfört med en casual snusare med typ general portion som har kanske 4-5mg inne.

hoppas jag inte avlider nu bara

Hahahahahahha. Dyrt snus, "hoppas jag inte avlider", luktar och smakar skit. Och ändå får det en trea?!😅 har du provat någon snus som får en etta? Bortsett från ettan
Citera
2017-07-05, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnobbenL
Hahahahahahha. Dyrt snus, "hoppas jag inte avlider", luktar och smakar skit. Och ändå får det en trea?!😅 har du provat någon snus som får en etta? Bortsett från ettan

fick en 3:a pga av att det var så starkt och tillfredsställande, knox lös får en 1:a eftersom det är både svagt och smakar skit
Citera
2017-07-05, 22:33
Medlem
SnobbenLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
fick en 3:a pga av att det var så starkt och tillfredsställande, knox lös får en 1:a eftersom det är både svagt och smakar skit

Okej egentligen gillar jag knox lös men nu kommer jag aldrig ta i en knox med tång ens. Tack mannen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in