2019-10-29, 20:26
  #6985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är ingen ursäkt för att ha sex 1 gång per månad.

2) Kan du klaga på män som köper sex i den situationen?
Nu är det ju även män som säger att de är för trötta för sex när barnen är små eftersom de aldrig är utsövda
Citera
2019-10-29, 20:27
  #6986
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det ändrar inte att dynamiken i civila relationer är att kvinnor förväntar sig att män ska uppvakta dem och sen dissar dem som en rolig grej.

2) Det gör civil dating till en förnedrande grej för män.

3) Är det då konstigt om män hellre åker till en bordell och köper sex? De behöver inte slösa pengar på dejter som inte leder till sex och de slipper bli dissade och förnedrade.

4) Inse att civila kvinnor bara är riktigt dåliga horor.

1. Rolig grej? Skärp dig.

3. Det är bara det att de flesta inte vill åka till bordell och köpa sex. Menar du att det inte är förnedrande att betala för att någon ska ha sex men en? Samtidigt som det kan vara förnedrande att bli betalad att utföra sexuella tjänster. En skitsituation för båda inblandade alltså.

4. Tala för dig själv.
Citera
2019-10-29, 20:28
  #6987
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Finns nog rätt många kvinnor som skulle betala för att få sin egen Christian Grey, ja. Grejen är bara att de inte behöver det.

Jag är själv lång, snygg och har numera också en ganska bra lön. Hade jag bara anammat det dominanta beteendet (som ju är det viktigaste) hade kvinnor stått på kö. Men jag orkar inte förändra min personlighet för deras skull. Iaf inte just nu. Kan ju lika gärna köpa sex istället.

För övrigt har jag två kompisar i min ålder (ca 30) som är väldigt framgångsrika med tjejer. Båda två säger att det som fungerar överlägset bäst är att behandla tjejerna som mindre vetande, små barn, hundar typ. Då blir dem som besatta. Har man lärt sig att bete sig så mot kvinnor är de nog väldigt lättdresserade. Det finns PUA-tekniker som går ut på att göra kvinnan besatt av din bekräftelse, så pass att hon gör precis vad som helst för att få den. Speciellt en av kompisarna kör den ofta, med stor framgång. Så ah, du har fel här.
Japp, och jag och mina väninnor (ca 30, långa, snygga och har ganska bra lön) är väldigt framgångsrika med män. Det som fungerar överlägset bäst är att behandla männen som mindre vetande, små barn. När man väl lärt sig det är männen väldigt lättdresserade.
Citera
2019-10-29, 20:29
  #6988
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Sverige ska självklart vara patriarkalt, men det patriarkatet ska utgöras av svenska män, inte utländska. Självklart har dagens svenska män en del att lära av mena män, det betyder dock inte att vi behöver ta efter dem fullt ut, eller ta hit dem.

Vi behöver nog reda ut vad ett patriarkalt samhälle innebär. Det består nämligen inte av män som ligger på sofflocket och spelar tv-spel, vilket Babianen föreslagit som samhällsordning flera gånger. Och du har faktiskt i dessa fall också frågat varför en man måste vara den som arbetar, vad det spelar för roll om han är arbetslös o.s.v.
Citera
2019-10-29, 20:30
  #6989
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jag har inte koll på vem han är men jag har röstat emot massinvandring men majoriteten har röstat för och det har förmodligen du gjort också. Du får alltså vara nöjd och gilla läget och hoppas på att även svenska män tar efter MENA-männens attityder.
Så för eller emot män som LavezziLrey i Sverige?
Citera
2019-10-29, 20:31
  #6990
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vi behöver nog reda ut vad ett patriarkalt samhälle innebär. Det består nämligen inte av män som ligger på sofflocket och spelar tv-spel, vilket Babianen föreslagit som samhällsordning flera gånger. Och du har faktiskt i dessa fall också frågat varför en man måste vara den som arbetar, vad det spelar för roll om han är arbetslös o.s.v.
Kanske män som sitter på torget och tuggar khat hela dagarna?
Citera
2019-10-29, 20:34
  #6991
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Japp, och jag och mina väninnor (ca 30, långa, snygga och har ganska bra lön) är väldigt framgångsrika med män. Det som fungerar överlägset bäst är att behandla männen som mindre vetande, små barn. När man väl lärt sig det är männen väldigt lättdresserade.

Ja du kan ju intala dig att jag ljuger om det känns bättre.

Sen din oförståelse för skillnader i manlig och kvinnlig biologi kan vi lämna därhän, men den gör så klart att dina liknelser faller platt, och istället blir något skrattretande
Citera
2019-10-29, 20:35
  #6992
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Du kan se det på twitter där kvinnor mobbar och förnedrar män som uppvaktar dem.

2) Det brukar vara extra populärt på Valentine's Day då män anstränger sig för att bjuda ut kvinnor på restaurang och kvinnorna hänger ut dem som losers på sina twitter.
Uppenbarligen hämtar du din fakta från amerikanska tonårsfilmer för vuxna män bjuder inte ut kvinnor på alla hjärtans dag om de inte redan är i relation.

Kanske du borde sluta att tro att vuxna människor uppför sig som tonåringar
Citera
2019-10-29, 20:36
  #6993
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så för eller emot män som LavezziLrey i Sverige?

Jag har som sagt var inte koll på honom men återigen säger jag att folkviljan ska råda och den är att vi ska massimportera MENA-män.

Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Sverige ska självklart vara patriarkalt, men det patriarkatet ska utgöras av svenska män, inte utländska. Självklart har dagens svenska män en del att lära av mena män, det betyder dock inte att vi behöver ta efter dem fullt ut, eller ta hit dem.

Ja patriarkat är förstås mycket bättre och självklart bör vi avskaffa feminismen när t.o.m. kvinnorna vill ha män som är emot feminism. Vi bör förstås också avskaffa lagar som t.ex. våldtäkt eftersom kvinnorna inte tycker att det är något som är speciellt oönskvärt.
Citera
2019-10-29, 20:37
  #6994
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja du kan ju intala dig att jag ljuger om det känns bättre.

Sen din oförståelse för skillnader i manlig och kvinnlig biologi kan vi lämna därhän, men den gör så klart att dina liknelser faller platt, och istället blir något skrattretande
Vem fan har pratat om manlig och kvinnlig biologi, jag har pratat om att män mår bäst om de blir dresserade.
Citera
2019-10-29, 20:39
  #6995
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jag har som sagt var inte koll på honom men återigen säger jag att folkviljan ska råda och den är att vi ska massimportera MENA-män.

Ja patriarkat är förstås mycket bättre och självklart bör vi avskaffa feminismen när t.o.m. kvinnorna vill ha män som är emot feminism. Vi bör förstås också avskaffa lagar som t.ex. våldtäkt eftersom kvinnorna inte tycker att det är något som är speciellt oönskvärt.
Så när jag röstar för att LavezziLrey ska utvisas så röstar du...?
Citera
2019-10-29, 20:41
  #6996
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så när jag röstar för att LavezziLrey ska utvisas så röstar du...?

Vilket parti har du röstat på de senaste valen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in