Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Finns nog rätt många kvinnor som skulle betala för att få sin egen Christian Grey, ja. Grejen är bara att de inte behöver det.
Jag är själv lång, snygg och har numera också en ganska bra lön. Hade jag bara anammat det dominanta beteendet (som ju är det viktigaste) hade kvinnor stått på kö. Men jag orkar inte förändra min personlighet för deras skull. Iaf inte just nu. Kan ju lika gärna köpa sex istället.
För övrigt har jag två kompisar i min ålder (ca 30) som är väldigt framgångsrika med tjejer. Båda två säger att det som fungerar överlägset bäst är att behandla tjejerna som mindre vetande, små barn, hundar typ. Då blir dem som besatta. Har man lärt sig att bete sig så mot kvinnor är de nog väldigt lättdresserade. Det finns PUA-tekniker som går ut på att göra kvinnan besatt av din bekräftelse, så pass att hon gör precis vad som helst för att få den. Speciellt en av kompisarna kör den ofta, med stor framgång. Så ah, du har fel här.
Japp, och jag och mina väninnor (ca 30, långa, snygga och har ganska bra lön) är väldigt framgångsrika med män. Det som fungerar överlägset bäst är att behandla männen som mindre vetande, små barn. När man väl lärt sig det är männen väldigt lättdresserade.