2019-10-29, 18:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Men vad säger du, kvinnor är ju i väldigt hög uträckning för invandring av MENA-män så det är bevisligen vad kvinnor i allmänhet uppskattar.

Citat:
Nej vad får dig att tro det, jag skrev att kvinnor uppskattar dem eftersom de röstar för att ta hit fler.

Citat:
Jag känner inte honom så vad menar du med "män som han"?
Jag undrar alltså vad du själv tycker om de här männen som du säger att kvinnor vill ha här.
Citera
2019-10-29, 18:42
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Jag undrar alltså vad du själv tycker om de här männen som du säger att kvinnor vill ha här.

Jag är emot invandring av MENA-män men svenskar i allmänhet och kvinnor i synnerhet är starkt för det.
Citera
2019-10-29, 18:48
Avslutad
Citat:
Jag är emot invandring av MENA-män men svenskar i allmänhet och kvinnor i synnerhet är starkt för det.
Så då håller du med om att sådana här män inte är önskvärda här:
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Det är uppenbart att svenska män behandlar svenska kvinnor alldeles för bra. Kvinnornas små hjärnor gör att de inte kan hantera det. I Mellanöstern så blir kvinnor behandlade på ett sätt som de kan hantera.
Citat:
Jag förstår vad du menar MEN, du måste förstå att kvinnor inte har någon respekt för någon och enda gången en kvinna har något värde är när du knullar henne. Vem fan bryr sig om vad en kvinna tycker? Om hon inte vill knulla så är hon totalt värdelös. Smuts.
Citat:
MENA-länderna är föredömen för svenska män! Wallah, där är det pli på kvinnorna!
Ge mig pengar så flyttar jag från det här skitmatriarkatet! Tror du att jag vill vara i det här pisslandet? Varje dag så svär jag att jag ska dra utomlands, men jag tjänar för bra med para här. 😁
Citera
2019-10-29, 18:50
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Obegripligt att du har så svårt för att förstå detta: "Jag är emot invandring av MENA-män men svenskar i allmänhet och kvinnor i synnerhet är starkt för det.". Är det något speciellt ord i den meningen som är för svårt?
Citera
2019-10-29, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja självklart. Till exempel har jag bara sovit en handfull nätter de senaste 7 åren.

Jag tycker att sex med andra kvinnor är en lämplig belöning för att han är villig att ge mig en familj.

1) Ja så är det definitivt. Därför är det viktigt att man har sex med andra så att det blir variation i sexlivet.

2) Ja det är rätt massage uppskattas av kvinnan. Men tänkt dig själv tanken att bli påsatt av en man varje vecka för resten av livet. Hur hade du känt?

3) Därför är det naturligt att sexlivet slutar efter att kvinnan har fått barn.

1) Ja det är rätt. Många män betalar kvinnan med resor eller shopping för att hon ska ställa upp på sex.

2) Men då blir det ungefär samma sak som att köpa sex på en bordell, fast med samma kvinna hela tiden.

1) Det är tvärtom sexköp är det som gör att många män orkar med sina relationer. Utan besök på bordellerna hade många män dumpat sina fruar och barn och åkt till Thailand istället.

2) Så kvinnor och White Knights borde vara tacksamma över att män köper sex istället för att dumpa sina fruar.

Jag vet inte om du är gift men du har ändå gjort något slags kontrakt med din man.

Hur ditt kontrakt är verka skilja sig från de flest andra.

Men de flesta har gjort ett kontrakt som består av att de har ensamrätt till sexuella relationer med sin partner. De flesta kvinnor och män tycker det är bra , det gör att de får en speciell relation , det kommer ingen annan in och stör utan det är bare de två.

Det kräver lite eftertänksamhet eftersom de måste hela tiden anpassa sitt beteende och sin tankeverksamhet efter detta , men de flesta är ok med det eftersom det blir en kontinuitet i relationen. Naturligtvis för att det ska vara fungerande måste de samtidigt jobba med att de ska gilla varandra.

Hur ser ditt kontrakt ut ?
Citera
2019-10-29, 18:56
Medlem
over-unitys avatar
Citat:

Är han bara etnisk svensk så är det ingen fara.

Kåta hannar resonerar konstigt ibland vid sexuell frustration. Ett bordellbesök bara så blir de fromma som lamm.
Citera
2019-10-29, 18:57
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Kvinnor har en entitlement mentality som säger att det är män som ska ragga på dem medan de utnyttjar, dissar och förnedrar männen.
Säger vem? Babianen?
Citera
2019-10-29, 18:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Men de flesta har gjort ett kontrakt som består av att de har ensamrätt till sexuella relationer med sin partner. De flesta kvinnor och män tycker det är bra , det gör att de får en speciell relation , det kommer ingen annan in och stör utan det är bare de två.

Det är bullshit och en scam för det betyder att,

a) Kvinnan behöver bara ha sex med en man.

b) Mannen kan inte gå till andra kvinnor när hans fru vägrar eller blir fet och ful.

c) Mannen missar en massa roligt sex medan kvinnan fortfarande får betalt.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Hur ser ditt kontrakt ut ?

Jag försörjer min man i utbyte mot att han stannar med mig.
Citera
2019-10-29, 18:59
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Vad spelar det för roll om han är snygg, trevlig, har en fungerande kuk och är bra i sängen?

Vad spelar det för roll vad han sysslar med när ni inte ses?

Det spelar roll för en relation eftersom det handlar om att dras till olika egenskaper personen ska ha. Inga samtal jag har fokusrar kring enbart sex då det inte är en meningsfull relation enligt mig. Det tröttnar man snabbt på.
Men är det enbart ligg vi pratar om så spelar det ingen roll om han är arbetslös nä. Nu brukar dock inte snygga och trevliga människor vara arbetslösa, generellt alltså.
Citera
2019-10-29, 19:00
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Säger vem? Babianen?

1) Du kan se det på twitter där kvinnor mobbar och förnedrar män som uppvaktar dem.

2) Det brukar vara extra populärt på Valentine's Day då män anstränger sig för att bjuda ut kvinnor på restaurang och kvinnorna hänger ut dem som losers på sina twitter.
Citera
2019-10-29, 19:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det spelar roll för en relation eftersom det handlar om att dras till olika egenskaper personen ska ha. Inga samtal jag har fokusrar kring enbart sex då det inte är en meningsfull relation enligt mig. Det tröttnar man snabbt på.
Men är det enbart ligg vi pratar om så spelar det ingen roll om han är arbetslös nä. Nu brukar dock inte snygga och trevliga människor vara arbetslösa, generellt alltså.

1) Du inser att det inte är normalt att tröttna på sex right?

2) Så du håller med om att mannens resurser är viktiga när kvinnor ingår relationer?
Citera
2019-10-29, 19:03
Avslutad
Citat:
Obegripligt att du har så svårt för att förstå detta: "Jag är emot invandring av MENA-män men svenskar i allmänhet och kvinnor i synnerhet är starkt för det.". Är det något speciellt ord i den meningen som är för svårt?
Jag ville bara att du skulle vara tydlig med att du inte anser att män som LavezziLrey är önskvärda här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in