2019-10-29, 20:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Vilket parti har du röstat på de senaste valen?
Hallå, när jag röstar för att LavezziLrey ska utvisas så röstar du...? Ja? Nej?
Citera
2019-10-29, 20:43
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Hallå, när jag röstar för att LavezziLrey ska utvisas så röstar du...? Ja? Nej?

Du svarade inte på frågan hur röstade du i de senaste valen, jag har röstat på SD.
Citera
2019-10-29, 20:45
Avslutad
Citat:
Du svarade inte på frågan hur röstade du i de senaste valen, jag har röstat på SD.
Det var då förbannat vad segt detta var.

När jag röstar för att LavezziLrey ska utvisas så röstar du vaddå?

Ja eller nej?
Citera
2019-10-29, 20:47
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det var då förbannat vad segt detta var.

När jag röstar för att LavezziLrey ska utvisas så röstar du vaddå?

Ja eller nej?

Ja du är seg, jag har svarat på hur jag har röstat men du har vägrat att svara. Förmodligen för att du har röstat på partier som är för massinvandring av MENA-män.
Citera
2019-10-29, 20:49
Avslutad
Citat:
Ja du är seg, jag har svarat på hur jag har röstat men du har vägrat att svara. Förmodligen för att du har röstat på partier som är för massinvandring av MENA-män.
Du är enig med mig om att män som han inte hör hemma i Sverige utan passar bättre i Mellanöstern alltså.

Fan vet varför du inte bara vågar säga det rakt ut.
Citera
2019-10-29, 20:51
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Vem fan har pratat om manlig och kvinnlig biologi, jag har pratat om att män mår bäst om de blir dresserade.

Du tog det jag sa och vände på könen. Det går dock inte att göra eftersom manlig och kvinnlig sexualitet inte fungerar likadant. Kvinnor försöker inte få män i säng och de vill inte ens ha män som de kan dominera så bara där gör du ju bort dig.

Men du kan ju fortsätta att bara ta det jag säger och vända på det (oavsett hur dumt det blir) om det får dig att må bättre.

Rekommenderar också att du låtsas som att den stora och kontroversiella PUA-rörelsen (där detta fenomen mer eller mindre utgör grunden) inte existerar.
Citera
2019-10-29, 20:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Du inser att det inte är normalt att tröttna på sex right?

2) Så du håller med om att mannens resurser är viktiga när kvinnor ingår relationer?

Inte resurser i sig, däremot hans inställning till livet.
Citera
2019-10-29, 20:52
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du är enig med mig om att män som han inte hör hemma i Sverige utan passar bättre i Mellanöstern alltså.

Fan vet varför du inte bara vågar säga det rakt ut.

Jag har sagt rent ut att jag är demokrat och anser att folkviljan i Sverige ska råda och den säger att dessa män är starkt önskvärda här. Du har vägrat svara på hur du har röstat i de senaste valen så jag antar att det beror på att du har röstat på detta. Du bör alltså vara supernöjd!
Citera
2019-10-29, 20:52
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Den sortens arbetslöshet tror jag inte existerar. Det innebär nämligen att man ska ha varit förtryckt sexuellt sedan 15 års ålder då. Och sedan är det inte så att det finns något sexuellt förtryck i Sverige, utan det förtryck är isåfall varje enskild individs upplevelse. Behöver alltså inte vara likamed sant.

Om någon är arbetslös för att man inte kan jobba av någon anledning så är det sin sak. Om man är arbetslös för att man inte orkar jobba och tycker att andra kan betala ens uppehälle bara för att man själv vill ligga på sofflocket, då är man en vad jag kallar slacker.

Men om en söt tjej beter sig fittigt och nobbar en man bara för att han är en slacker så är det kanske inte så konstigt att denne man vill köpa sex och anser att det borde finnas bordeller i närmsta stad?

Eller vad säger du?
Citera
2019-10-29, 20:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Du tog det jag sa och vände på könen. Det går dock inte att göra eftersom manlig och kvinnlig sexualitet inte fungerar likadant. Kvinnor försöker inte få män i säng och de vill inte ens ha män som de kan dominera så bara där gör du ju bort dig.

Men du kan ju fortsätta att bara ta det jag säger och vända på det (oavsett hur dumt det blir) om det får dig att må bättre.

Rekommenderar också att du låtsas som att den stora och kontroversiella PUA-rörelsen (där detta fenomen mer eller mindre utgör grunden) inte existerar.
Jo, kvinnor dresserar män till att ge dem både sex och pengar förstår du. Kvinnor får sex när de vill av väldresserade män och pengar när de vill av andra väldresserade män.

Se bara på dig som väldresserat jobbar ihop pengar som du sedan snällt tar med dig till Tyskland. Tänk vad vilsen du skulle vara om du inte hade denna ledning från kvinnor, du skulle bara flyta omkring i tillvaron helt utan styrning.
Citera
2019-10-29, 21:00
Avslutad
Citat:
Jag har sagt rent ut att jag är demokrat och anser att folkviljan i Sverige ska råda och den säger att dessa män är starkt önskvärda här. Du har vägrat svara på hur du har röstat i de senaste valen så jag antar att det beror på att du har röstat på detta. Du bör alltså vara supernöjd!
Så i omröstningen så röstar du för att LavezziLrey får stanna och så skyller du på folkviljan för att han är här? SMART!
Citera
2019-10-29, 21:00
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Nu är det ju även män som säger att de är för trötta för sex när barnen är små eftersom de aldrig är utsövda

Ja det är jag säker på. Så varför stanna kvar istället för att dumpa femoiden och köpa sex istället?

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
3. Det är bara det att de flesta inte vill åka till bordell och köpa sex. Menar du att det inte är förnedrande att betala för att någon ska ha sex men en? Samtidigt som det kan vara förnedrande att bli betalad att utföra sexuella tjänster. En skitsituation för båda inblandade alltså.

1) Varför skulle de inte vilja köpa sex? De får möjligheten att välja sexpartners på samma sätt som kvinnor kan göra.

a) Alla män betalar för sex. Även i civila relationer förväntar sig kvinnorna betalning.

2) Om du tycker att det är förnedrande att både få sex + få betalt för det borde du prata med en psykolog.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Uppenbarligen hämtar du din fakta från amerikanska tonårsfilmer för vuxna män bjuder inte ut kvinnor på alla hjärtans dag om de inte redan är i relation.

Kanske du borde sluta att tro att vuxna människor uppför sig som tonåringar

1) Oavsett ändrar det inte att kvinnor sitter och väntar på att män ska ragga på dem för att sedan brutalt dissa och förnedra männen som gör det.

2) Ingen kvinna skulle nånsin sätta sig i den situationen.

3) Med tanke på det här är det mycket mindre förnedrande för män att köpa sex av horor än av civila kvinnor.

a) För att hororna accepterar pengarna och särar på benen.

b) Civila kvinnor tar pengarna, förnedrar mannen, och vägrar ligga med honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in