2019-10-29, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jo enligt det svenska folket och speciellt bland kvinnorna är de som sagt mycket önskvärda i Sverige. Jag som demokrat tycker att folkviljan ska råda som jag sagt även om jag har andra preferenser.
Vem har sagt att det är folkviljan, de är väl bara precis lika ointresserade av att ta ställning i frågan som du är. Men de flesta säger i a f ifrån när de hör sån skit som han kläcker ur sig till skillnad från dig som verkar tycka det är ok.
Citera
2019-10-29, 19:51
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Vem har sagt att det är folkviljan, de är väl bara lika ointresserade av att ta ställning i frågan som du är.

Nej de allra flesta går och röstar på partier som driver denna politik och kvinnor röstar i betydligt högre utsträckning på partier som är extremt för massinvandring av MENA-män. Det är fullkomligt tydligt att detta är folkviljan.
Citera
2019-10-29, 19:54
Avslutad
Citat:
Nej de allra flesta går och röstar på partier som driver denna politik och kvinnor röstar i betydligt högre utsträckning på partier som är extremt för massinvandring av MENA-män. Det är fullkomligt tydligt att detta är folkviljan.
Och du röstar på ett parti som inte anser att män som LavezziLrey inte är önskvärda i Sverige?
Citera
2019-10-29, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det handlar inte bara om småbarnsföräldrar. I studien som jag länkade till hade par som bara hade en 8 åring fortfarande sex en gång per månad.

a) Par som hade färre barn hade inte mer sex än par som hade fler barn.

2) Jag brukar hinna med sex en gång om dagen. Skulle helst vilja ha sex 2-3 gånger per dag men min man brukar inte känna för det oftare än en gång per dag.

3) Men vi säger att det bara handlar om småbarnsföräldrar om man skaffar 2-3 barn talar vi om typ 5-7 år utan regelbundet sex. Är det konstigt om män köper sex då?

4) Sen måste du räkna in att kvinnor är ganska äckliga efter att ha fött barn så jag tycker inte att man kan kräva att män ska hålla sig till sin partner efter det.

5) För mig handlar det om planering. Sen har jag min man som hjälper till och en nanny som kommer några gånger i veckan.
Majoriteten av alla småbarnsföräldrar arbetar och har inga nannys, i familjer där båda går på försörjningsstöd och går hemma har ork till mängder med sex när barnen är på förskola de har ju timmar barnledig tid mitt på dagen där de kan spela xbox, ha sex, leta porr osv utan att de blir störda av barn som vill något
Citera
2019-10-29, 19:56
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Och du röstar på ett parti som inte anser att män som LavezziLrey inte är önskvärda i Sverige?

Du fantiserar så mycket hela tiden och dubbla negationer är aldrig lyckat.
Citera
2019-10-29, 20:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Majoriteten av alla småbarnsföräldrar arbetar och har inga nannys, i familjer där båda går på försörjningsstöd och går hemma har ork till mängder med sex när barnen är på förskola de har ju timmar barnledig tid mitt på dagen där de kan spela xbox, ha sex, leta porr osv utan att de blir störda av barn som vill något

1) Det är ingen ursäkt för att ha sex 1 gång per månad.

2) Kan du klaga på män som köper sex i den situationen?
Citera
2019-10-29, 20:06
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Försök dressera kvinnor till att betala för att ha sex med dig så får du se hur ”lättdresserade” de är.

Finns nog rätt många kvinnor som skulle betala för att få sin egen Christian Grey, ja. Grejen är bara att de inte behöver det.

Jag är själv lång, snygg och har numera också en ganska bra lön. Hade jag bara anammat det dominanta beteendet (som ju är det viktigaste) hade kvinnor stått på kö. Men jag orkar inte förändra min personlighet för deras skull. Iaf inte just nu. Kan ju lika gärna köpa sex istället.

För övrigt har jag två kompisar i min ålder (ca 30) som är väldigt framgångsrika med tjejer. Båda två säger att det som fungerar överlägset bäst är att behandla tjejerna som mindre vetande, små barn, hundar typ. Då blir dem som besatta. Har man lärt sig att bete sig så mot kvinnor är de nog väldigt lättdresserade. Det finns PUA-tekniker som går ut på att göra kvinnan besatt av din bekräftelse, så pass att hon gör precis vad som helst för att få den. Speciellt en av kompisarna kör den ofta, med stor framgång. Så ah, du har fel här.
Citera
2019-10-29, 20:10
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Dagens män kan inte ta bort ett enda dugg och om de skulle kunna ta bort rättigheter kommer de även att ta bort rättigheter för alla män som inte tillför något av vikt, de arbetslösa, de som inte är anställningsbara, de med låtsasjobb som telemarketing till privatpersoner, de med sjukersättning m.fl.

Jaså, kan de inte? Är kurserna för feministiskt självförsvar så jävla bra alltså?
Citera
2019-10-29, 20:15
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9

Jättemånga kvinnor älskar romantiska berättelser som Grease också. Det måste betyda att kvinnor vill ha romantik och kärlek och åka iväg till rymden i en 50-tals bil........

Onanerar kvinnor till romantiska komedier?

Nej.

Onanerar kvinnor till 50 shades of Grey och liknande?

Ja.
Citera
2019-10-29, 20:15
Avslutad
Citat:
Du fantiserar så mycket hela tiden och dubbla negationer är aldrig lyckat.
Jag vill som sagt att du ska vara tydlig.

Hör män som LavezziLrey hemma i Sverige om det parti som du röstar på får bestämma?
Citera
2019-10-29, 20:19
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Hör män som LavezziLrey hemma i Sverige om det parti som du röstar på får bestämma?

Jag har inte koll på vem han är men jag har röstat emot massinvandring men majoriteten har röstat för och det har förmodligen du gjort också. Du får alltså vara nöjd och gilla läget och hoppas på att även svenska män tar efter MENA-männens attityder.
Citera
2019-10-29, 20:21
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Jo enligt det svenska folket och speciellt bland kvinnorna är de som sagt mycket önskvärda i Sverige. Jag som demokrat tycker att folkviljan ska råda som jag sagt även om jag har andra preferenser.

Citat:

Sverige ska självklart vara patriarkalt, men det patriarkatet ska utgöras av svenska män, inte utländska. Självklart har dagens svenska män en del att lära av mena män, det betyder dock inte att vi behöver ta efter dem fullt ut, eller ta hit dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in