2019-10-21, 22:20
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Män ska ha som mål att göra kvinnor lyckliga främst genom den attityd de har mot dem.

1. Om man är i en relation så bör man förmedla att den är för alltid :av den anledning frun kan slappna av mer.

Exempel:

Mannen och kvinnan bråkar om småsaker. Frun säger hon inte står ut. Mannen kan säga: Jag vet att det blivit lite fel nu men jag ska bättra mig. Jag vill vara med dig för resten av mitt liv. Efter några minuter kommer kvinna känna sig bättre och sluta bråka ,ett omslag kan ske plötsligt.

2. Kvinnan är inte i en relation med en man för att han ska vara opartisk utan för att han ska prioritera henne. Mannen bör alltså anse att hans fru är den som är mest värd hans omtanke ,kärlek och resurser.
Naturligtvis är prostituerade helt otänkbara. Strider mot kontraktet de har.

3. Ljuga och säga sanning. En man bör inte alltid säga vad som poppar upp i hans huvud , det behöver inte vara en sanning. Han måste beräkna hur hans ord tas emot han bör absolut inte säga något som gör henne lessen eller får henne känna sig mindre värd. Snarare ska han eliminera andras negativa omdömen om henne.

4. Mannen ska dessutom inte nedvärdera något hon är eller kan bli. Han bör inte nedvärdera andra kvinnor eller äldre kvinnor eller sjuka. Hon måste kunna föreställa sig en framtid med honom och känna att han kommer vara henne trogen. Han bör också kunna sätta sig in i andra kvinnors situation och inte hävda saker som försämrar för dem. T.ex att män bara ska slösa resurser på de allra vackraste prostituerade och svika sina egna kvinnor.

Mannen och kvinnan som är ihop bör vara överens om detta och jobba på hur de ska få sin partner att känna sig bättre. De bör prata om detta så de vet mer om hur den andre resonerar och försöka lista ut hur just deras familj ska fungera som bäst.

Det är fina tankar, men det är män vi talar om. De har generellt hyfsat enkelspåriga, egoistiska och primitiva hjärnor, så det verkar svårt att uppfylla detta du beskriver. Finns givetvis guldkorn 😄
Citera
2019-10-21, 23:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Var finns dessa studier ?

Det finns studier om att ogifta kvinnor mår bättre än gifta , men det beror sannolikt att det är en uppoffring att få barn att det sliter en del på kvinnor.

En del ensamstående kvinnor blir också mycket olyckliga eftersom de inte får någon vila eller stöd.

Bryr du dig egentligen? En stor del av studierna är själv-rapporterade så de är inte värda nåt.

Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Du är en ovanligt enfaldig kvinnohatande man. Jag klassar inte din kompis B som psykiskt sjuk pga hennes hämningslösa leverne. Konstigt att du inte förstått det än..... haha.

Din övriga mundiarré är inte värd ett skit.

Men ett litet framsteg har du iallafall lyckats ta trots ditt svåra tillstånd, du kallar iallafall inte mig för "ni" och "er" längre........ Nä.jag.kan.inte.tro.det.nä.det.är.omöjligt.......! Herregud WW, innebär detta att du ser mig som en individ trots att jag är kvinna?!!! Vad har hänt?!

Du får nog pm:a B så hon kan spy lite kvinnohat i dina öron så du tillfrisknar. Lite mer av detta kanske:

"Självklart är kvinnor sämre och mindre värda. Men de flesta kvinnor är för blåsta för att inse det."

Och detta är långtifrån det bästaste schizo har skrivit tihihi.
Åhh ni är såna bff nu, ni är för goa', vilket par! Du är en simpel vedervärdig djurknullare och B är en motbjudande kossa, så var det väl? Usch så mycket mundiarré, man glömmer ju.

Det känns inte som att du har alla hästar i stallet tbh.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det är alltså för att det är så hemskt med familj du har behov att visa dig naken på flashback. Du är fast med en massa barn, kan inte äta ordentligt får inte jobba medan andra kvinnor i din ålder tjänar pengar, har långa semestrar med sina lyckliga barn som har mammor som äter och inte går klädda i likadana kläder som lekkamratens 11-åriga syster. Fast dina barn kanske inte får ha några vänner eftersom barn sällan kan hålla tyst om familjen lever hemma

1) Du har en väldigt rosig bild av hur medelklass människor lever med sina familjer. Det känns inte som att du har upplevt det själv.

2) Jag får känslan av att du har hållits inlåst i en källare av din feministiska mamma som har indoktrinerat dig med allt möjligt dumt.

3) Jag tycker att du ska lägga bort Instagram och lära känna riktiga människor. Om du gör det kommer du att se att det inte finns några kvinnor som "har långa semestrar med sina lyckliga barn". In fact är det sannolikt att jag är närmare Instagram mom idealet än de flesta.

Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja till och med Samhall har ju vissa krav, som att inte blotta sig i tid och otid till exempel. Eller gå runt i barnkläder och likt ett peddo försöka locka till sig småflickor som ska säljas på den lokala sexslavmarknaden så de blir lyckliga horor.

Ja grundläggande sociala färdigheter helt enkelt. Tufft när man inte har det. Då får man stanna hemma och leka sekt med familjen istället.

1) Det finns en hel del japansk porr på temat "kvinna som säljs som sexslav". Jag kan länka till några klipp så kan du rub it out och återkomma när du är i balans. Det känns som att det är din sexuella frustration som talar just nu.

2) Jag är inte den som har problem med män, sex, kvinnor som säljer sex, tror att kvinnor blir tvingade att sälja sex, och annat galet.

3) För oss som är sansade framstår det här som att ni har svårt att skilja på fantasi och verklighet.
Senast redigerad av Babianen 2019-10-21 kl. 23:33.
Citera
2019-10-21, 23:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du tror att de med psykoser med paranoida inslag skulle må bättre av att uppsöka bordell och där kanske bli avvisad för att personen uppvisar symtom på psykisk sjukdom.

1) Men nu är de flesta män som går till bordeller helt vanliga män, med helt vanliga liv, som vill ha helt vanligt sex, med helt vanliga tjejer. Varför går det här inte in hos dig?

2) Det finns inget spännande, det finns inget tvång, inga kriminella nätverk som slänger in tjejer i en bil och kör dem till en bordell medan tjejen gråter och ropar på sin mamma.

3) Jag skulle också tycka att det var roligt om det var så. Och det är en fin fantasi that speaks to all of us, https://www.youtube.com/watch?v=zmiRzxXeREE men om män var såna då skulle vi inte ha lagar emot det. De killarna skulle åka fast på 10 minuter.

4) Låt det här sjunka in nu. Låt inte besvikelsen få dig att sjunka djupare in i dina illusioner. Möt verkligheten som den är.
Citera
2019-10-21, 23:50
Medlem
Babianens avatar
1) För er män som inte förstår vad det handlar om kan jag förklara så här,

a) Ful-Fredrik 55 år har en förening för att hjälpa unga män som utnyttjas som gigolos av medelålders kvinnor.

b) Ful-Fredrik berättar att unga killar kidnappas från sina familjer och tvingas bli sex-slavar i Norge. Där får killarna ha sex med 10 kvinnor om dagen som njuter av att killarna är tvingade och skattar medan de rider deras kukar.

c) Självklart gråter killarna för att det gör ont. Får man kuken riden 10 gånger är det klart att det gör ont, eller hur killar?

d) Sen håller Ful-Fredrik och andra suspekta gubbar en demonstration där de protesterar mot alla kvinnor som tvingar in unga killar i sexhandeln.

e) I TV visar man upp "Niklas 25 år" som lurades till Norge med löftet om att han skulle få jobb på en fiskebåt men istället låstes in i ett rum och tvingades ha sex med 10 norska kvinnor om dagen. Niklas mår mycket dåligt av det inträffade och går nu i terapi.

f) Lagar stiftas mot kvinnors utnyttjande av unga män för sex.

2) Det är ungefär så den här debatten ser ut om man är kvinna. Ful-tanter med sexuella fantasier som går ut i media och får oss alla att cringa.

a) Ungefär som att Ful-Fredrik skulle sitta med dreglet rinnande från munnen och berätta om de unga killarna som blir sexuellt utnyttjade som gigolos.

b) Jag tror att alla skulle tycka att Ful-Fredrik var en riktigt ful gubbe som hade runkat till för mycket porr och borde gå hem och låsa in sig i ett skåp.
Senast redigerad av Babianen 2019-10-21 kl. 23:53.
Citera
2019-10-22, 00:03
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Då borde du låta alla dessa knulla av sig på bordell så de inte tvingas ta någon kvinna av låg kvalitet som de sedan råkar göra gravid.

Om det bara handlar om att "knulla av sig" kan man likväl göra det med en docka?!
Citera
2019-10-22, 00:05
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) För er män som inte förstår vad det handlar om kan jag förklara så här,

a) Ful-Fredrik 55 år har en förening för att hjälpa unga män som utnyttjas som gigolos av medelålders kvinnor.

b) Ful-Fredrik berättar att unga killar kidnappas från sina familjer och tvingas bli sex-slavar i Norge. Där får killarna ha sex med 10 kvinnor om dagen som njuter av att killarna är tvingade och skattar medan de rider deras kukar.

c) Självklart gråter killarna för att det gör ont. Får man kuken riden 10 gånger är det klart att det gör ont, eller hur killar?

d) Sen håller Ful-Fredrik och andra suspekta gubbar en demonstration där de protesterar mot alla kvinnor som tvingar in unga killar i sexhandeln.

e) I TV visar man upp "Niklas 25 år" som lurades till Norge med löftet om att han skulle få jobb på en fiskebåt men istället låstes in i ett rum och tvingades ha sex med 10 norska kvinnor om dagen. Niklas mår mycket dåligt av det inträffade och går nu i terapi.

f) Lagar stiftas mot kvinnors utnyttjande av unga män för sex.

2) Det är ungefär så den här debatten ser ut om man är kvinna. Ful-tanter med sexuella fantasier som går ut i media och får oss alla att cringa.

a) Ungefär som att Ful-Fredrik skulle sitta med dreglet rinnande från munnen och berätta om de unga killarna som blir sexuellt utnyttjade som gigolos.

b) Jag tror att alla skulle tycka att Ful-Fredrik var en riktigt ful gubbe som hade runkat till för mycket porr och borde gå hem och låsa in sig i ett skåp.

Vad är det du babblar om?
Citera
2019-10-22, 00:16
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Om det bara handlar om att "knulla av sig" kan man likväl göra det med en docka?!

Det duger inte med dockor, bara tjejer leker med dockor, män måste ha riktig fitta, annars ryker rutorna på närmsta busskur.
Senast redigerad av over-unity 2019-10-22 kl. 01:05.
Citera
2019-10-22, 00:27
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Du är ju för fan inte klok. Du börjar inlägget med att påtala att du inte bryr dig om min person för att sedan dra in mitt yrkesliv och hur jag är inom ramen för det. Gå och lägg dig!
Ja? Och du är för korkad för att begripa att det är två olika saker.
Citera
2019-10-22, 06:36
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Ja? Och du är för korkad för att begripa att det är två olika saker.

Javisst, fullkomligt fritt blås
Citera
2019-10-22, 06:37
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Det duger inte med dockor, bara tjejer leker med dockor, män måste ha riktig fitta, annars ryker rutorna på närmsta busskur.

Finns män i Finland som tycker att dockbordeller är bra verkar det som.
Citera
2019-10-22, 06:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

3) För oss som är sansade framstår det här som att ni har svårt att skilja på fantasi och verklighet.

Hah, denna var bra. Du är rätt humoristisk, det får jag ge dig.
Det är nästan som att du vill få oss att förstå att du trollar.
Citera
2019-10-22, 06:47
Avslutad
Citat:
Det ingår att de bäst lämpade får möjlighet till sex precis som samhället fungerar med den skillnaden att numera dödar man inte eller slänger ut de socialt avvikande ur samhället de får tom. bidrag för att överleva.

Går vi tillbaka till något Darwinistiskt så kommer de starka männen utradera de svaga, de som inte fungerar socialt dessutom kommer de starka att välja vem som får bilda familj och vilja som endast får vara trälar.

Barnhem i Rumänien, Moldavien osv. är fulla av barn till prostituerade eftersom preventivmedel självklart fallerar även hos prostituerade sannolikheten för att någon som har sex 6-7 per dag vecka efter vecka blir oönskat gravid ett par ggr per år är stor, alla prostituerade är ju inte sterila efter clamydiainfektioner fast man skulle kunna tro det.
Precis.
De som ingen frivilligt vill fortplanta sig med är en evolutionär återvändsgränd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in