Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-05, 12:16
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Är det jag som har hög standard eller är 80% av unga kvinnor lite väl runda kring mage, röv och i ansiktet?

Tycker också att många av dem är lite väl mulliga.
Citera
2025-09-05, 18:49
Medlem
lakritcs avatar
Köpte precis en prenumeration. Vilka träskpaddor som gillar en. Jag ser aldrig dem någonsin i kortleken så antar att jag har en högre ELO eller vad man idag kallar den. Finns som tur är snyggingar också.
Citera
2025-09-05, 19:05
Medlem
zebra121s avatar
Ett råd jag kan ge när jag hade Tinder i somras:

# Köp Platinum, ställ er i andra städer och DÖLJ avståndet.
Fick väldigt många matchningar och likes. Direkt.

Kortvarig lycka? Det behöver det inte vara.
Citera
2025-09-05, 19:09
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Ett råd jag kan ge när jag hade Tinder i somras:

# Köp Platinum, ställ er i andra städer och DÖLJ avståndet.
Fick väldigt många matchningar och likes. Direkt.

Kortvarig lycka? Det behöver det inte vara.
På samma sätt som att man vinner på det så tror jag det kan sabba om man befinner sig i typ Malmö och dissas av en betydligt större stad i närheten som Köpenhamn som givetvis inte är intresserade av att träffa svenskar. Nu är det väl inte så många andra fall i Europa som jag kommer att tänka på, Bratislava och Wien möjligen.

Kanske att dölja avståndet hjälper då också.
Citera
2025-09-06, 12:02
Medlem
lakritcs avatar
Verkar vara helt osynlig efter att ha köpt Platinum. Fick initialt samma boost som i början och fem nya matchningar. Därefter har jag inte fått några likes överhuvudtaget på snart ett dygn nu, och det under prime time på helgen som alltid är den bästa perioden.
Citera
2025-09-06, 19:15
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Verkar vara helt osynlig efter att ha köpt Platinum. Fick initialt samma boost som i början och fem nya matchningar. Därefter har jag inte fått några likes överhuvudtaget på snart ett dygn nu, och det under prime time på helgen som alltid är den bästa perioden.

Gör som jag skrev. Ställ dig i en annan stad och dölj ditt avstånd.
Citera
2025-09-06, 21:49
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Gör som jag skrev. Ställ dig i en annan stad och dölj ditt avstånd.
Testat, har ingen effekt. Måste ha saboterat algoritmen efter att jag köpt prenumerationen och svept en aning generöst. Ställer mig där igen och testar att inte röra appen på ett par dagar.

Edit: Ser i inställningarna ut som att man måste ha Tinder Plus för att dölja.
Senast redigerad av lakritc 2025-09-06 kl. 22:08.
Citera
2025-09-06, 22:11
Medlem
tjobrushans avatar
Okej jag uppfattade som att MENA hade väldigt svårt att få till det men .. är det bara jag som tycker att Likes strömmar in som fan den senaste veckan?

Jag har redan dejt på gång, inga bottar. Äntligen fungerar Tinder som den ska, en app för dejt och ONS.

Är jude-algoritmen förstörd resulterat till att alla ser alla nu igen som för tio år sedan eller vad hände? Eller började de bannlysa män som swipar på allt?
Citera
2025-09-06, 22:17
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjobrushan
Okej jag uppfattade som att MENA hade väldigt svårt att få till det men .. är det bara jag som tycker att Likes strömmar in som fan den senaste veckan?

Jag har redan dejt på gång, inga bottar. Äntligen fungerar Tinder som den ska, en app för dejt och ONS.

Är jude-algoritmen förstörd resulterat till att alla ser alla nu igen som för tio år sedan eller vad hände? Eller började de bannlysa män som swipar på allt?
Av de nyare recensionerna på Google Play att döma verkar du vara ganska ensam.
Citera
2025-09-06, 23:27
Medlem
lakritcs avatar
Gjorde ett återköp av prenumerationen och nu trillar likes in igen. För helvete.
Citera
2025-09-06, 23:40
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Sinnessjukt.

Har själv bättre bilder än jag hade när jag sökte aktivt för sex år sedan - fick flera träffar då - och det går sämre än någonsin. Mycket hög kvalitet på samtliga bilderna, profilbilden är ett högupplöst huvudporträtt där jag med finaste sommarbrännan, klarblåa vikingaögon, och halvlånga mörkbruna hår ler med mina Colgatetänder, några bilder från väldigt olika platser, vältränad och slank som framgår av helkroppsbilder, har verifierat mig. Bra, välbetalt jobb. Genomtänkt profil. Vetef-n vad jag hade kunnat göra annorlunda. Bedömer mig som en stabil åtta en bra dag, kanske en nia då jag som det ser ut nu inte behöver arbeta i framtiden.

Hade kunnat tro att jag är en jävla orch som har helt misslyckats med livet. Den vanlige mannen måste ju vara helt körd och ska vara glad för någon lajk om året.

Tror som sagt tyvärr inte att algoritmerna är fuckade utan att detta är medvetet för att mjölka manliga användare som det boskap de ses som.

Första veckan inte avklarad än, men ser mörkt ut hittills.
Sannolikheten för att du är en 9 a är låg då det inte är många män som utseendemässigt kan kallas för 9- 10 poängare. Antagligen om du verkligen ser bra ut, är du 7-8.

Ansåg mig själv vara en 7 a som yngre.

Gällande dejting så är det givetvis som så att vi är äldre idag än de som är yngre, varpå åren gjort sitt och utbudet minskar.

Jag blir helt ointresserad av dejting när jag numera kollar in vad jag får för män även om en hel del ändå kan vara fräscha. Tycker även att de verkar som det är fräschare män ju närmare de bor och att de tär mer galna ju mer avstånd de har. Nu väljer jag iofs bort män som är mycket nära av förståndiga skäl. Man vill inte ha huvudvärk med en kilometers avstånd.

Ett utbud är inte förevigt. Det är egentligen ganska okej då man inte blev gladare när det har större heller.
Citera
2025-09-06, 23:49
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Gällande dejting så är det givetvis som så att vi är äldre idag än de som är yngre, varpå åren gjort sitt och utbudet minskar.

Ett utbud är inte förevigt. Det är egentligen ganska okej då man inte blev gladare när det har större heller.
För kvinnor minskar utbudet med högre ålder och sämre fertilitet. Män får i regel högre status och bättre ekonomi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in