Citat:
Ursprungligen postat av
Draculark
Det är så det ser ut idag. Samhället är förstört. Du ska helst vara en 10a och tjäna ordentligt med pengar om du ska ha en chans på tinder. Extremt kräsna tjejer denna generation som tror dom förtjänar det bästa hela tiden samtidigt som dom ligger hemma i flickrummet hos föräldrarna och tar nakenbilder och spelar in videos till sin onlyfans och reddit fyfan va sjukt det är

Citat:
Ursprungligen postat av
Briascca
Poänglöst med Tinder om du vill träffa någon och inte bli dumpad de 20 första gångerna, och sedan gångerna därefter.
Vill du träffa kvinnor måste du själv befinna dig där tjejerna finns, så börja göra tjejiga saker. Alltså dansa zumba, sjung i kör, gå på kurs och lär dig dreja eller måla, gå med i bibliotekets bokcirklar, börja med hästridning osv.
Är du på platser där män är som Tinder, krogkvällar, bilmekverkstan, fotbollsträningen osv, så kommer du träffa många män och bli bra på manssaker, men du lär dig inget om hur kvinnor funkar..
Du kan också vara med i gaysammanhang för kvinnor umgås gärna med gaymän eftersom de inte är så sexfokuserade på kvinnor, och om du som heteroman är i ett gaysammanhang kan du nog också attrahera heterokvinnor som ofta finns där.
Se till att också vara i de sammanhangen där du kan träffa tjejer där man pratar, umgås och utbyter erfarenheter. Lär dig fråga och prata inte sönder allt själv.
Satsa inte på att först få någon att knulla med, utan satsa på vänskap, därför att vänner är det viktigaste i livet och din kommande kvinna kommer också vara din bästa vän.
Får du inte kärleksnapp kommer det åtminstone alltid att bli minst trevligt. Det får du oftast aldrig på Tinder, där är det vanligen bara digital besvikelse.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tidsmaskinisten
Klistrar in det jag precis skrev i en annan tråd: Om vi tar Tinder som exempel kan man i statistiken de själva publicerat läsa att det finns 8x gånger så många män på Tinder som kvinnor. Detta innebär att kvinnor har ≈800% chans att lyckas, medan mannen enbart har ≈15% chans att lyckas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Joe88
Första dejten på nästan två år. Hon var en sjua/svag åtta på bilderna men tyvärr bara 5/10 IRL, med ett par utseendemässiga turn offs som inte syntes på bilderna. Synd, men lite kul ändå att det i alla fall hände
nånting. Det kändes länge som det var större chans att hitta en dejt på Nordpolen än via Tinder, men nu är i alla fall den streaken bruten.
I övrigt helt dött. Inte fått en matchning eller ens en like på två veckor. 3 matchningar totalt sedan jag startade kontot för 3 veckor sen. Varav 1 bor i annan stad. Detta alltså för en lång, vältränad, snygg man i mid 30s med jobb och ordnad ekonomi

I en stad med 250 tusen invånare. Skrattretande. Tur man inte betalar för skiten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kip.Kinkel
Killar, vill ni träffa en seriös tjej? Undvik Tinder! I dagens samhälle är Tinder en prostitutionssida där högstbjudande får ligga. Ni är bättre än så!
Citat:
Ursprungligen postat av
Overmind
Nu fick jag min andra "like" denna vecka och det är en asiat som bor 88668 km härifrån och har någon skrift i sin profil som jag inte kan tyda.... Kan man blocka sådant eller inställning i Tinder??? Det är fan inte okej! Reptilhjärnan får lite dopamin och man blir glad att man får en "like" och så är det bara käbbel och trams! Vad fan?
Samma sak när man får en "like" och kvinnan bor i Stockholm??? Det är långt utanför min 10 mils radie. Betyder det hon varit här i närheten och sen använt Tinder och då dyker hon upp i mitt flöde?
Någon som vet hur detta fungerar?
Jag har suttit och läst här ett tag. Fan vilken jävla incel tråd detta har blivit.
Jag träffade min brud på Match. Och innan jag träffade henne var jag på flera andra dejter med.
Det var förvisso några år sedan men ändå, inte så många år sedan.
Om ni verkligen vill lyckas hitta en brud så är det första steget att sluta sitta på Flashback och runka åt varandras misslyckande. Istället för att sitta här och bekräfta varandras kvinnohat och personliga misslyckanden borde ni lägga tiden på att jobba på er själva. För det är inte speciellt svårt att hitta en brud via nätet om man inte är antingen ful som stryk eller har ett uselt tillvägagångssätt.
Nej man måste inte vara någon jävla 10a eller rik som ett troll. Det handlar om andra saker. Jag tänker inte sitta och berätta för er vad ni ska göra, det är nått ni själva bör ta reda på. Det finns gott om ställen på nätet som förklarar hur man lyckas med nätdejting.
För nått fel gör ni. Det är inte så svårt att hitta någon om man har bra bilder, en bra profil och man är lite framåt och rolig.
Att bara sitta här och dela varandras misär kommer inte ge er någon brud. Lägg den tiden på att göra nått konstruktivt. Det är så mycket negativ energi i den här tråden. Inget som kommer ta er framåt, tro mig.