2024-11-06, 15:03
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Jag känner hur kvinnorna börjar göra mig helt jävla tokig och galen. Träffade en kvinna för över en vecka sedan. Efter träffen och fikat ute på mysiga naturreservatet frågar jag henne på sms hur det känns. Jättebra skrev hon. Vi prata om att spela något nästa träff sällskapsspel t ex.

Sen skriver vi 1-2 dagar och en hel helg går och jag frågar henne hur hennes helg varit och vad hon gjort i helgen. Nu har det gått över 8 dagar och hon har inte svarat.

Hon hade enligt henne själv autism, vilket betyder man kan inte ljuga. Man kör med raka rör och brutal ärlighet. Ändå så ghostar hon mig och ljög när hon ville träffas fler gånger.

Jag känner hur dejtandet börjar påverka mitt psykiska mående.

Spelar ingen roll om denne tjej har autism eller inte. Har man inte svarat på åtta dagar så gå vidare. Skulle hon svara senare så säg att hon hade sin chans men hon fimpade sin chans.

Visst är det frustrerande att bli ghostad men sådant beteende är ganska omoget. De flesta ghostar då det är för jobbigt för dem att förklara för sina dejter varför de inte har något intresse. Men jag tror du kommer hitta en till slut!
Senast redigerad av Klappasäften 2024-11-06 kl. 15:05.
Citera
2024-11-09, 17:22
Medlem
Har gått väldigt bra för mig på sistone, efter ett par års torka. 2 dejter denna vecka, en cypriot och ukrainare. Och nu när jag tänker efter har alla mina 10 senaste dejter varit med utländska tjejer, inget mig emot.

Alla konversationer med svenska tjejer slutar med att jag blir ghostad, allt ifrån första meddelandet till efter att jag bjudit ut efter en lång konversation...
Förstår inte varför, nån som upplever samma?
Citera
2024-11-09, 22:37
Medlem
ursprungsindians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChimChim
Har gått väldigt bra för mig på sistone, efter ett par års torka. 2 dejter denna vecka, en cypriot och ukrainare. Och nu när jag tänker efter har alla mina 10 senaste dejter varit med utländska tjejer, inget mig emot.

Alla konversationer med svenska tjejer slutar med att jag blir ghostad, allt ifrån första meddelandet till efter att jag bjudit ut efter en lång konversation...
Ja, svennebrudar ghostar. Inget nytt under solen. Utländska tjejer kan föra en konversation och har vett nog att avsluta på ett snyggt sätt.
Citera
2024-11-10, 01:48
Medlem
lakritcs avatar
Citat:

Såhär var det för mig redan före pandemin. Svenska kvinnor tänker väl att landet inte har någon framtid, misstänker jag. Inget hopp om att det kommer lösa sig bra och därför skiter man också, helt logiskt, i männen.

Egentligen är de förutseende och handlingskraftiga männen de enda som kan vända på eländet. Kvinnornas räddning.
Senast redigerad av lakritc 2024-11-10 kl. 01:53.
Citera
2024-11-10, 02:21
Medlem
Citat:

Vart fan bor ni som får till dejter med utländska tjejer? Jag bor i en mellanstor stad och 99,9 av 100 swipes är standard tråkig blond svensk tjej "som gillar att dricka kaffe och lyssna på Håkan Hellström"....
Citera
2024-11-10, 11:22
Inbillar jag mig eller har tinder en överrepresentation av mental hälsa ohälsa bland kvinnor?.

Kanske är logiskt då en frisk kvinna inte ska behöva Tinder?
Citera
2024-11-10, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capcom.
Inbillar jag mig eller har tinder en överrepresentation av mental hälsa ohälsa bland kvinnor?.

Kanske är logiskt då en frisk kvinna inte ska behöva Tinder?

Många kvinnor lider av psykisk ohälsa.
Citera
2024-11-10, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Vart fan bor ni som får till dejter med utländska tjejer? Jag bor i en mellanstor stad och 99,9 av 100 swipes är standard tråkig blond svensk tjej "som gillar att dricka kaffe och lyssna på Håkan Hellström"....

Stockholm antagligen. Eller möjligen någon universitetsstad.
Citera
2024-11-10, 22:20
Medlem
lundaelevs avatar
Jag bor i Helsingborgsområdet och använder tinder. Värt att notera att jag är homosexuell…

Jag swipear mest och skriver inte särkilt mycket. Jag ska vara ärlig och säga att jag inte matchar med särkilt snygga personer förutom några undantag vilket gör att det inte blir särkilt roligt.

Tycker det är en underhållande app men om man verkligen letar efter kärleken är det nog fel väg att gå…
Citera
2024-11-10, 22:20
Medlem
lundaelevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Många kvinnor lider av psykisk ohälsa.

Upplever en psykisk ohälsa*
Citera
2024-11-10, 23:59
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Stockholm antagligen. Eller möjligen någon universitetsstad.
Precis. De två möjligheterna 👍🏻
Citera
2024-11-11, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Jag bor i Helsingborgsområdet och använder tinder. Värt att notera att jag är homosexuell…

Jag swipear mest och skriver inte särkilt mycket. Jag ska vara ärlig och säga att jag inte matchar med särkilt snygga personer förutom några undantag vilket gör att det inte blir särkilt roligt.

Tycker det är en underhållande app men om man verkligen letar efter kärleken är det nog fel väg att gå…

Bög eller flata?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in