Citat:
Ursprungligen postat av
Zabriskie.Point
Jasså? Nej jag håller faktiskt inte med, träffat flera nu som varit väldigt vettiga, attraktiva, verkar stabila med bra jobb osv. Men det är just de som direkt börjar skicka nakenbilder jag inte blir klok på. Jag tog upp det med en kollega som sa att det kanske handlar om att de vill att jag skickar tillbaka nakenbilder som de sen kan använda i utpressningssyfte. Hur som helst så har jag bara börjat blockera dom som gör så.
Tråkigt om det inte nappar för dig just nu! Prova uppdatera dina bilder kanske? Lite schysst ljus, schyssta kläder och ett inbjudande leende!
Lycka till brorsan!
Deras beteende är low value.
En kvinna som bytet partner som jag byter underkläder är low value.
Många har missuppfattat vad low och high value är. En del tror att det är utseendet, andra tror att det är ekonomin. Men det är bara parametrar som vägs in. Det handlar mer om värderingar, uppträdande, beteenden, integritet, pålitlighet, disciplin. Sedan är ekonomin och utseendet delfaktorer, självklart! Men utan allt det andra är det ingenting.
Exempel på framgångsrika person som är low value är MMA fightern Conor Mcgregor, Mike Tyson, den norska kronprinsessan Mette Marits son, Pernilla och Bianca Wahlgren/Ingrosso, Sara Larsson, Britney Spears.
Jag har inte Tinder, avser inte att skaffa Tinder. Om det är sex du vill ha så är Tinder bra för dig. Jag söker kärleken i mitt liv och en kvinna att bygga en framtid med, inte sex och samlag. Jag har haft det tidigare i livet och kan fram tills dess att jag hittar en vettig kvinna nöja mig med att onanera. Jag blir bara äcklad av majoriteten av kvinnorna på Tinder, deras beteende och vanor. Det var ett beteende som var kul och häftigt när man var 15-20 år. Men inte idag. Du verkar vara väldigt attraktiv, utan att veta det själv så kanske du tillhör toppskiktet av männen på Tinder

. Så kör på. Hade jag varit ute efter sex och jag fick så många matchningar som dig, då hade jag kört på.
Förresten, vilken betalversion har du?