2025-02-22, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Det kanske är så att du är så ful så att ingen gillar dig. Hur ska vi kunna svara på sådana saker?
Du vet att det är väldigt svårt att få matchningar på Tinder. Det handlar ju liksom inte om bilder utan det handlar om personlighet och hur man ser ut.
Du kanske har långt hår som man hade på 70-talet massa piercingar och tatueringar som folk inte gillar kanske.

Måste man fortfarande inte ha bra bilder, även om man ser bra ut?
Citera
2025-02-22, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Försök hålla dig ifrån selfies och välj istället bilder som andra har tagit på dig när du är "i farten", där du gör någon aktivitet (utom gym!).

Har inga vänner tyvärr. :/ Vill inte tjafsa, bara undrar varför selfies går bort?
Citera
2025-02-22, 19:24
Bannlyst
Citat:
Det kanske är så att du är så ful så att ingen gillar dig. Hur ska vi kunna svara på sådana saker?
Du vet att det är väldigt svårt att få matchningar på Tinder. Det handlar ju liksom inte om bilder utan det handlar om personlighet och hur man ser ut.
Du kanske har långt hår som man hade på 70-talet massa piercingar och tatueringar som folk inte gillar kanske.

Hur menar du med personlighet?
Menar du vad bilderna visar?

Har varken långt hår, eller tatueringar. Tatueringar borde förbjudas! Obs ironi, men det ser verkligen hemskt ut, speciellt på tjejer.
Såna kan verkligen förstöra en fin tjejs utseende.
Citera
2025-02-22, 19:24
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BanktSernard
Måste man fortfarande inte ha bra bilder, även om man ser bra ut?
Kvinnan har alltid övertaget mot män. De flesta männen får ta det som blir över.
Kvinnor har en hel lista att gå igenom med stressade killar.
Kvinnan kan luta sig tillbaka och ta de bästa erbjudanden som finns. Killarna får vara glad om man får ett par träffar eller matchning,
Så är det ju eftersom det startas massa trådar om detta dating etc mm.
Citera
2025-02-22, 19:25
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BanktSernard
Har inga vänner tyvärr. :/ Vill inte tjafsa, bara undrar varför selfies går bort?

Nej, alltså, går väl inte bort helt - särskilt om du ser väldigt bra ut - men scrollade igenom en tjejpolares Tinder en gång och utbudet bestod till absolut största delen av män som flexar i gymspegeln med ljuskällan rakt uppifrån (framhäver konturer). Var lite tragiskt på nått vis, och det tyckte tjejpolaren också.
Citera
2025-02-22, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Snälla grabben, låt bli tinder och dessa appar. Du ifrågasätter en suddig bild när du hade en trevlig tid med din familj. Ditt värde som människa, man och partner ligger inte i en app. Kom ihåg det.

Vill du träffa en kvinna, så är det bättre att fråga ut oavsett om det är på en bensinstation eller i kön till stans offentliga toalett.

Varför är suddiga bilder inte okej? Jag känner mig inte förminskad som människa, och jag är en bra person. Bara undrar varför bilder inte får vara suddiga.
Citera
2025-02-22, 20:23
Bannlyst
Citat:
Kvinnan har alltid övertaget mot män. De flesta männen får ta det som blir över.
Kvinnan kan luta sig tillbaka och ta de bästa erbjudanden som finns. Killarna får vara glad om man får ett par träffar eller matchning,

En gång matchade jag med en tjej med ett gäng tatueringar som jag tror, ville ses och ligga. Hon ville ses först och checka av, ta en dricka.

Sen en tjej som ville ses och "lära känna mig".
Känns som att åtminstone hon som ville "lära känna" mig, att jag faktiskt hade lite chans där att sätta henne.
Jag är inte ute efter flickvän.
Citera
2025-02-23, 20:09
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Tjena, kört tinder strax utanför en medelstor stad nu i en vecka. Kan inte hålla med som som säger att det inte leder till något, tycker det är en satans aktivitet. Har vart på en dejt, och har redan nästa helg bokat upp iaf 2 dejter.

Men en sak jag märkt, jag matchar med tjejer som rätt omgående frågar efter snapchat. Därefter börjar de direkt skicka nakenbilder och vill att man ska komma nu, nu, nu för att knulla. Är detta normalt? Jag blir nojjig på sånt beteende och brukar säga att vi kan väl ses på en öl eller något först. Är dom bara vrålkåta eller är det något annat?
Citera
2025-02-23, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Tjena, kört tinder strax utanför en medelstor stad nu i en vecka. Kan inte hålla med som som säger att det inte leder till något, tycker det är en satans aktivitet. Har vart på en dejt, och har redan nästa helg bokat upp iaf 2 dejter.

Men en sak jag märkt, jag matchar med tjejer som rätt omgående frågar efter snapchat. Därefter börjar de direkt skicka nakenbilder och vill att man ska komma nu, nu, nu för att knulla. Är detta normalt? Jag blir nojjig på sånt beteende och brukar säga att vi kan väl ses på en öl eller något först. Är dom bara vrålkåta eller är det något annat?

Ja i regel är det fullt normalt då majoriteten av kvinnorna på Tinder är low value. De du stött på verkar dock vara de mest värdelösa av alla. Kan vara så att de billigaste och mest värdelösa är de som nu finns kvar efter den senaste tidens kvinnliga massflykt från Tinder.? Men det är bra att du får svar i alla fall. Förmodligen anses du vara attraktiv och ett bra engångsligg. 👍
Senast redigerad av Malapagos 2025-02-23 kl. 21:23.
Citera
2025-02-24, 20:31
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Ja i regel är det fullt normalt då majoriteten av kvinnorna på Tinder är low value. De du stött på verkar dock vara de mest värdelösa av alla. Kan vara så att de billigaste och mest värdelösa är de som nu finns kvar efter den senaste tidens kvinnliga massflykt från Tinder.? Men det är bra att du får svar i alla fall. Förmodligen anses du vara attraktiv och ett bra engångsligg. 👍

Jasså? Nej jag håller faktiskt inte med, träffat flera nu som varit väldigt vettiga, attraktiva, verkar stabila med bra jobb osv. Men det är just de som direkt börjar skicka nakenbilder jag inte blir klok på. Jag tog upp det med en kollega som sa att det kanske handlar om att de vill att jag skickar tillbaka nakenbilder som de sen kan använda i utpressningssyfte. Hur som helst så har jag bara börjat blockera dom som gör så.

Tråkigt om det inte nappar för dig just nu! Prova uppdatera dina bilder kanske? Lite schysst ljus, schyssta kläder och ett inbjudande leende!

Lycka till brorsan!
Citera
2025-02-24, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Jasså? Nej jag håller faktiskt inte med, träffat flera nu som varit väldigt vettiga, attraktiva, verkar stabila med bra jobb osv. Men det är just de som direkt börjar skicka nakenbilder jag inte blir klok på. Jag tog upp det med en kollega som sa att det kanske handlar om att de vill att jag skickar tillbaka nakenbilder som de sen kan använda i utpressningssyfte. Hur som helst så har jag bara börjat blockera dom som gör så.

Tråkigt om det inte nappar för dig just nu! Prova uppdatera dina bilder kanske? Lite schysst ljus, schyssta kläder och ett inbjudande leende!

Lycka till brorsan!

Deras beteende är low value.

En kvinna som bytet partner som jag byter underkläder är low value.
Många har missuppfattat vad low och high value är. En del tror att det är utseendet, andra tror att det är ekonomin. Men det är bara parametrar som vägs in. Det handlar mer om värderingar, uppträdande, beteenden, integritet, pålitlighet, disciplin. Sedan är ekonomin och utseendet delfaktorer, självklart! Men utan allt det andra är det ingenting.
Exempel på framgångsrika person som är low value är MMA fightern Conor Mcgregor, Mike Tyson, den norska kronprinsessan Mette Marits son, Pernilla och Bianca Wahlgren/Ingrosso, Sara Larsson, Britney Spears.

Jag har inte Tinder, avser inte att skaffa Tinder. Om det är sex du vill ha så är Tinder bra för dig. Jag söker kärleken i mitt liv och en kvinna att bygga en framtid med, inte sex och samlag. Jag har haft det tidigare i livet och kan fram tills dess att jag hittar en vettig kvinna nöja mig med att onanera. Jag blir bara äcklad av majoriteten av kvinnorna på Tinder, deras beteende och vanor. Det var ett beteende som var kul och häftigt när man var 15-20 år. Men inte idag. Du verkar vara väldigt attraktiv, utan att veta det själv så kanske du tillhör toppskiktet av männen på Tinder . Så kör på. Hade jag varit ute efter sex och jag fick så många matchningar som dig, då hade jag kört på.

Förresten, vilken betalversion har du?
Senast redigerad av Malapagos 2025-02-24 kl. 22:35.
Citera
2025-02-24, 23:44
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Tror man lurar sig som kvinna om man går runt med sådana tankar högt upp i åldern. Tramsa runt med dejter och knulla som alla gjorde vid typ 20-25 får de säkert, men seriösa förhållanden kräver höga motprestationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in