2024-07-03, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebyebyeman
Stött på mängder med tjejer som i verkligheten är 16-17 men ljuger att dom är 18 för att annars går det inte att skapa konto. Ingen aning om det finns många mammor då jag aldrig haft äldre än 23 år på mina inställningar i appen
okej, Köpte du något i appen skrev du långa beskrivnigar och perfekta bilder? Är det inte rätt stelt när man skriver på Tinder sen ska träffas vet int varför tycker det låter stelt eller konstigt nästan eller vad säger du?
Citera
2024-07-03, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellosh00
Tjejer i min ålder är rätt kräsna tycker jag när man visar intresse eller något sånt så är det precis som man har gjort någon insult emot dem. Kul o ha fyllt 18 år och ändå vara okysst och oskuld piss generation.
Det är så det ser ut idag. Samhället är förstört. Du ska helst vara en 10a och tjäna ordentligt med pengar om du ska ha en chans på tinder. Extremt kräsna tjejer denna generation som tror dom förtjänar det bästa hela tiden samtidigt som dom ligger hemma i flickrummet hos föräldrarna och tar nakenbilder och spelar in videos till sin onlyfans och reddit fyfan va sjukt det är
Citera
2024-07-03, 14:41
Medlem
Briasccas avatar
Poänglöst med Tinder om du vill träffa någon och inte bli dumpad de 20 första gångerna, och sedan gångerna därefter.

Vill du träffa kvinnor måste du själv befinna dig där tjejerna finns, så börja göra tjejiga saker. Alltså dansa zumba, sjung i kör, gå på kurs och lär dig dreja eller måla, gå med i bibliotekets bokcirklar, börja med hästridning osv.

Är du på platser där män är som Tinder, krogkvällar, bilmekverkstan, fotbollsträningen osv, så kommer du träffa många män och bli bra på manssaker, men du lär dig inget om hur kvinnor funkar..

Du kan också vara med i gaysammanhang för kvinnor umgås gärna med gaymän eftersom de inte är så sexfokuserade på kvinnor, och om du som heteroman är i ett gaysammanhang kan du nog också attrahera heterokvinnor som ofta finns där.

Se till att också vara i de sammanhangen där du kan träffa tjejer där man pratar, umgås och utbyter erfarenheter. Lär dig fråga och prata inte sönder allt själv.

Satsa inte på att först få någon att knulla med, utan satsa på vänskap, därför att vänner är det viktigaste i livet och din kommande kvinna kommer också vara din bästa vän.

Får du inte kärleksnapp kommer det åtminstone alltid att bli minst trevligt. Det får du oftast aldrig på Tinder, där är det vanligen bara digital besvikelse.
Citera
2024-07-03, 14:44
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
okej, Köpte du något i appen skrev du långa beskrivnigar och perfekta bilder? Är det inte rätt stelt när man skriver på Tinder sen ska träffas vet int varför tycker det låter stelt eller konstigt nästan eller vad säger du?

Nej köpte inget i appen, la bara upp några casual bilder, körde med beskrivning ibland och ibland inte. Enda tipset jag har är att skriva något riktigt skevt som första meddelande efter ni matchat för skriver du "Hej, hur mår du?" eller liknande är det kört direkt.
Citera
2024-07-03, 14:58
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Klistrar in det jag precis skrev i en annan tråd: Om vi tar Tinder som exempel kan man i statistiken de själva publicerat läsa att det finns 8x gånger så många män på Tinder som kvinnor. Detta innebär att kvinnor har ≈800% chans att lyckas, medan mannen enbart har ≈15% chans att lyckas.
Citera
2024-07-03, 16:00
Medlem
gyldenbollockess avatar
Citat:
Ja det stämmer har blivit utfryst folk glor på mig och massa sånt vissa har jag aldrig snackat med ens, Det är en liten piss by skitsnack sprids snabbt och det bor endast efterblivna fjortis tjejer som antagligen tycker om svettiga babianer mer.

Tinder-appen hjälper dig kanske att få kontakt med tjejer utanför din by, men du kommer fortfarande att behöva jobba på din personlighet tills du mår bra inombords. Så länge du är en osäker liten pojke inuti så kommer alla sunda tjejer att märka det.

Du behöver göra någonting du kan vara stolt över. Jobba med händerna på en bondgård i Texas. Bestig ett berg i Anderna. Hugg dig fram i djungeln på Borneo. Gör någonting istället för att äta chips i soffan. Köp en enkelbiljett till en flygplats långt bort, jobba dig hem igen genom att lifta.

Om du klarar av att läsa en hel bok, läs https://sv.wikipedia.org/wiki/T%C3%A4rningsspelaren
Citera
2024-07-03, 16:05
Medlem
Briasccas avatar
Citat:
Så jävla komplicerat vadå så i dagens samhälle så måste man umgås med bögar för att få fitta känns ju som du trollar eller något du kan inte vara seriös. Det är så sjukt jag ser ok ut har fått höra av andra att jag är lite övre avreage pluss jag har god form ändå väljer tjejer svettluktande apor och WT killar. GUD vad har jag gjort för att färtjäna detta utanförskap fuckin hell asså.
Att satsa på att vara average plus, se bra ut som du du gör och i god form är uppenbarligen kontraproduktivt för det du är ute efter. Några slutsatser du drar för att förändra dig för att få det du vill ha?
Citera
2024-07-03, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Briascca
Att satsa på att vara average plus, se bra ut som du du gör och i god form är uppenbarligen kontraproduktivt för det du är ute efter. Några slutsatser du drar för att förändra dig för att få det du vill ha?
Jag fattar inte ens vad fan du menar?
Citera
2024-07-03, 16:33
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Nej, det stämmer mycket väl. Enda gången jag varit med om ärlighet och "öppna kort" var en tjej som skrev "jag har fattat tycke för en kille här i mitt närområde och får tacka dig för visat intresse". Annars är det oftast "ghosting" som gäller från kvinnorna.
Vilket jävla uttryck Är det dejting eller en anställningsintervju?
Citera
2024-07-05, 14:40
Medlem
Har de tagit bort där man kunde lägga upp en dejt för helgplaner och liknande? Så man syntes bland alla..
Citera
2024-07-05, 23:21
Medlem
IgelBollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Har de tagit bort där man kunde lägga upp en dejt för helgplaner och liknande? Så man syntes bland alla..
Ja, den är borta. Den var nog lite för OP.
Citera
2024-07-06, 01:31
Medlem
Första dejten på nästan två år. Hon var en sjua/svag åtta på bilderna men tyvärr bara 5/10 IRL, med ett par utseendemässiga turn offs som inte syntes på bilderna. Synd, men lite kul ändå att det i alla fall hände nånting. Det kändes länge som det var större chans att hitta en dejt på Nordpolen än via Tinder, men nu är i alla fall den streaken bruten.

I övrigt helt dött. Inte fått en matchning eller ens en like på två veckor. 3 matchningar totalt sedan jag startade kontot för 3 veckor sen. Varav 1 bor i annan stad. Detta alltså för en lång, vältränad, snygg man i mid 30s med jobb och ordnad ekonomi I en stad med 250 tusen invånare. Skrattretande. Tur man inte betalar för skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in