Citat:
Ursprungligen postat av
Overmind
Kvinnor är så oseriösa. Jag tror inte de själva vet vad de vill ha. En kvinna slutade svara dagen efter vi prata i telefon inom loppet av 8-9 dagar (hade tänkt bestämt träff kommande helg, tänkt fråga henne). Nu är hon online och lagt till ny bild på sig själv. Så hon har inte träffat någon utan bara säkerligen är ute efter att skriva med killar utan att leta seriöst.
En annan kvinna tog bort mig från tinder då vi skrivit i max 3 dagar och jag var intresserad och ställde bra frågor.
Mer än en majoritet kvinnor ser dessa dejtingprogram som ett fritidsintresse, en hobby som de pysslar med när de sitter hemma i sin lägenhet i soffan och kollar på Desperate Housewives eller annat skitprogram och samtidigt ströskriver med flertalet killar på samma gång.
Orsaken till detta är givetvis att dessa kvinnor inte anser att
du är tillräckligt intressant att gå vidare med.
Skulle du själv fortsätta prata eller lägga energi på en tjej du upptäcker efter lite chattande/prat inte är din typ? Det schyssta i dom här fallen är givetvis att säga som det är men det är det inga som gör och istället så bara slutar man svara eller avmatchar.
Har väl absolut inget att göra med att vara seriös eller inte, är väl mer oseriöst att fortsätta prata med någon man inte är intresserad av. Eller för den delen går på dejt och man slösar tid och pengar på en sån person.
Bara att gå vidare!