2024-03-08, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Man undrar lite hur många tjejer som är bots?

Det är väldigt många numera. Kanske 20%. Känns som var och varannan profil.
Citera
2024-03-08, 21:05
Medlem
Ja, varför städar inte tinder bort alla bot konton?
Citera
2024-03-09, 08:19
Bannlyst
Om jag nu vore en grabb på 19 år skulle jag nog svepa höger på det mesta. Brudarna ser rätt bra ut, tråkiga, icke-genuina fast ser bra ut, som Barbie-dockor ungefär. funkar inte Tinder ganska bra för er ungdomar? Om ni nu är pojkar som betalar det vill säga.

Vad som är vanligt förekommande är förresten brudar i sexig pose som skriver "ej skamliga förslag, tack". Mm visst, trovärdigt.

En annan sak är att många brudar inte ser särskilt glada ut. De ser uttråkade ut.
Senast redigerad av Ryssman 2024-03-09 kl. 08:22.
Citera
2024-03-09, 09:16
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Mer än en majoritet kvinnor ser dessa dejtingprogram som ett fritidsintresse, en hobby som de pysslar med när de sitter hemma i sin lägenhet i soffan och kollar på Desperate Housewives eller annat skitprogram och samtidigt ströskriver med flertalet killar på samma gång.
Så är det. Låt kvinnorna pissa bort sin bästa tid i livet på dessa appar. Ytterst få fortsätter vara attraktiva för män med kvalitet närmare 40 och då får de ta konsekvenserna.

Männen med högst status intresserar sig i första hand för gruppen 20-25 och fertiliteten är alltid det som lockar. En äldre, vanlig kvinna kommer inte klara konkurrensen utan får nöja sig med att träffa vanliga män med dalande utseende och utan några intressanta resurser.
Citera
2024-03-10, 12:10
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Kvinnor är så oseriösa. Jag tror inte de själva vet vad de vill ha. En kvinna slutade svara dagen efter vi prata i telefon inom loppet av 8-9 dagar (hade tänkt bestämt träff kommande helg, tänkt fråga henne). Nu är hon online och lagt till ny bild på sig själv. Så hon har inte träffat någon utan bara säkerligen är ute efter att skriva med killar utan att leta seriöst.

En annan kvinna tog bort mig från tinder då vi skrivit i max 3 dagar och jag var intresserad och ställde bra frågor.

Mer än en majoritet kvinnor ser dessa dejtingprogram som ett fritidsintresse, en hobby som de pysslar med när de sitter hemma i sin lägenhet i soffan och kollar på Desperate Housewives eller annat skitprogram och samtidigt ströskriver med flertalet killar på samma gång.

Orsaken till detta är givetvis att dessa kvinnor inte anser att du är tillräckligt intressant att gå vidare med.
Skulle du själv fortsätta prata eller lägga energi på en tjej du upptäcker efter lite chattande/prat inte är din typ? Det schyssta i dom här fallen är givetvis att säga som det är men det är det inga som gör och istället så bara slutar man svara eller avmatchar.
Har väl absolut inget att göra med att vara seriös eller inte, är väl mer oseriöst att fortsätta prata med någon man inte är intresserad av. Eller för den delen går på dejt och man slösar tid och pengar på en sån person.

Bara att gå vidare!
Citera
2024-03-12, 11:06
Medlem
2215s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av what-the-puck
Jag skulle absolut prova iaf. Är ju bara att slänga upp samma bilder och skriva några rader, återkom gärna hur det gick!
Efter ytterligare en tid:

Någon mer matchning men det som stör mest är att appen nu ligger nere för planerat underhåll och alla funktioner avstängda. 2024 liksom. Kommer radera kontot så snart de är klara sen är jag färdig med apparna...
Citera
2024-03-14, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2215
Efter ytterligare en tid:

Någon mer matchning men det som stör mest är att appen nu ligger nere för planerat underhåll och alla funktioner avstängda. 2024 liksom. Kommer radera kontot så snart de är klara sen är jag färdig med apparna...

Hmm trist. Kanske beror lite på var man bor också. Har själv märkt att de spontana likesen minskade efter ett tag, kanske ”mättad marknad” eller att appen inte är nöjd med att jag inte betalar…

Oavsett funkar Tinder betydligt sämre för mig fortfarande.
Citera
2024-03-15, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av what-the-puck
Hmm trist. Kanske beror lite på var man bor också. Har själv märkt att de spontana likesen minskade efter ett tag, kanske ”mättad marknad” eller att appen inte är nöjd med att jag inte betalar…

Oavsett funkar Tinder betydligt sämre för mig fortfarande.

Det har varit såhär sen 2020, verkar bli lite sämre för varje år som går.
Fungerade bra 2018 enorm skillnad mot nu. Mycket mer botar nu och av 10
kvinnor så svarar 2-3. Förr var det 7-8 som svarade när jag skrev till 10.
Citera
2024-03-15, 21:29
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Orsaken till detta är givetvis att dessa kvinnor inte anser att du är tillräckligt intressant att gå vidare med.
Skulle du själv fortsätta prata eller lägga energi på en tjej du upptäcker efter lite chattande/prat inte är din typ? Det schyssta i dom här fallen är givetvis att säga som det är men det är det inga som gör och istället så bara slutar man svara eller avmatchar.
Har väl absolut inget att göra med att vara seriös eller inte, är väl mer oseriöst att fortsätta prata med någon man inte är intresserad av. Eller för den delen går på dejt och man slösar tid och pengar på en sån person.

Bara att gå vidare!

Nu har jag lyckats matchat med 2 kvinnor. Ena är singelmorsa andra kvinnan riktigt fin och känns seriöst som om hon är 1-2 nivåer ovanför mig i utseende så att säga. Jag har svårt att se oss tillsammans så att säga. Varför likeade hon mig? Kan mycket väl vara fejkprofil eller en AI bot.

Hon har inte skrivit något och jag vet 99% säkert att skriver jag kommer hon icke svara...
Citera
2024-03-15, 22:57
Medlem
IgelBollens avatar
Citat:
Nu har jag lyckats matchat med 2 kvinnor. Ena är singelmorsa andra kvinnan riktigt fin och känns seriöst som om hon är 1-2 nivåer ovanför mig i utseende så att säga. Jag har svårt att se oss tillsammans så att säga. Varför likeade hon mig? Kan mycket väl vara fejkprofil eller en AI bot.

Hon har inte skrivit något och jag vet 99% säkert att skriver jag kommer hon icke svara...
Pröva och se vad som händer, men svårt att säg varför. Jag lyckas för det mesta få ett svar, men samtalen dör rätt så fort fast man tror att de flyter på. Känns inte som att folk är så intresserade av att prata...det jobbigaste är om deras profil saknar massa information.

Hade en som verkade intressant, men det var nog en fejk...blev väldigt skeptisk när hon ville flytta över samtalet till telegram.
Citera
2024-03-16, 08:57
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgelBollen
Pröva och se vad som händer, men svårt att säg varför. Jag lyckas för det mesta få ett svar, men samtalen dör rätt så fort fast man tror att de flyter på. Känns inte som att folk är så intresserade av att prata...det jobbigaste är om deras profil saknar massa information.

Hade en som verkade intressant, men det var nog en fejk...blev väldigt skeptisk när hon ville flytta över samtalet till telegram.

Ska skriva nu på morgonen. Har man övergett hoppet då är man nära slutet.

Telegram är inte det Rysslands svar på instagram?
Citera
2024-03-16, 10:46
Medlem
IgelBollens avatar
Citat:
Ska skriva nu på morgonen. Har man övergett hoppet då är man nära slutet.

Telegram är inte det Rysslands svar på instagram?
Lycka till.

Tänkte lite samma, men det används ganska brett i världen. Dessutom var inte hennes profil verifierad och svaren var lite skumma, inte omöjligt att chatGPT har använts.

Har en kvar att skriva till nu, men det är fortfarande ett mysterium hur folk lyckas behålla tjejernas intresse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in