Citat:
Ursprungligen postat av
Disco.Destroyer
Jag har fått en del komplimanger att rakad huvud ser bra ut på mig.
Dessutom blir det mer och mer populärt med skådisar som Bruce Willis, Dwayne Johnson, Vin Diesel, bara för att nämna några vita män, afrikanska män behöver jag inte ens nämna. Det är typ standard hos dem.
Jason Statham är ett perfekt exempel på en man som inte ens försöker dölja att han är flintis och det finns betydligt fler kvinnor som dreglar över honom än de flesta skådisar med hår, och Jason är 178cm.
Att jag har rakad huvud ser jag inte som ett problem, tvärtom, jag älskar det.
Mina 174cm är inte heller ett problem. Jag har varit ihop med fler kvinnor som är längre än mig än kortare än mig, konstigt nog.
De kanske gillar mitt självförtroende. Jag blir inte skrämd av att hon är längre.
Dessutom har jag märkt att kvinnor som är runt 160cm har krav på män över 180. Vad deras problem jämfört med 170cm kvinnor är vet jag inte, men kan bero på att de försöker kompensera att de själva är korta. Finns risk att deras barn blir korta om de inte skaffar en väldigt lång man.
Jag ska definitivt testa inom snar framtid ett nytt konto med dold ålder, men så desperat är jag inte att jag kommer bli ledsen om någon sveper vänster på mig pga dold ålder :-)
There's plenty of fish in the sea.
Jag förstår inte vad du menar att med att det blir mer och mer populärt med skådespelare som Bruce Willis, 67 år (som dessutom varit tvungen att sluta jobba pga afasi) + övriga nämnda. De har haft sin storhetstid. Definitivt Willis åtminstone.
Det är inte sällan män här kommer dragandes med äldre herrar i Hollywood. För att påvisa mäns bra åldrande, att man kan vara kort, ful, gammal, flintis etc och ändå attrahera kvinnor. Det är helt ointressant i sammanhanget, du är liksom inte Jason Stratham. Du är en vanlig random snubbe i Norrköping (var det, va?). Kanske dags att komma ner lite på jorden?
Som sagt, du verkar vara en rätt kul typ och det är modigt att dela med dig av din profil här. Men ska man vara krass så är att vara kort och utan hår två saker som kvinnor i ett så ytligt sammanhang som Tinder ofta sveper bort. IRL är det annat så klart.
Och jo, du är kort. 174 cm är vad de flesta i Sverige skulle kalla för kort. Inget fel med det och jag tror alldeles säkert att du har varit tillsammans med kvinnor som är längre än du. Men det blir ju bara märkligt att sitta här och låtsas att du är en lång man.
Och
så ung ser du faktiskt inte ut för din ålder. Bilden med hunden (som jag förvisso tyckte var den bästa pga att du ser oförställt glad ut där) säger det. På övriga bilder är det svårt att se ditt ansikte ordentligt pga ljus och avstånd.
Det är en oskön grej att sitta och skriva om någons utseende. Väldigt mycket så. Det tar emot lite. Men jag tror inte att så många kommer att tänka att du är 30. Särskilt inte om du inte anger någon ålder. Och det är ju det hela den här utseendediskussionen handlar om.
Och ja fan, det finns hur mycket fiskar som helst i sjön. Så testa, vet jag!