2023-11-24, 14:46
Hur går det för er grabbar på tinder? Totalt 3 månader på tinder och 14 ons men noll chans till förhållanden. Träffat mest 6-7or och några högre men dom är sjukt svåra. Antingen är jag inte intresserad men när jag väl är så "klickar vi inte". Har hört den flera gånger nu när jag visat intresse för mer.

Matchat med riktiga 10or men satan vad svårt det är att få dom på en dejt, minsta lilla imperfektion och jag blir ghostad.
Citera
2023-11-24, 15:04
Medlem
Riktigt dåligt vill jag säga. Ingen panik för min del, då jag knappt har tid för dating. Men tråkigt ändå att man inte får fler matchningar.
Appen styr ju som den vill, och jag tror den har stor makt över visningar mm.
Hade en bra period förra sommaren då det bara rasslade in likes. Och flera av dom var helt ok.

Men om kvinnor inte betalar, syns man bara i kortleken och dom behöver inte svepa så länge innan dom fått ett par matchningar.

Så det är motvind konstant.
Citera
2023-11-24, 15:16
Medlem
Men en riktig bromskloss och stoppskylt är att ha en 4 årig son som jag har.
Då sticker dom flesta kvinnor runt min ålder som fått för sig att nu ska det flyttas ihop igen på äldre dar osv.
Så har börjat fokusera på dom med lite yngre barn nu.
Citera
2023-11-24, 17:27
Kan man se om en tjej swipat vänster på mig?
Såg en tjej jag halvkände men blev ingen matchning, tänkte skriva på DM men ingen ide, samt lite stelt, om man ändå swipeat vänster på mig. Men kan ju vara att hon inte fått upp mig på Tinder.
Citera
2023-11-24, 17:29
Citat:
Ursprungligen postat av ettbranick
Hur går det för er grabbar på tinder? Totalt 3 månader på tinder och 14 ons men noll chans till förhållanden. Träffat mest 6-7or och några högre men dom är sjukt svåra. Antingen är jag inte intresserad men när jag väl är så "klickar vi inte". Har hört den flera gånger nu när jag visat intresse för mer.

Matchat med riktiga 10or men satan vad svårt det är att få dom på en dejt, minsta lilla imperfektion och jag blir ghostad.

10or är sjukt svåra, lyckades få en nästintill 10a på dejt, kanske en 9a. Men efteråt har hon ghostat mig i 5 dagar nu

Hur lyckas du få så många ONS? Vad gör du och hur ser eran "dejt" ut? Förutom då att du går ner i standard och krav gällande utseende.
Varför vill inte dessa 6or och 7or fortsätta dejta mer seriöst? Har de en skev självbild?
Citera
2023-11-24, 17:45
Medlem
Han kanske låtsas vara mer intresserad än vad han är?
Vissa tjejer faller lätt för killar som "ser" dom och verkligen ger dom uppmärksamhet.
Jag har en vän som får ligga på dom flesta dejter, på första ibland men ofta den andra.
Han ger just intrycket av att allt känns jävligt rätt där och då.

När jag fick många likes hade jag en cool bild, idag har jag en som jag ser bättre ut på, men den är kanske lite mainstream.
Citera
2023-11-24, 18:31
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:

Men alla säger ju att man aldrig matchar på Tinder och att tjejer är dumma?

Skämt åsido, om du nu träffar någon som du är intresserad av något mer med så kan ju du testa att inte hoppa i säng på första dejten. Det är roligare att bygga upp lite spänning, nyfikenhet och mystik än att gå rakt på.

Citat:
Ursprungligen postat av DJAlter70
Men en riktig bromskloss och stoppskylt är att ha en 4 årig son som jag har.
Då sticker dom flesta kvinnor runt min ålder som fått för sig att nu ska det flyttas ihop igen på äldre dar osv.
Så har börjat fokusera på dom med lite yngre barn nu.

Ganska självklart att en 4-åring inte är lockande för kvinnor i och omkring din ålder, det säger väl sig självt? Tror du gör rätt i att söka dig mot folk med barn i samma ålder, problemet är väl då att mammorna är rätt mycket yngre.

Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Kan man se om en tjej swipat vänster på mig?
Såg en tjej jag halvkände men blev ingen matchning, tänkte skriva på DM men ingen ide, samt lite stelt, om man ändå swipeat vänster på mig. Men kan ju vara att hon inte fått upp mig på Tinder.

Går ju aldrig att vara säker på sånt, hon kanske har andra inställningar där du inte sorteras med. Hon kanske inte gått upp dig osv. Menlöst att spekulera i egentligen.
Citera
2023-11-24, 19:10
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
10or är sjukt svåra, lyckades få en nästintill 10a på dejt, kanske en 9a. Men efteråt har hon ghostat mig i 5 dagar nu

Hur lyckas du få så många ONS? Vad gör du och hur ser eran "dejt" ut? Förutom då att du går ner i standard och krav gällande utseende.
Varför vill inte dessa 6or och 7or fortsätta dejta mer seriöst? Har de en skev självbild?
Jag är likadan mot alla jag matchar med till en början. Skriver hej hallå och småpratar i några meningar sen skriver jag något i stil med "du är väldigt söt och jag kan lika gärna fråga nu.... vill du gå på en dejt?☺️"

Många svarar ja och jag blev förvånad men vafan. Flera av dessa har velat gå vidare men jag har tappat lusten efter sex och inte velat för jag är inte attraherad tillräckligt för att det ska hålla och jag kanske är ett svin men aja.
Vet inte mitt egna "marknadsvärde", folk säger allt från 7-10.
Citera
2023-11-24, 19:33
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Men alla säger ju att man aldrig matchar på Tinder och att tjejer är dumma?

Skämt åsido, om du nu träffar någon som du är intresserad av något mer med så kan ju du testa att inte hoppa i säng på första dejten. Det är roligare att bygga upp lite spänning, nyfikenhet och mystik än att gå rakt på.
Matchade med 0 tjejer för 5 år sedan innan jag tog tag i livet. Lätt o skylla ifrån sig på damerna när man är värdelös själv. Skämt åsido men ändå inte. Jobba på sig själv fungerar fan i mig.

Jag har väntat med sex flera gånger och det har alltid slutat med att någon utav oss känt "att det inte klickar".

Har varit intresserad av EN på riktigt (fru-material) men hon kände ej samma
Citera
2023-11-24, 20:08
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Matchade med 0 tjejer för 5 år sedan innan jag tog tag i livet. Lätt o skylla ifrån sig på damerna när man är värdelös själv. Skämt åsido men ändå inte. Jobba på sig själv fungerar fan i mig.

Jag har väntat med sex flera gånger och det har alltid slutat med att någon utav oss känt "att det inte klickar".

Precis så är det, Tinder funkar utmärkt om man har lite koll.

Då fattar jag, fick intrycket att det mest varit ligg direkt.
Det är ganska svårt att hitta folk man på riktigt klickar med. Tog mig drygt 13-14 månader på Tinder men då var jag på ungefär lika många dejter som du haft ons med
Har inte jättemycket tid till dejting och tog det överlag rätt lugnt.
Citera
2023-11-24, 21:10
Citat:

Vad innebär att ”jobba med dig själv”? Vad har du gjort för att ligga mer än vad du gjorde innan?
Citera
2023-11-24, 21:12
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Precis så är det, Tinder funkar utmärkt om man har lite koll.

Då fattar jag, fick intrycket att det mest varit ligg direkt.
Det är ganska svårt att hitta folk man på riktigt klickar med. Tog mig drygt 13-14 månader på Tinder men då var jag på ungefär lika många dejter som du haft ons med
Har inte jättemycket tid till dejting och tog det överlag rätt lugnt.

Men han verkar räkna ONS som en första dejt som leder till ligg. Sen tycker de att de inte ”klickar”.
ONS är för mig något ragg man drar hem från krogen 03:15. Inte något man haft en dejt med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in