Citat:
Ursprungligen postat av
ettbranick
Hur går det för er grabbar på tinder? Totalt 3 månader på tinder och 14 ons men noll chans till förhållanden. Träffat mest 6-7or och några högre men dom är sjukt svåra. Antingen är jag inte intresserad men när jag väl är så "klickar vi inte". Har hört den flera gånger nu när jag visat intresse för mer.
Matchat med riktiga 10or men satan vad svårt det är att få dom på en dejt, minsta lilla imperfektion och jag blir ghostad.
Men alla säger ju att man aldrig matchar på Tinder och att tjejer är dumma?
Skämt åsido, om du nu träffar någon som du är intresserad av något mer med så kan ju du testa att inte hoppa i säng på första dejten. Det är roligare att bygga upp lite spänning, nyfikenhet och mystik än att gå rakt på.
Citat:
Ursprungligen postat av
DJAlter70
Men en riktig bromskloss och stoppskylt är att ha en 4 årig son som jag har.
Då sticker dom flesta kvinnor runt min ålder som fått för sig att nu ska det flyttas ihop igen på äldre dar osv.
Så har börjat fokusera på dom med lite yngre barn nu.
Ganska självklart att en 4-åring inte är lockande för kvinnor i och omkring din ålder, det säger väl sig självt? Tror du gör rätt i att söka dig mot folk med barn i samma ålder, problemet är väl då att mammorna är rätt mycket yngre.
Citat:
Ursprungligen postat av
HenrikN96
Kan man se om en tjej swipat vänster på mig?
Såg en tjej jag halvkände men blev ingen matchning, tänkte skriva på DM men ingen ide, samt lite stelt, om man ändå swipeat vänster på mig. Men kan ju vara att hon inte fått upp mig på Tinder.
Går ju aldrig att vara säker på sånt, hon kanske har andra inställningar där du inte sorteras med. Hon kanske inte gått upp dig osv. Menlöst att spekulera i egentligen.