2022-07-28, 20:12
Medlem
2215s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Sociala genier har andra vägar….och sparar tid 🌺🌺🌺🌺🌺😞😘😁
Men varför skulle sociala genier nedlåta sig till träsktroll?
Citera
2022-07-28, 20:13
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2215
Men varför skulle sociala genier nedlåta sig till träsktroll?

Mmm…. lite min poäng.

Jag snokar lite för jag orkar inte ragga på krogar
Citera
2022-07-28, 20:22
Medlem
carminaburanas avatar
Gick på tinder här i sthlm efter ett par års frånvaro, fy satan vilket skit, bara missa fula stureplansbimbos med plastppattar och ankläppar, plus Instagram filter looken, inget annat än bekräftelsehoror.. Helt väderlöst, avinstallerade direkt.
Citera
2022-07-28, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Därav var jag tvungen att fråga liksom
Min kollega har en ny kvinna varje dag på grund av Tinder men det är träsktroll verkligen

Haha " biggest looser here i Come"
Oftast den klassen på brudarna
Citera
2022-07-28, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Vad simpelt det är när en man uttalar sig om saken. Hur vet en kvinna ens om en man är seriös? Han kan ju leka hur seriöst som helst för att sedan krossa henne

En kvinna kan göra precis likadant och sänka en man.
Du verkar också ha fått för dig att att det inte finns några snygga kvinnor på Tinder, helt fel dock.
Citera
2022-07-28, 23:04
Bannlyst
Kom hem från dejt nyss, vi började skriva idag. Vi hade kul, fika, promenad och träffade en vän till mig. Snackade om livet och så, har bestämt redan att ses mer. Dock ser jag henne INTE som det jag söker, dvs. Seriöst förhållande, ser henne mer som en vän. Noll attraktion tyvärr.
Citera
2022-07-28, 23:19
Bannlyst
Har tre dejter redan denna veckan, en avklarad.
Citera
2022-07-28, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
.
Jag skrev "hej" till en tjej, hon ba "Hej! Hur mår du?" och nån fin smiley. Det måste väl vara 100%?
Citera
2022-07-29, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zachwaro
Många singeltjejer på tinder har helt enkelt tröttnat på att bli pumpade och dumpade av top 5-10% killar som till slut alltid kommer med samma ursäkter till varför de inte villa ha ett förhållande och stadga sig , och tjejer vill inte sänka sina standards och vara med någon vanlig medelsvensson med ett vardagligt utseende
Exakt. Därför blir det inget. För nån till slut 😂
Citera
2022-07-29, 08:37
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAF
Jag skrev "hej" till en tjej, hon ba "Hej! Hur mår du?" och nån fin smiley. Det måste väl vara 100%?

Varför frågar du mig, du har 3 dejter inbokade och träffat en av dejterna så tror inte du behöver tips av mig som relativt sällan får napp. Jag gissar på att du är ganska ung, passa på för det är den bästa tiden när tjejerna är unga dvs inte emotionellt söndertrasade
Citera
2022-07-29, 11:36
Medlem
Min gold premunation tog slut, från 0 matchningar på typ två veckor till 3-4 per dag, swipeat mindre också, kanske något att tänka på för er som inte får några matchningar.
Citera
2022-07-29, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Varför frågar du mig, du har 3 dejter inbokade och träffat en av dejterna så tror inte du behöver tips av mig som relativt sällan får napp. Jag gissar på att du är ganska ung, passa på för det är den bästa tiden när tjejerna är unga dvs inte emotionellt söndertrasade
Du är ju hej-tolkare, därav tips. Jo, men jag har NOLL attraktion för den första, den lägger vi i vän-facket. Jag är 31, får matchningar med rätt unga, runt 23-24 är många. Fucki fucki-facket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in